Skocz do zawartości


tablety.pl
Zdjęcie
- - - - -

Konfiguracja DC++




  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
45 odpowiedzi w tym temacie

#31 Zartor

Zartor

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 07 08 2007 - 12:45

Witam mam mały problem dałem sobie żeby mi się ściągało kilka piosenek a nagle zaczęło mi się ściągać mnóstwo jakiś innych plików od ludzi ale to normalnie "sporo" każdy po jakieś 400 kb i pakuje się to do file lists na co to ?

#32 Heniek

Heniek

    Expert Rank

  • Użytkownicy +
  • 8194 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Browarlandia :D

Napisano 07 08 2007 - 12:49

Ja Ci proponuje czytać uważnie co pisze na ekranie, DC da sie spolszczyć.
A to o czym mówisz wygląda na pobieranie od Ciebie twojej listy z plikami
przez innych użytkowników huba.
Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika
mooo! [:

#33 Zartor

Zartor

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 07 08 2007 - 12:53

Właśnie chyba nie bo koło tych plików jest taka ikona jakbym ja od kogoś ściągałzresztą to pewnie bo mi całe łącze do downloadu zapycha i wszystko ładuje się do jakiegoś folderu "file lists" który moge sobie znaleźć wchodząć w programie do tej ikony gdzie jest kolejka ściągania "download Queue"

#34 Heniek

Heniek

    Expert Rank

  • Użytkownicy +
  • 8194 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Browarlandia :D

Napisano 07 08 2007 - 14:39

@Zartor - folder FileLists w lokalizacji DC to folder do
którego pobierają Ci się listy plików od innych ludzi.

Normalne to jest wtedy gdy łazisz sobie po ludziach na hubie klikasz żeby pobierało ich listy plików,
a im brakuje slotów, wchodzisz za jakiś czas na ten sam hub oni mają wolne sloty
no i listy Ci się pobierają :huh:
Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika
mooo! [:

#35 Zartor

Zartor

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 07 08 2007 - 16:15

a no pewnie i tak dzięki za wyjaśnienie ;]

#36 Symi

Symi

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 08 08 2007 - 10:40

z kolei u mnie wyswietla sie pobranie nie powidlo sie; adres nieznany moze zle wpisuje ten adres ale adres mojego huba to dc.telsten.com

#37 prima

prima

    First Rank

  • Na emeryturze
  • 1 postów

Napisano 19 08 2007 - 21:22

Witam.
Wciąż poszukuję odpowiedzi na mój problem, przejrzałam forum i dalej nie mogę sobie poradzic.
Mam IP wewnętrzne, chociaż na różnych stronach wyświetla mi zewnętrzne, mam więc ustawiony tryb pasywny. Właściwie to na aktywnym nie ma żadnej różnicy. Program wyświetla listę hubów, łączy się z nimi, mogę wyszukiwac pliki, ale nie mogę ich wcale ściągać. Próbuję z różnych hubów, czekam długo i dalej nic. Tak jest na różnych ustawieniach połączenia. Dawno temu, gdy również chciałam korzystać z DC++ udało mi się ściagnać jedną piosenkę, potem nic, teraz też, ale skoro raz się udało jakoś musze rozwiązać ten problem.
Czy ktoś ma jakiś pomysł?

#38 Heniek

Heniek

    Expert Rank

  • Użytkownicy +
  • 8194 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Browarlandia :D

Napisano 19 08 2007 - 21:35

Tak, najlepiej zdobyć publiczny adres IP i stać się dostępnym.
A jak ta opcja jest niedostępna to poprosić administratora o przekierowanie dwóch portów,
wpisać je w opcję DC, zaznaczyć Firewall with manual port forwarding i powinno się poprawić.
Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika
mooo! [:

#39 korek1920

korek1920

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 21 08 2007 - 22:38

moze ktos mi pomoze bo na dc++ wogle sie nie znam dla mnie to czarna magia ale ok spoko zrobilem co mialem zrobic i wyskakuje mi cos takiego




[23:28] TLS jest wyłączony, nie można utworzyć certyfikatu: System nie może odnaleźć określonego pliku.
[23:28] Nie udało się wczytać pliku certyfikatu



ocb? jak ktos wie to pisac na gg 3336783 bede wdzieczny bo zadko mam czas na sledzenie forum robota i te inne...

#40 olowis

olowis

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisano 29 10 2007 - 09:36

Witam!
Korzystając z zamieszczonych tu porad przekierowałem porty w livebox'ie tp jednak o ile ściąganie plików od userów jest możliwe w trybie active, to wyszukiwanie plików nie działa- co jeszcze można zrobić ???

w passive działa ok, firewall chyba nie przeszkadza bo wyłączyłem i było bez różnicy :(


livebox, arca-vir, xp, DC++ 0,699

#41 olowis

olowis

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisano 29 10 2007 - 17:39

DO WSZYSTKICH mających problem z ACTIV : to co tu piszą zgadza się - oprócz jednego - przekierowanie portów

musi dotyczyć

zarówno TCP jak i UDP w routerze !!!!

może jestem głupi, ale udało mi się to dopiero po studiowaniu anglojęzycznych stron - widać tam piszą bardziej dla takich jak ja

pozdrawiam i życzę sukcesów!!!

#42 radus_b

radus_b

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 22 11 2007 - 22:11

witam ja mam tu mały problemik i nie moge go rozwiązać w morde jeża
może tak mam dc++ w sieci telsten i działa mi wszystko pięknie ALE tylko na hubie dc.telsten.com (mam go poprostu dodanego do ulubionych)a tak nie może zadnej listy hubów załadowac bo mi sie pojawia komunikat "Nie można nawiązać połączenia, ponieważ komputer docelowy aktywnie odmawia. ( w nawiasie adres listy hubów)"
aha i nie jest to problem złego wpisania listy czy coś w tym stylu prosze o pomoc bo normalnie :) :) :) dodam tylko że mam windows xp i wersje dc 0.699

#43 radus_b

radus_b

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 02 12 2007 - 00:32

fajnie ze tu ktoś wogóle zagląda :) B) :) :(

#44 Heniek

Heniek

    Expert Rank

  • Użytkownicy +
  • 8194 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Browarlandia :D

Napisano 02 12 2007 - 00:38

fajnie ze tu ktoś wogóle zagląda :) B) :) :(

Masz rację - skrypt sam co kilka minut dopisuje kilka wejść w temat:

Wyświetleń: 87.947


"Nie można nawiązać połączenia, ponieważ komputer docelowy aktywnie odmawia.

Mi co pierwsze przychodzi na myśl - hub akceptuje tylko określonych
dodanych do 'zaufanych' użytkowników, a innych ze względu na przykład
bezpieczeństwa odrzuca - kontaktowałeś się jakimś adminem tego huba?

Wchodziłeś na ten hub już? - czy np. od zawsze nie można się połączyć?
Prac na nim jakiś nie robią? - nie dostępny jest przez jakiś czas.
Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika
mooo! [:

#45 Geremi

Geremi

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 15 02 2008 - 00:43

Witam,

Korzystam z DC++ 0.704, lacze sie w trybie activ poprzez router (przekierowalem porty). Wszystko działa niby ok, transfery sa dobre, ale irytuje mnie jedna rzecz:

Dlaczego sciagajc plik np o pojemnosci 800 mb, dc sciagajac plik dzieli go na 400 kawałkow po 2 mb ??:/ Strasznie mnie to denerwuje - ciezko precyzyjnie okreslic ile zostalo jeszcze mb do sciagniecia i ile czasu to potrwa

Z gory dzieki za pomoc




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych