Skocz do zawartości

tablety.pl
Zdjęcie
- - - - -

Tablet do użytku codziennego.

Najlepsza odpowiedź XanTyp, 26 06 2013 - 21:38

Wybacz, ale "utknąłem" na wspominanym wcześniej Samsungu i straciłem trochę zainteresowanie nowinkami technicznymi :unsure:

Przejdź do wpisu

• Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kwasek0

Kwasek0

First Rank

• Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 25 06 2013 - 19:58

Siemka

Proszę o pomoc w wyborze tabletu:
Samsung Galaxy Tab 2 P5100
Myślę o nim ze względu prestiżu i dobrego doświadczenia z Samsungami (S4, S3, Young, Ace, Note. Young i Ace były tuningowane totalnie.)
Nexus 7
I klawierka.
Nexus 7 jest brany pod uwagę ze względu na tegrę 3 i podobno dobrą grafikę ale ma minusy: Mały wyświetlacz (wolałbym 10 cali) i słaby aparat (Nie jestem fotografem ale tylko 1 aparat i w dodatku 0,3 mp to mało)
Asus Tranformer pad TF300T
lub
-||-
Asus też ma Tegrę 3 i klawierkę i jest chyba najlepszy ale może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego 1 jest tańszy od 2 o ok.700 zł ?
Tablet będzię wykorzystywany do grania w gry z marketu (Gta, Fruit ninja itp.) oraz prawdopodobnie będzie miał linuxa i tam się może coś odpali. Nie wiem czy da radę z kompilatorem C++ i wordem, powerpointem ale jeśli tak to do tego też będzie używany. Przydał by się także Ekran wysokiej jakości do filmów (Muzyka tylko na słuchawkach to do tego dostroje DSP managera.)
Z Góry dzięki.
Znalazłem jeszcze Xperia tablet s i Acer Aconia a211. Warte to coś ?

#2 XanTyp

XanTyp

Expert Rank

• Admins
  • 3887 postów

Napisano 26 06 2013 - 03:30

Z własnego doświadczenia dodam jedną i ogólnikową, ale imo całkiem istotną opinię. O wygodzie.