Skocz do zawartości


tablety.pl
Zdjęcie

Plustek OpticSlim 2600




  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#16 emes2

emes2

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Skarżysko-Kamienna

Napisano 29 05 2012 - 07:56

Witajcie. Przedstawiciel dalej milczy. A stery do skanera rozsypały się również na innym kompie z Win7 :-(

#17 Igorrodz

Igorrodz

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 73 postów
  • Płeć:Wybierz

Napisano 30 05 2012 - 17:05

W takim razie moim zdaniem powinieneś wysłac oficjalne pismo listem poleconym z potwierdzeniem odbioru albo też od razu zareklamować produkt jako niezgodny z umową (na podstawie ustawy konsumenckiej) - sprzęt miał wg zapewnień działać na Win 7 a nie działa (wada ukryta, od zakupu nie minęło 6 m-cy) i zażądaj od razu zwrotu gotówki oraz ewentualnie kosztów demontażu i dostarczenia do nich reklamowanego sprzętu.

#18 emes2

emes2

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Skarżysko-Kamienna

Napisano 22 06 2012 - 07:06

Ok. Dystrybutor odpowiedział - "Proszę przesłać sprzęt do serwisu, musimy go przetestować".
Wysyłam skaner, jak tylko otrzymam numer RMA. Dziwna przypadłość tego urządzenia...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych