Skocz do zawartości

tablety.pl
Zdjęcie
- - - - -

Problem z konsolą, portami i adminem, który nie podejmuje współpracy

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 dziku333

dziku333

First Rank

• Na emeryturze
  • 1 postów

Napisano 16 10 2010 - 18:36

Problem rysuje się w taki oto sposób: Jestem studentem, który mieszka w jednym z akademików. Mamy tam oczywiście tzw. sieć akademicką. Jako, że wiele osób wogóle nie dbało o ochronę przed trojanami lub nadużywało klientów p2p zapychając całkowicie łącza admini sieci wprowadzili blokadę wybranych przez siebie portów. Sam generalnie używam microTorrent, które korzysta z portów odblokowanych, niestety kiedy postanowiłem podłączyć swojego Xboxa360 pod sieć (zamiast komputera) okazało się, że niestety konsola nie działa. Jej status pokazuje, że łączy się z siecią, niestety nie może już się połączyć z internetem. Wynika to na 99% z tego, że porty, z których konsola korzysta są zablokowane. Kiedy poprosiłem o pomoc admina dostałem odpowiedź, że nie znam regulaminu, i że pod gniazdko mogę podłączyć tylko jedno urządzenie o jednym adresie MAC (w konsoli ręcznie sam wprowadziłem MAC-a mojego kompa dzięki czemu łączyła się z siecią) :] Kiedy w następnym mailu poprosiłem żeby mi chociaż dał listę odblokowanych portów to dostałem odpowiedź, że jest na ich stronie i żebym sobie znalazł. Znalazłem link tyle, że już nie działający. No to dostałem odpowiedź, że mam poczekać, aż zacznie działać. Więc listy portów na razie też nie mam. Moje pytanie jest następujące. Wiem, że konsola xbox360 potrzebuje działających portów:
UDP 53
UDP 88
UDP 3330
UDP 3074
TCP 3074