Skocz do zawartości


tablety.pl
- - - - -

[Z] Aliens: Colonial Marines [Z]




  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Gość_Landuss_*

Gość_Landuss_*
  • Goście

Napisano 19 03 2008 - 08:22

Dołączona grafika

Aliens: Colonial Marines

Aliens: Colonial Marines to pierwszoosobowa strzelanina, bazująca na filmach z udziałem tytułowych ksenomorfów, a w szczególności na drugiej części cyklu, czyli Aliens w reżyserii Jamesa Camerona. Za przygotowanie omawianej produkcji odpowiedzialne jest studio developerskie Gearbox Software, które w przeszłości zasłynęło w głównej mierze za sprawą taktycznych gier akcji z serii Brothers in Arms.

Gracz wciela się w postać członka tytułowego oddziału amerykańskich marines (United States Colonial Marines), zajmując się eksterminacją Obcych oraz wykonując powierzone przez dowództwo zadania. Misje w początkowej fazie zabawy rozgrywane są na pokładzie okrętu U.S.S. Sulaco, znanego z drugiej i trzeciej części filmowej sagi. Za przygotowanie fabuły Aliens: Colonial Marines odpowiedzialni są dwaj znani scenarzyści ? Bradley Thompson oraz David Weddle. W przeszłości pracowali oni między innymi przy produkcji serialu Battlestar: Galactica.
W zależności od dokonanego przez siebie wyboru, główną kampanię przechodzi się w pojedynkę, bądź też z udziałem maksymalnie trzech innych graczy (kooperacja). Rozgrywka w znacznym stopniu opiera się na ścisłej współpracy w drużynie, czy to kontrolowanej przez S.I. czy żywych ludzi, dlatego też autorzy przygotowali menu dowodzenia i wydawania rozkazów. Komendy mogą dotyczyć otwierania drzwi, atakowania Obcych czy rozstawiania wieżyczek obronnych. Bardzo duży nacisk położono na oddanie nastroju absolutnego zaszczucia. Obcy działają w sposób przebiegły, preferując ataki z zaskoczenia, między innymi z wykorzystaniem przemieszczania się w szybach wentylacyjnych. W trakcie zabawy walczy się zarówno z dojrzałymi ksenomorfami, jak i równie niebezpiecznymi facehuggerami, próbującymi chwytać swoje potencjalne ofiary za głowę. Do pokonywania potworów wykorzystuje się bogaty arsenał futurystycznych broni, wśród których znajdują się zarówno giwery znane z filmów z udziałem Obcych, jak i zupełnie nowe modele, przygotowane na potrzeby gry. Marines korzystają między innymi z karabinów pulsacyjnych M41A, karabinów Smart Gun M56, shotgunów oraz miotaczy ognia. Nie zabrakło znanych szczególnie z kinowego obrazu Aliens czujników ruchu, pozwalających określić przybliżoną pozycję każdej bestii. Inne ciekawe gadżety to urządzenie służące do włamywania się do systemów bezpieczeństwa oraz palnik, dzięki któremu gracz może zabarykadować się w obliczu przeważających sił wroga.

Oprócz zabawy w pojedynkę i kooperacji opisywana produkcja ma także do zaoferowania pełnoprawny multiplayer. Obejmuje on między innymi tryb o nazwie Alien Hunt. Oprawa wizualna Aliens: Colonial Marines prezentuje bardzo wysoki poziom wykonania, co w szczególności widać na przykładzie modeli marines oraz Obcych. Toczone walki są dynamiczne i obfitują w wiele zaskakujących momentów. Duży nacisk położono również na zapewnienie wysokiej interaktywności otoczenia.


Tak więc obcy ponownie zawitają na ekranach PC tym razem w soczystym horrorze FPS. Szkoda tylko, ze jeszcze kawal drogi do ukonczenia gry i czy napewno nie zaliczy duzego opóźnienia tak jak Brothers in Arms? Zobaczymy.

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika




.

#2 Gość_Landuss_*

Gość_Landuss_*
  • Goście

Napisano 16 02 2009 - 10:02

Zmiana producenta

Produkcja tytułu będzie kontynuowana i podobno prace nad nimi są już w zaawansowanym stadium. Najprawdopodobniej jednak gra zostanie dokończona przez innego producenta. Wszystko wynika z rzekomych obiekcji Segi co do ich obecnego stanu.

Plotki o anulowaniu projektu, czyli gry Aliens: Colonial Marines (Gearbox Software), pojawiły się na kilku zagranicznych serwisach. Podobno wydawca (Sega) rozpoczął wycofywanie z funduszy i zadecydował o zwolnieniu 20 osób w zespole Obsidian Entertainment. Sytuacja mogłaby wiązać się oczywiście z ogłoszonymi przez firmę Sega stratami za trzy kwartały trwającego roku fiskalnego (prawie 120 milionów dolarów strat).

Wspomniane zwolnienia miałyby wpłynąć też negatywnie na inne dzieło Obsidian Entertainment, czyli Alpha Protocol. Sprawę skomentował przedstawiciel studia, który stwierdził, że wszystko jest w porządku i firma kontynuuje prace nad wspomnianym tytułem oraz kilkoma innymi projektami. Nie padło więc ani jedne słowo odnośnie gry RPG rozgrywanej w uniwersum Obcego.

Źródło: www.gry-online.pl






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych