Skocz do zawartości

tablety.pl
Zdjęcie

sterowniki chipsetu- jak znalezc i zainstalowac?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 aska_111

aska_111

First Rank

• Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 03 10 2010 - 11:53

Witam. Mam problem z dvd-rom w laptopie. Po ostatnim ponownym wgraniu windowsa moj laptop nie czyta plyt nagrywanych- rozpoznaje je jako puste. (wczesniej nigdy nie mialam takiej sytuacji a laptopa mam dobre kilka lat). Z oryginalnie nagranymi plytami nie ma problemu.

Czytalam tutaj gdzies watek, w ktorym ktos w podobnej choc bardziej skomplikowanej sytuacji od nowa zainstalowal sterowniki chipseta i pomoglo. Pomyslalam, ze moze i u mnie by pomoglo...

Moje pytanie jest takie: czy ktos moze mi podac link do odpowiednich sterownikow i przede wszystkim- wytlumaczyc jak sie je instaluje?

Jestem kompletnym laikiem, wiec prosze o wyrozumialosc jesli zadam idiotyczne pytanie...

Dodam, ze sprawdzalam w menadzer urzadzen i wyglada ze tam jest wszystko ok ( nie ma zadnych zoltych znakow zapytania).
Sprobowalam rowniez w menedzeze odinstalowac stacje dyskow i zrestartowac kompa, ale nie dalo to nic. Delikatnie tez przetarlam soczewke lasera ale to tez nic nie zmienilo.

moj laptop to

acer aspire 3005 wlmi
windows xp 2002 sp3 home edition
cd/dvd rom: MATSHITA UJ-840D

Przypuszczem, ze potrzebne sa jeszcze jakies inne bardziej konkretne dane, wiec jesli ktos mi powie, co mam jeszcze podac i gdzie szukac tych informacji , to postaram sie to znalezc.

#2 Handra

Handra

Expert Rank

• Użytkownicy +
  • 4469 postów

Napisano 03 10 2010 - 15:21

Click ściągnij ten pliczek i zapisz na pulpicie. Następnie kliknij na niego dwukrotnie i zatwierdź zmiany w rejestrze. Powinno pomóc, jeśli nie pomoże to poszukamy sterowników.

2hi9kar.png Japanease Girls blows my mind! :rolleyes:

CPU: Intel Pentium G3220 Mobo: MSI H81I SSD/HDD: Adata 64GB/Samsung 250GB GPU: Gigabyte R7 260X OC 2GB Case: Cooler Master 120 Advance PSU: Chieftec CFT-650-14cs