Skocz do zawartości

tablety.pl
Zdjęcie
- - - - -

BitTorrent przestał działać

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 natalina

natalina

First Rank

• Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 17 08 2011 - 10:54

Od kilku dni zaglądam na wszystkie możliwe fora o podobnym temacie. Jestem kompletnym laikiem w takich sprawach.
BitTorrent działał przez kilka miesięcy a nagle kilka dni temu przestał pobierać. Nie znajduje żadnych seedów ani peeroów. Strzałeczki przy nazwach torrentów i pasek dostępności są czerwone.
Przeczytałam dużo na różnych forach, ale NIC NIE ZROZUMIAŁAM. :( Niby, że trzeba odblokować jakieś porty czy firewalla. Ale nikt nie wyjaśnia prostym językiem o co wogóle w tym chodzi. Bardzo proszę o pomoc, ale postarajcie się pisać łatwym językiem. Wręcz błagam, aby tłumaczono mi, jak małemu dziecku. :(
Poza tym wszystkie te fora były o tyle też bezużyteczne, że użytkownicy mieli od początku problemy z torrentami. Ja do tej pory nigdy. Jeszcze przed laty - na starym, znacznie gorszym komputerze - wszystko działo bez problemu. Na nowy również aż do teraz. A dodam, że internet mam ten sam.

Co mam robić?

#2 XanTyp

XanTyp

Expert Rank

• Admins
  • 3887 postów

Napisano 17 08 2011 - 14:54

Istnieje kilka rozwiązań takiej sytuacji.
Np: jeśli pobierasz pliki, ale potem usuwasz torrenty z listy, mówić krótko jeśli uprawiasz H&R (hash and run) czyli pobierasz i przestajesz wysyłać, możesz zostać zbanowana - stąd brak seedów, peerów itp. Program może działać poprawnie, ale będąc blokowanym - nie będzie pełnił funkcji.
Inne rozwiązanie - i chyba najprostsze - reinstalacja bądź instalacja nowszej wersji programu.
Zabawa z przekierowaniami portów chyba nie ma sensu, skoro do niedawna jeszcze było wszystko ok.

Nawet, jeśli nie będę mógł pomóc, to może coś podpowiem:

1. Najpierw sięgnij do źródła, potem dopiero dzwoń po hydraulika.

2. Precyzja odpowiedzi zależy przed wszystkim od precyzji zadanego pytania.