Skocz do zawartości

tablety.pl
Zdjęcie
- - - - -

Co to może być ?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Uefo

Uefo

First Rank

• Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 29 05 2011 - 15:22

Witam. Zacznę od tego, że jestem raczej komputerowym laikiem i jeśli już ktoś zdecyduje się na pomoc, to proszę o zachowanie cierpliwości i w miarę dokładne tłumaczenie :)

Próbowałem znaleźć w sieci rozwiązania tego problemu, ale nigdzie nie napotkałem się na coś podchodzącego nawet pod mój problem.

Otóż od pewnego czasu, gdy oglądam filmy na laptopie w pewnym momencie film tak jakby zawiesza się , wyskakuje czarny ekran, urywa się dźwięk, ale laptop dalej pracuje. Nie mogę przy tym nic zrobić, nie ma kursora, alt+f4 lub alt+ctrl+delete nie działają, nawet gdy przyciskam więcej klawiszy na raz nie słychać żadnego dźwięku (takiego jak np przy 5 krotnym naciśnięciu shifta). To samo zdarza się przy zwykłej pracy z komputerem, gdy skanuje go antywirusem, pracuje w wordzie itp, jedynym ratunkiem jest restart.

Podejrzewam, że albo jest to wina sprzętu (w co jednak trochę wątpie, ponieważ taki czarny ekran mógłby się pojawiać przy starcie systemu, albo przy formatowaniu dysku), albo komputer został jakoś doszczętnie zawirusowany. Tak jak wczesniej wspomniałem zrobiłem format dysku C, który nie przyniósł oczekiwanych efektów, tak więc zabezpieczyłem pliki z dysków d i e i sformatowałem również te partycje. Potrzebne sterowniki zostawiłem sobie na pendrivie, zrobiłem jeszcze raz format dysku c, wgrałem tylko sterowniki i k lite codec pack, odpaliłem pierwszy lepszy film z pendrive'a i po 15 minutach komputer oczywiscie się "zawiesił".

Laptop o którym mmowa to "hp 6735s" , wcześniej nie przejawiał żadnych problemów, laptop ma około 2,5 roku. Antywirus jakiego używałem do skanowania to ESET NOD 32 . Laptop pracuje na systemie Windows XP SP 2