Skocz do zawartości


tablety.pl
Zdjęcie
- - - - -

LA Noire - nie uruchamia się




  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 malomowny18

malomowny18

    First Rank

  • Na emeryturze
  • 38 postów

Napisano 19 08 2012 - 16:39

Cześć

mam problem z grą LA Noire. Gra kupiona oryginalna w pudełku (wersja "rozszerzona" o kilka spraw). Jako że płyty są porysowane to postanowiłem sobie na zaś zrobić obrazy płyt (bo są 2 dvd-dl). Obrazy płyt zrobiłem alcoholem 120%, nagrałem na twardy dysk przenośny i zainstalowałem deamonn toolem. Gdy włączam grę, to pojawia się czarne tlo i nic się nie dzieje. Gdy daję ctrl+alt+del to pisze w zakładce aplikacje: brak odpowiedzi.

Nie mam zielonego pojecia w czym tkwi problem.

Sprzęt: Intel Core 2 Duo E8400 3.00GHZ, 4GB RAM, Asus HD4850 512mb, Win XP Sp 3

#2 XanTyp

XanTyp

    Expert Rank

  • Admins
  • 3887 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Headquarter

Napisano 19 08 2012 - 17:26

A jak się ma gwarancja na płyty? Nie ma nic o opcji wymiany?
Np. do Wiedźmina jest dołączona wieczysta gwarancja i mogę oddać płyty do nich i otrzymać nowe.

Nawet, jeśli nie będę mógł pomóc, to może coś podpowiem:

1. Najpierw sięgnij do źródła, potem dopiero dzwoń po hydraulika.

2. Precyzja odpowiedzi zależy przed wszystkim od precyzji zadanego pytania.
3. Nie czytam w myślach, ale mogę powróżyć na specjalne życzenie (:


#3 malomowny18

malomowny18

    First Rank

  • Na emeryturze
  • 38 postów

Napisano 19 08 2012 - 17:43

Ale te płyty porysowałem z własnej winy i w instrukcji nic nie ma o tym, że mogą mi wymienić na nowe, poza tym chciałem zobaczyć czy da się właśnie zrobić ISO, wgrać np na laptopa (żeby płyt nie targać ze sobą) etc.

#4 malomowny18

malomowny18

    First Rank

  • Na emeryturze
  • 38 postów

Napisano 19 08 2012 - 17:51

Ok. Sprawa rozwiązana.

Wystarczyło zainstalować grę nie w program files etc. tylko D:/LaNoire - bez spacji.

Taki dziwny bug

#5 XanTyp

XanTyp

    Expert Rank

  • Admins
  • 3887 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Headquarter

Napisano 19 08 2012 - 20:14

W instrukcji nic nie ma o tym

W instrukcji nie będzie o tym mowy, ale jeden mail do dystrybutora, by się doinformować to żaden wysiłek. I bez znaczenia, z czyjej winy.

Zamykam.

Nawet, jeśli nie będę mógł pomóc, to może coś podpowiem:

1. Najpierw sięgnij do źródła, potem dopiero dzwoń po hydraulika.

2. Precyzja odpowiedzi zależy przed wszystkim od precyzji zadanego pytania.
3. Nie czytam w myślach, ale mogę powróżyć na specjalne życzenie (:





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych