Skocz do zawartości


tablety.pl
- - - - -

[Z] Prince of Persia (2008) [Z]




  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Landuss_*

Gość_Landuss_*
  • Goście

Napisano 12 07 2008 - 13:14

Prince of Persia (2008)

Najnowsza odsłona „Księcia Persji” stworzona została przez studio Ubisoft Montreal – to samo, które odpowiada za trzy poprzednie edycje PoP - Sands of Time, Warrior Within i The Two Thrones. Stanowi ona jednak początek zupełnie nowego rozdziału przygód tytułowego bohatera. Zupełnie nowy świat, nowa fabuła i nowy książę. Grę napędza silnik o nazwie Anvil (ten sam, który został użyty w Assassins Creed).

Fabuła nawiązuje do mitu jednej z najstarszych religii - monoteistycznego Zaratusztrianizmu. Ormuzd (Bóg Światła) i jego przeciwieństwo Ahriman (Bóg Ciemności) tworzą stale splecioną parę, która toczy ze sobą bezustanny bój o władzę nad światem. Ormuzd zwycięża swojego brata i zamyka go w Drzewie Życia ukrytym gdzieś na magicznej oazie. Zbiera następnie lud Ahura i rozkazuje im strzec Drzewa.

Mijają dwie generacje i lud Ahura zaczyna wymierać i tracić nadzieję. Ahriman postanawia to wykorzystać, zbiega ze swego więzienia i odbudowuje skorumpowany i zepsuty świat w magicznej oazie. Książę z Persji musi pokonać Ahrimana i powstrzymać go przed zarażeniem całego świata.

Rozgrywka polega na ocaleniu legendarnego Drzewa Życia, a dokładniej na stopniowym uzdrawianiu zepsutej oazy – (vide Okami, Shadow of Colossus czy The Legend of Zelda: Twilight Princess). By tego dokonać, bohater musi zabić bossów – strażników, którzy „zatruwają” dane obszary ziemi. Chociaż walka jest wciąż istotną częścią gry, to nieprzyjaciół jest liczbowo mniej niż w poprzednich częściach serii (za to odznaczają się znacznie większą siłą). Dominują potyczki jeden na jeden (na miecze). Pomoże nam w tym także nowy, ulepszony system walki pozwalający na wyklepanie widowiskowych combosów.

Ważniejszą innowacją jest druga postać, która przez cały czas towarzyszy nam w przygodzie, tzw. „support character”. Postacią tą jest Elika. Co ważne, jest ona niezwykle pomocna zarówno w trakcie walki (posiada magiczne zdolności), odnajdywaniu drogi czy rozwiązywaniu zagadek. Nie jest ciężarem, o który trzeba stale dbać i go pilnować. Wszędzie doskonale daje sobie radę.

W dalszym ciągu autorzy stawiają na platformowy aspekt gry. Książę może skakać i wspinać się niemal wszędzie, czyli akrobatyka w pełnym tego słowa znaczeniu. Ponadto połączono elementy liniowości z otwartym światem. Bohater może swobodnie zwiedzać lokacje, lub podjąć się jakiegoś dowolnego, wybranego przez siebie zadania.

Programiści zrywają też z dotychczasową konwencją artystyczną serii - tym razem mamy do czynienia z grafiką w technologii cel-shading oraz nowymi rozwiązaniami w prezentowaniu wydarzeń, które oglądamy na ekranach naszych konsol i komputerów. Oprawa jest subtelna i bardzo szczegółowa, a Książe pozyskał nowy image.

Dokladna data premiery nie jest jeszcze znana, ale prawdopodobnie bedzie to koniec 2008 roku.

źródło

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika






.

#2 watermark

watermark

    Expert Rank

  • Na emeryturze
  • 3611 postów
  • Lokalizacja:piąty wymiar

Napisano 21 09 2008 - 21:06

Premiera Prince of Persia już 5 grudnia

Ubisoft zdradził wreszcie oficjalną datę premiery najnowszej wersji Prince of Persia. Wiadomo już, że tytuł trafi na półki sklepowe dokładnie 2 grudnia bieżącego roku.
Ubisoft zdradził wreszcie oficjalną datę premiery najnowszej wersji Prince of Persia. Wiadomo już, że tytuł w wersji na Playstation 3, Xboksa 360, PC i NDS (oddzielny tytuł o nazwie "Prince of Persia: The Fallen King") trafi na półki sklepowe dokładnie 5 grudnia bieżącego roku.

Najnowszy Prince of Persia ma znacznie różnić się od poprzedników. Już sam fakt, że gra powstaje na silniku Anvil (Assassin's Creed) sprawia, że fani serii powinni zainteresować się tytułem. Dodatkowym atutem tytułu będzie jego epicka fabuła oraz zupełnie nowy system walki. Na pewno smaku doda grze również postać wspomagająca - Elika.

Za produkcję Prince of Persia odpowiada Ubisoft Montrealu. Jest to ten sam oddział, który czuwał nad Prince of Persia: the Sands of Time oraz Assassin's Creed.
źródło: www.idg.pl


Nie jestem skryty ale o pewnych rzeczach nie mogę mówić i nie mogę powiedzieć dlaczego.
- Miłego dnia - @watermark™

#3 Gość_Landuss_*

Gość_Landuss_*
  • Goście

Napisano 22 11 2008 - 13:45

Produkcja Prince of Persia ukończona

Po kilku miesiącach wytężonej pracy programistów ze studia Ubisoft Montreal nad najnowszą częścią przygód Księcia Persji, projekt został pomyślnie ukończony. W krótkim oświadczeniu francuski koncern ogłosił, iż Prince of Persia jest na ostatniej prostej przed metą i ze statusem ?Gold? powędrował do tłoczni, skąd trafi wprost do sklepów.

W pierwszej kolejności na półkach zachodnich sklepów zagoszczą edycje konsolowe, czyli dedykowane platformie Xbox 360 oraz PlayStation 3. Ich premiera ustalona bowiem została na 5 grudnia. Nieznacznie później zadebiutuje wersja dla pecetów, która została przesunięta o tydzień, tak więc posiadacze komputerów osobistych powinni zaznaczyć w swoim kalendarzyku 12 grudnia, jako premierę Prince of Persia na blaszaki. Tego samego dnia tytuł, dystrybucją którego zajął się nowo powstały rodzimy oddział Ubisoftu, zawita do Polski dla Xboxa 360 i PC. Natomiast właściciele PS3 zmuszeni będą poczekać aż do nowego roku - dokładnie 9 stycznia.

Źródło: www.gry-online.pl




.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych