Skocz do zawartości


tablety.pl
Zdjęcie
- - - - -

nokia x3 - problem z naprawą na gwarncji




  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 r2d2d

r2d2d

    Second Rank

  • Użytkownicy +
  • 146 postów

Napisano 16 06 2011 - 19:32

Witam!
Od roku posiadam Nokię X3. Nigdy nie było żadnych problemów z tym telefonem. Ale ostatnio wyleciał mi jeden z przycisków muzycznych po lewej stronie wyświetlacza, co znacznie oszpeciło telefon. Mniej więcej półtora tygodnia temu zaniosłem telefon na gwarancję. Odesłany został dzisiaj. Niby wszystko pięknie - telefon został naprawiony, a na raporcie naprawy jest napisane: "naprawa mechaniczna".
Telefon odebrałem przed 17. Ale po powrocie do domu rozsunąłem go (slider) i okazuje się, że dół panelu z wyświetlaczem po rozsunięciu jest przesunięty o około 2-3 mm w lewą stronę. Do tego podczas rozsuwania coś szura. Wcześniej tak nie było...
Druga sprawa, nie wiem dlaczego i jakim prawem został przeinstalowany soft telefonu?!?! Skasowali mi ponad 300 smsów, w tym niektóre bardzo ważne, kontakty (te, które nie były zapisane na karte SIM), wszystkie zainstalowane przeze mnie aplikacje, ustawienia. W dodatku nie ma teraz opcji "Mapy", która wcześniej była w MENU telefonu.
Co byście zrobili na moim miejscu? Ja chyba jutro znowu zaniosę telefon na gwarancję (znowu prawie dwa tygodnie bez telefonu, a akurat mam ważny wyjazd). W dodatku mam zamiar napisać skargę. Jakich roszczeń jeszcze mogę żądać ze względnu na spieprzoną naprawę i przeinstalowanie softu bez mojej wiedzy (straciłem na tym wiele istotnych danych)?

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych