Skocz do zawartości


tablety.pl
Zdjęcie
- - - - -

Strona www sie nie otwiera...




  • Zamknięty Temat jest zamknięty
21 odpowiedzi w tym temacie

#16 darecki.s

darecki.s

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 11 postów

Napisano 02 01 2008 - 16:25

W międzyczasie skontaktowałem się z moim dostawcą internetu i taką oto odpowiedź otrzymałem.
Może to rozświetli trochę sytuację.

Hi Derek

This problem is with DNS. Our DNS servers don't have an IP address for that website server name (www.nasza-klasa.pl).
We've no reason to suspect that this is any fault with our DNS servers.

One part of the problem seems to be that one of the nameservers for nasza-klasa.pl is not accessible from here, as shown in this traceroute:

C:\>tracert ns0.nasza-klasa.pl
Tracing route to ns0.nasza-klasa.pl [89.149.202.174]
over a maximum of 30 hops:
1 <10 ms <10 ms <10 ms router [10.0.0.15]
2 22 ms 22 ms 22 ms lns2.net.imagine.ie [87.232.0.25]
3 22 ms 22 ms 22 ms ve5.core.net.imagine.ie [87.232.0.129]
4 22 ms 22 ms 22 ms ge0-0.border1.net.imagine.ie [87.232.0.1]
5 23 ms 22 ms 23 ms ge-2-0-0-207.dub20.ip.tiscali.net [213.200.67.145]
6 46 ms 46 ms 46 ms so-5-0-0.fra40.ip.tiscali.net [89.149.186.57]
7 47 ms 62 ms 61 ms netdirekt-gw.ip.tiscali.net [213.200.86.246]
8 47 ms 48 ms 61 ms 89-149-218-18.internetserviceteam.com [89.149.218.18]
9 89-149-202-174.internetserviceteam.com [89.149.202.174] reports: Destinati
on host unreachable.

Our DNS servers won't be able to get the answer from that server.

Another part of the problem is that the TTL value for the A record for www.nasza-klasa.pl is just 120 seconds. This means that when our server has an IP address for that host name, it can holf it for just 2 minutes, after which it must ask again.
Although this is not the cause of the problem, it makes the problem harder to investigate, as much of the investigation we do gets out of date in a couple of minutes.

Since you were actually able to look up the IP address when you were doing the traceroute, it seems that the problem is intermittent, which again makes it more difficult to diagnose especially when the TTL of the A record is just two minutes.

We'd recommend contacting the host of that domain and explaining this to them. They might be aware of the DNS problem or might be able to make change(s) to DNS to work around the problem.

James
Imagine Technical Support

O ile zrozumiałem to potwierdziło to, słowa Picasso.


#17 darecki.s

darecki.s

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 11 postów

Napisano 02 01 2008 - 16:31

Tego bym nie wiązała z klasą. Wygląda na inną sprawę. U mnie strona wchodzi, jaki błąd u ciebie zwraca?


To pewnie moje przewrażliwienie.
Po 15 minutach oczekiwania, poniższy błąd. A przez proxy ładuje się po około 3-5 minutach

ERROR

The requested URL could not be retrieved
While trying to retrieve the URL: http://www.o2online.ie/

The following error was encountered:

  • Connection to 62.40.38.146 Failed
The system returned:

(110) Connection timed out The remote host or network may be down. Please try the request again.

Your cache administrator is support@imagine.ie.


Generated Wed, 02 Jan 2008 15:16:49 GMT by filter5.int.imagine.ie (squid/2.6.STABLE13)




#18 Kolega Dudysa

Kolega Dudysa

    Good Rank

  • Na emeryturze
  • 700 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 02 01 2008 - 17:39

Cześć darecki.s, tak już dawno Picasso wyjaśniła te sprawe i jak pisała trzeba czekać co będzie. Bo widać że ześwirowało kompletnie. U Twojego dostawcy wyszło 89.149.202.174. A jak wejdziesz:

http://www.visualroute.pl/trace.html

zamiast Ip wpiszesz adres nasza klasa to coś jeszcze innego wyjdzie. Mnie wyszło : 89.149.195.248 (szukać w zakłade table) Także cyrk Zalewski. Pozdrawiam.

#19 darecki.s

darecki.s

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 11 postów

Napisano 02 01 2008 - 21:21

Jako ciekawostke chce dodac, ze wlasnie siedze przed kompem w firmie (stad brak ogonkow) i tutaj wszystko dziala. I nie jest to tylko kwestia przegladania strony glownej, ale wszelkich podstron np.odpisywania na wiadomosci napisane kilka godzin temu. Miejmy nadzieje, ze to kwestia mieszania przez NK.


#20 lukaszgl

lukaszgl

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gliwice

Napisano 03 01 2008 - 01:31

Czytałem już o tym dzisiaj na DI

#21 marcinkowski

marcinkowski

    Very Good Rank

  • Użytkownicy +
  • 1549 postów

Napisano 03 01 2008 - 18:40

Na forum tej strony są informacje na temat modernizacji:

W odpowiedzi na Wasze pytania dotyczące postępów prac nad wydajnością portalu, zamieszczamy poniżej harmonogram prac.

12 listopada 2007 - zakup serwerów;
23 listopada 2007 - dostawa serwerów do serwerowni;
24 listopada 2007 - składanie szaf;
25 - 26 listopada 2007 - składanie komputerów;
27 - 28 listopada 2007 - kolejna dostawa sprzętu, montowanie sieci, testowanie sieci, dysków, pamięci;
29 listopada 2007 - składanie ewentualnej reklamacji do dostawcy sprzętu;
30 listopada 2007 - konfigurowanie serwerów, kopiowanie danych;
1 - 11 grudnia 2007 - konfigurowanie serwerów;
12 grudnia 2007 - testowanie fragmentu architektury;
13 - 19 grudnia 2007 - konfigurowanie serwerów;
20 grudnia 2007 - testowanie fragmentu architektury;
21 - 22 grudnia 2007 - konfigurowanie serwerów;
23 grudnia 2007 - testy obciążeniowe, sprawdzanie wydolności systemu w przypadku awarii, któregoś z serwerów;
26 - 27 grudnia 2007 - nanoszenie poprawek;
28 - 31 grudnia 2007 - testowanie całego systemu;
2 stycznia 2008 - nanoszenie poprawek;
3 - 6 stycznia 2008 - finalne testowanie;
7 stycznia 2008 - uruchomienie serwerowni nasza-klasa.pl;
8 stycznia 2008 - nasza-klasa.pl osiąga prędkość światła;)

zespół nasza-klasa.pl

Przypuszczam więc że wszystkie problemy są z tym związane.

#22 farelka

farelka

    First Rank

  • Na emeryturze
  • 53 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:poza Polską ....

Napisano 14 01 2008 - 18:15

Hmmm... Ja nie mam problemu z otwieraniem strony "nasza-klasa", ale mam niestety nie moge dostac sie na strone sklepu (moge podac jego adres? poki co powstrzymam sie ;) ). Jeszcze wczoraj wszystko bylo okej, a dzisiaj caly dzien mozilla pokazuje mi "Połączenie zostało zresetowane" :P Uzylam strony http://proxy.org/ i strona sklepu otworzyla mi sie bez problemu. Gadalam na gg z informatykiem z tego sklepu i on mowi, ze u nich strona dziala, nie maja zadnych problemow.
Czy mogli zablokowac moj adres IP z racji tego, ze przebywam za granica?
A moze dac sobie spokoj i cieszyc sie, ze strona dziala przynajmniej przez http://proxy.org/ :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych