Skocz do zawartości


tablety.pl
Zdjęcie
- - - - -

Jak usunąć aktualizację opcjonalną ?




  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 TomiURS

TomiURS

    Second Rank

  • Na emeryturze
  • 136 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Paradise City

Napisano 12 11 2011 - 00:02

Problem dotyczy telefonu Samsung Wave S8500-GT. Po zainstalowaniu aktualizacji opcjonalne przedstawionej na poniższym screenie komputer za nic nie widzi telefonu.... na telefonie pokazuje się grafika połączono, komp wydaje dzwięk charakterystyczny dla podłączania nowych urządzeń i potem nic. W tej chwili jestem już na 100% pewien, że to wina tej aktualizacji, bo sprawdziłem na innym komputerze i tam w trybie Pamięci Masowej komp od razu pokazał dyski w menu Mój Komputer, dodatkowo po wyjęciu z telefonu karty i włożeniu jej do czytnika też została wykryta bez problemu (na moim komputerze), natomiast jeśli jest w telefonie to jedyna możliwość aby komp ją widział to przez Samsung KIES, a na nim niestety kopiowanie czegokolwiek na kartę i z karty trwa przeraźliwie długo....

Dołączona grafika

W menu dodaj - usuń programy nie ma aktualizacji opcjonalnych, natomiast w Windows Update po kliknięciu na nią mam tylko dwie opcje: "pokaz szczegóły" i "kopiuj szczegóły". Pkt przywracania nie mam już niestety sprzed zainstalowania tej łatki, bo jak na złość usuwałem następnego dnia (nie wiedząc jeszcze o problemie), mam tylko kopię zapasową utworzoną w WIndows 7 (tyle,że z 150 października)

Wie ktoś jak sobie z tym problemem poradzić, tak aby komputer wyświetlał kartę pamięci w trybie "pamięci Masowej" ?

z góry dzięki za pomoc.

EDIT : Temat do skasowania.... czasem najprostsze rozwiązania są najlepsze: wszedłem w Urządzenia i drukarki, potem we właściwości kiedy telefon był podłączony znalazłem ów sterownik i odinstalowałem go. Po ponownym podłączeniu telefonu system zainstalował go jeszcze raz i już jest OK :).

Użytkownik TomiURS edytował ten post 12 11 2011 - 00:18

Intel Core i5-2500K + Zalman CNPS10X Performa | ASRock P67 PRO3 (B3) | 2 X 2GB GeIL GV34GB1333C9DCN | Gigabyte Radeon HD 6850 GV-R6850 OC-1GD | WD5002ABYS 500GB | Samsung SH-S223CL | Chieftec CFT-620-A12S 620W | Chieftec Dragon | Samsung SyncMaster 226BW |

#2 XanTyp

XanTyp

    Expert Rank

  • Admins
  • 3887 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Headquarter

Napisano 12 11 2011 - 15:58

Problem dotyczy telefonu Samsung Wave S8500-GT.

Swoją drogą sam chyba powinieneś umieścić to w nieco innym dziale, niż Windows, prawda? Trudno winić system, że nie trawił aktualizacji oprogramowania telefonu...
Zamykam.

Nawet, jeśli nie będę mógł pomóc, to może coś podpowiem:

1. Najpierw sięgnij do źródła, potem dopiero dzwoń po hydraulika.

2. Precyzja odpowiedzi zależy przed wszystkim od precyzji zadanego pytania.
3. Nie czytam w myślach, ale mogę powróżyć na specjalne życzenie (:





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych