Skocz do zawartości


tablety.pl
Zdjęcie
- - - - -

[z] Drakensang: The Dark Eye [/z]




  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 watermark

watermark

    Expert Rank

  • Na emeryturze
  • 3611 postów
  • Lokalizacja:piąty wymiar

Napisano 21 07 2008 - 11:17

Drakensang: The Dark Eye

Firma wydawnicza Anaconda ogłosiła, że RPG Drakensang: The Dark Eye jest już gotowy. Gra właśnie otrzymała status "gold" i powędrowała do tłoczni. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to tytuł trafi na półki sklepowe już w sierpniu.
Drakensang: The Dark Eye ma szansę stać się prawdziwym hitem. Tytuł ten powstał na bazie jednej z najpopularniejszych gier fabularnych w Niemczech, The Dark Eye (niem. Das Schwarze Auge).
Twórcy zapowiadają, że zasady gry komputerowej opierają się w znacznej mierze na tych znanych z wersji papierowej. Wprowadzono jedynie kilka uproszczeń, dzięki którym gra nie będzie wyglądać zbyt nienaturalnie na PC. Specjaliści z Radon Labs zastrzegają jednak, że zachowany został klimat gry. Fani powinni być więc zadowoleni z końcowego efektu.
Akcja Drakensang: The Dark Eye umieszczona została w mieście Ferdok. Dotychczas bezpieczna metropolia stała się ostatnio miejscem licznych mordów. Zadaniem gracza jest rozwikłanie owej zagadki. Warto dodać, że w historię zamieszana jest świątynia poświęcona bogini nauki, Hisinde. Wydarzenia zaś zgrywają się również w bardzo dziwny sposób ze świętem smoczych wypraw (Dragonquest), które przypada raz na kilkadziesiąt lat.
Drakensang: The Dark Eye trafi do sprzedaży 1 sierpnia (Niemcy). Polskim wydawcą gry jest firma Techland. Nie wiemy jeszcze kiedy tytuł trafi na rodzimy rynek.

źródło

Drakensang: The Dark Eye studia Radon Labs to gra RPG oparta na najpopularniejszym w Niemczech (a także Austrii i Szwajcarii), systemie papierowych RPGów fantasy. Zamierzeniem autorów było stworzenie gry nawiązującej do klasyki gatunku, kładącej silny nacisk na fabułę, działanie drużynowe i system walki, w którym szybkość wciskania przycisków klawiatury nie jest najistotniejszym elementem. Sami twórcy zwykli określać swe dzieło jako Baldur’s Gate w świecie 3D.

Akcja toczy się na kontynencie Aventuria, odpowiedniku Europy z okresu późnego średniowiecza lub wczesnego renesansu. Jak w każdym szanującym się świecie RPG, mamy do czynienia z zestawem zróżnicowanych terenów i państw, począwszy od mroźnej północy, zamieszkanej przez odpowiednik Wikingów, poprzez, przypominające nasz daleki wschód, imperium Kun Kau Peh, a skończywszy na pustynnym Khom i tajemniczych, pełnych magii wyspach. W trakcie przygody dokładnie poznamy nie tylko centrum kontynentu, nazywane Middenrealm, ale nie obejdzie się także bez podróży w bardziej egzotyczne zakątki. Sama fabuła jest bardzo rozbudowana. Przez okres ponad sześciu miesięcy, pracowało nad nią czterech ludzi. W sumie stworzyli oni historię zapisaną na ponad tysiącu stron.

W trakcie podróży spotykamy bogatą galerię postaci, często widywanych w fantasy: żyjących w harmonii z naturą i parających się magią Elfów, gderliwych, porywczych, uzbrojonych w topory Krasnoludów, dzikich i brutalnych Orków, mrocznych czarnoksiężników, honorowych rycerzy, krzepkich wojowników, sprytnych łotrzyków itd. Jest także kilka bardziej egzotycznych przypadków: świetnie wyszkolone w walce, wyznawczynie bogini wojny Rondry, Amazonki; Gyalskanie – plemię barbarzyńców używających magii dającej władzę nad zwierzętami; a także Thorwalianie, twardy lud północy, wzywający w potrzebie boga Swafnira. W wiele z wymienionych ras i klas postaci gracze mogą się wcielić tworząc swego bohatera. ...

źródło

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika
Nie jestem skryty ale o pewnych rzeczach nie mogę mówić i nie mogę powiedzieć dlaczego.
- Miłego dnia - @watermark™




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych