Skocz do zawartości

tablety.pl
Zdjęcie
- - - - -

karta graficzna do gry RAGE

• Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 mcaron07

mcaron07

First Rank

• Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 18 06 2012 - 20:21

więc tak: kupiłem sobie grę RAGE i uruchamia sie ją przez steama i niestety ale jak włączam to mam komunikat że moje sterowniki są przestarzałe. próbowałem coś pobierać, jednak pomimo dobrej znajomości angielskiego po prostu nie wiem które sterowniki wybrać. wyczytałem że mam kartę graficzną NVIDIA GeForce GTS 250. na stronie napisano że wymagania to 'karta grafiki 512 MB (GeForce 9800 GTX lub lepsza)'. i teraz nie wiem co zrobić: czy coś pobierać, tylko jeśli tak, to co? czy sobie odpuścic i sprzedać grę. Taka strone mi 'zaproponował' steam. proszę, pomóżcie, bo mój komputer nie jest jakiś bardzo stary (ma tak ze 2 lata) i to pierwszy raz kiedy mam taki problem, a nie znam się na komputerach wcale.

a i jeszcze dodam, choć nie wiem czy pomoże: jak na steamie klikam 'mimo to kontynuuj' to mi się pokazuje

http://www.wklej.org/id/775848/

Logi wszelkiego autoramentu, tudzież obszerne komunikaty itp itd mają być wysyłane na host zewnętrzny. W co drugim przyklejonym - z działów - masz to napisane. Tak trudno to ogarnąć?
Posty scalam, bo edycja nie gryzie. Nie flooduj.
Następne takie kwiatki będę kasował bez patrzenia na treść.

Użytkownik XanTyp edytował ten post 19 06 2012 - 04:46

#2 XanTyp

XanTyp

Expert Rank

• Admins
  • 3887 postów

Napisano 19 06 2012 - 04:47

A skoro Steam zaleca pobranie sterowników ze strony producenta... to nad czym tu jeszcze dumać? Pobieraj, instaluj i nie kombinuj na wyrost.

Nawet, jeśli nie będę mógł pomóc, to może coś podpowiem:

1. Najpierw sięgnij do źródła, potem dopiero dzwoń po hydraulika.

2. Precyzja odpowiedzi zależy przed wszystkim od precyzji zadanego pytania.
3. Nie czytam w myślach, ale mogę powróżyć na specjalne życzenie (:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0