Skocz do zawartości


tablety.pl
- - - - -

[Z] Colin McRae DiRT 2 [Z]




  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Landuss_*

Gość_Landuss_*
  • Goście

Napisano 20 11 2008 - 21:10

Dołączona grafika

Colin McRae DiRT 2 w produkcji

W specjalnym wywiadzie dla serwisu IGN udzielonym przez Gavina Raeborna (głównego producenta DiRT 2) ujawnione zostały pierwsze oficjalne informacje na temat kontynuacji Colin McRae: DiRT, udanej gry wyścigowej z czerwca 2007 roku (września w przypadku PlayStation 3). Dowiedzieliśmy się, że prace są już na zaawansowanym poziomie, a premiera ukończonego dzieła odbędzie się już w przyszłym roku.

Produkcja będzie nosić tytuł Colin McRae: DiRT 2. Jednym z jego głównych członów pozostanie zatem imię i nazwisko jednego z najsłynniejszego rajdowców świata. Według Raeborna będzie to świetny sposób na uczczenie Colina, którego tragiczna śmierć poniesiona 15 września 2007 roku wstrząsnęła rajdowym światem. Decyzja została podjęta wspólnie z rodziną Latającego Szkota.

DiRT 2 powstanie w oparciu o autorski silnik firmy Codemasters – EGO, wykorzystanym już przy okazji pierwszego DiRT-a i GRID-a. Od czasu ich premiery został jednak w sporym stopniu unowocześniony. Poprawie uległ m.in. sposób modelowania otoczenia, cieniowanie, a także gra świateł. Programiści pracują także nad uzyskaniem możliwości implementacji tekstur o jeszcze wyższej rozdzielczości przy jednoczesnym zachowaniu płynności gry. Raeborn jest pewny, że jego firma wyciśnie z poszczególnych platform siódme poty.

W nowym DiRT zastosowanie znajdzie także rozbudowana opcja rozgrywki dla pojedynczego gracza, która według Raeborn w sposób wyjątkowy ukaże nam prawdziwego ducha wyścigów off-roadowych. Zostanie on przygotowany na wzór tego z GRID, który swoją drogą był jednym z najlepszych elementów ostatniej wyścigowej produkcji Codemasters. Gracz podróżować będzie po całym świecie, uczestnicząc w festiwalach offroadowych, które pomogą mu w budowaniu reputacji. Osiągnięcie wysokiego poziomu umożliwi nam nawiązywanie koleżeńskich relacji z tuzami tego sportu – m.in. Travisem Pastraną oraz Kenem Blockiem. Nowopoznani koledzy będą nas zapraszać na specjalne eventy i turnieje, w których będziemy mogli wygrać atrakcyjne nagrody.

W DiRT 2 wykorzystany zostanie świetny system powtórek, tak często chwalony w przypadku GRID-a. Usprawnieniom poddana zostanie funkcja Flashback. W grze zastosowanie znajdzie ponadto zupełnie nowy tryb rozgrywki sieciowej, zdecydowanie lepszy od tego, który został użyty w przypadku pierwszego DiRT. Gracz będzie mógł wziąć udział we wszystkich klasach wyścigów oraz budować swoją pozycje poprzez zdobywanie nagród i pięcie się po drabince najlepszych rajdowców. Aktualizacji poddana zostanie także sama mechanika rozgrywki. Więcej na ten temat poznamy jednak wkrótce. Najbliższe miesiące powinny przynieść ujawnienie wszystkich najistotniejszych szczegółów związanych z Colin McRae: DiRT 2.

Źródło: www.gry-online.pl





.

Użytkownik Landuss edytował ten post 24 04 2009 - 20:42


#2 Gość_Landuss_*

Gość_Landuss_*
  • Goście

Napisano 23 02 2009 - 22:10

Najnowsze obrazki z Colin McRae: DiRT 2

Pojawiły się najnowsze screeny z nadchodzącego Colin McRae: DiRT 2, nad którym już od pewnego czasu pracuje brytyjskie studio Codemasters. Trzeba powiedzieć, że obrazki robią oszałamiające wrażenie. Patrząc jednak na szczegółowość modeli oraz jakość efektów, oznaczałoby to, że druga część uznanej rajdówki wyznaczy nowe standardy w grafice.

Codemasters ujawniło, że europejska data premiery tego tytułu to wrzesień. Colin McRae: DiRT 2 zawita na PC, X360 i PS3, a w osobnych wersjach również na PSP, Wii i DS.

Oto obrazki z gry:

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika





#3 Gość_Landuss_*

Gość_Landuss_*
  • Goście

Napisano 07 07 2009 - 21:59

Pecetowy DiRT 2 w grudniu z obsługą DirectX 11

Produkcja będzie stanowić rozwinięcie pierwszego DiRT-a, uzupełniające go o kilka dodatkowych elementów ? w tym utrzymany w młodzieżowym stylu klimat rozgrywki. Nowości już we wrześniu przetestują posiadacze Xboksa 360, PlayStation 3, Wii, DS-a oraz PSP. Z informacji opublikowanych przez brytyjskie Codemasters wynika, że właśnie z tego grona wypadła edycja na komputery osobiste. Do jej światowej premiery dojdzie bowiem dopiero w grudniu bieżącego roku.

Głównym powodem podjęcia tak drastycznej decyzji jest chęć przystosowania DiRT 2 do obsługi bibliotek DirectX 11.

Twórcy są pewni, że podjęcie takiej decyzji wpłynie pozytywnie na kształt DiRT 2 w wersji na pecety. Produkcja wraz ze wsparciem dla DirectX 11 oferować ma: obsługę efektu tessellation wpływającego zbawiennie na modele pojazdów, obiekty, wygląd wody, różnorakich powierzchni i animację tłumów, wykorzystanie Shader Model 5.0 oraz wielowątkowych obliczeń w przypadku cieniowania i renderowania.

Możemy oczekiwać, że wersja pecetowa będzie dzięki temu zdecydowanie najładniejsza. Zdają się to potwierdzać wypowiedzi twórców. Są oni zdania, że dzięki obsłudze DirectX 11 wprowadzą na rynek najbardziej realistyczną i wciągającą produkcję rajdową w historii.

www.gry-online.pl




.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych