Skocz do zawartości


tablety.pl
Zdjęcie

Laptop - problemy przy połączeniu z netem




  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 zbyhu

zbyhu

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Rybnik

Napisano 18 09 2013 - 15:58

Witam!

 

Mam problemy z laptopem.

Po podłączeniu kabla sieciowego lub iPlusa, wszystko makabrycznie się zamula. Nie można prawie nic otworzyć, zamknąć, zabijanie procesów działa strasznie wolno, zamykanie potem systemu najczęściej kończy się koniecznością resetowania lapka.

System Windows 7, 64 bit.

 

Miałem wcześniej też kłopoty z dyskiem twardym. Od tego się właściwie zaczęło. Pewnego razu komp po prostu się zatrzymał i po resecie wyświetlił komunikat "No bootable device". Komp potem po wielu próbach się uruchomił, a problem niewykrywania dysku pojawiał się raz na jakiś czas. Ale zwykle laptop nie robił problemów z dostępem do internetu, gdy "kłopoty dyskowe" ustępowały.

 

Ostatnio, gdy problemy się nasiliły, po wielu resetach wyciągnąłem dysk twardy, przedmuchałem styki, włożyłem i z nim niejako problemy teraz nie występują.

Nie mam natomiast absolutnie żadnej możliwości podłączenia internetu. Komputer potrafi chodzić cały dzień bez zająknięcia, a przy podłączeniu kabla sieciowego natychmiast wszystko się zamula.

 

Proszę o pomoc... To hardware pada, czy jednak jakiś wirus?

 

W załączniku log z OTL.

 

Pozdrawiam

Zbyszek

 

 

Załączone pliki

  • Załączony plik  OTL.Txt   92,34 KB   178 Ilość pobrań
  • Załączony plik  Extras.Txt   79,48 KB   196 Ilość pobrań


#2 wirusolog

wirusolog

    Expert

  • Moderatorzy
  • 5762 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 18 09 2013 - 16:09

W logach nie ma żadnej infekcji.

Kosmetyka:

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to:

:OTL
O4 - HKLM..\Run: [WinampAgent] "C:\Program Files (x86)\Winamp\Winampa.exe" File not found
O4 - HKCU..\Run: []  File not found
[2013-08-27 07:56:40 | 000,000,000 | -HSD | C] -- C:\found.000
[2013-09-18 16:03:01 | 000,000,350 | ---- | M] () -- C:\Windows\tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB_rmv.job

:Reg
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2]

:Commands
[emptytemp]

Kliknij w Wykonaj Skrypt.

.



#3 zbyhu

zbyhu

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Rybnik

Napisano 18 09 2013 - 16:23

Witam!

 

Serdecznie dziękuję za ekspresową odpowiedź.

Czyli mam rozumieć, że jedyną opcją pozostaje powolna agonia dysku twardego tudzież innej elektroniki?

Można to jakoś zdiagnozować?

 

Pozdrawiam

Zbyszek



#4 XanTyp

XanTyp

    Expert Rank

  • Admins
  • 3887 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Headquarter

Napisano 19 09 2013 - 07:28

Z braku infekcji, przenoszę do awarii. Zapoznaj się z przyklejonym, uzupełnij dane.


Nawet, jeśli nie będę mógł pomóc, to może coś podpowiem:

1. Najpierw sięgnij do źródła, potem dopiero dzwoń po hydraulika.

2. Precyzja odpowiedzi zależy przed wszystkim od precyzji zadanego pytania.
3. Nie czytam w myślach, ale mogę powróżyć na specjalne życzenie (:


#5 Pentium320

Pentium320

    Very Good Rank

  • Moderatorzy
  • 1019 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Rumia (Trójmiasto)

Napisano 19 09 2013 - 09:19

W związku z tym poprosiłbym o specyfikację sprzętową laptopa.

http://searchengines...-założyć-temat/

http://searchengines...m-w-komputerze/

 

Poprosiłbym także o status SMART dysku twardego. Pomoże Ci w tym program HD Tune, zakładka Health.



#6 zbyhu

zbyhu

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Rybnik

Napisano 20 09 2013 - 11:34

Witam!

 

A więc uzupełniam dane:

 

a/ Zasilanie komputera : zasilacz Delta Electronics ADP-90CD DB, napięcie wyjściowe 19V 4,74A

c/ Płyta główna: Acer, JE51_DN V2.01, AMD 785GX
 

d/ Procesor: AMD K10, AMD Athlon™ II P320 Dual-Core Processor, 2,10GHz

e/ Zainstalowane moduły pamięci: DDR3, są dwa sloty, oba zajęte, 4 Gb.
 

Slot 1 DDR3, 2048 Mb, Elpida

Slot 2 DDR 3, 2048 Mb, Samsung
 

f/ Zainstalowana karta graficzna: ATI Mobility Radeon HD 5650, memory GDDR3 1024Mb 800MHz

g/ Dyski twarde: jedna sztuka, 320Gb, Toshiba MK3265GSX

W zakładce Health jest burdel, screenshot w załączniku.

l/ Jaki jest zainstalowany system operacyjny: Windows 7, 64 bit.

 

Wcześniejsze problemy, opisane w pierwszym poście i wynik z programu HD Tune wskazują na dysk.

Jak bardzo źle jest? Do wyrzucenia?

 

Pozdrawiam

Zbyszek

Załączone miniatury

  • dysk.jpg


#7 Pentium320

Pentium320

    Very Good Rank

  • Moderatorzy
  • 1019 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Rumia (Trójmiasto)

Napisano 20 09 2013 - 14:18

Nie wiem co musiałeś robić z laptopem aby dysk był w tak tragicznym stanie. Nadaje się on tylko do wymiany. Zgraj jak najszybciej wszystkie swoje dane w bezpieczniejsze miejsce, bo trzymanie ich tutaj grozi utratą, nie żartuję. W twoim przypadku to właśnie dysk może być potencjalnym źródłem problemów.



#8 zbyhu

zbyhu

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Rybnik

Napisano 21 09 2013 - 08:18

Witam!

 

Dziękuję zatem za pomoc.

Kłania się tutaj używanie laptopa prywatnego do celów służbowych i przez to konieczność wożenia go w kufrze motocykla. Musiało mu solidnie wytrząść bebechy na wspaniałych polskich drogach.

A jest to już drugi dysk w tym laptopie - pierwszy padł jeszcze na gwarancji.

 

Kopie istotnych dla mnie danych już mam na dwóch dyskach zewnętrznych, więc z pokornym smutkiem i spokojem oczekuję totalnego zgonu dysku, nim będę w stanie pozwolić sobie na nowy.

Chyba do takich warunków użytkowania przydałby się bardziej SSD, ale to jakaś abstrakcja cenowa.

 

Jeszcze raz dziękuję za pomoc. Temat można zamknąć.

 

Pozdrawiam

Zbyszek

 

PS

Zrobiłem w HD Tune skan w poszukiwaniu błędów i znalazł mi 3 uszkodzone sektory. Jeden sektor 122mb, w sumie 0,1% uszkodzonej powierzchni dyskowej.



#9 Pentium320

Pentium320

    Very Good Rank

  • Moderatorzy
  • 1019 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Rumia (Trójmiasto)

Napisano 21 09 2013 - 10:01

Zrobiłem w HD Tune skan w poszukiwaniu błędów i znalazł mi 3 uszkodzone sektory. Jeden sektor 122mb, w sumie 0,1% uszkodzonej powierzchni dyskowej.

 

To jest nic. Skanowanie nie uwzględnia już sektorów zrealokowanych do obszaru rezerwowego (a takowych jest już ponad 2000). Poza tym pod lupę także wziąć należy według mnie parametr "Disk Shift" - jest to przesunięcie talerzy od osi dysku (!), które mogło powstać w wyniku właśnie bardzo silnego upadku. No niestety, ale dysk to dość delikatne urządzenie i trzeba się z nim trochę delikatnie obchodzić.

 

Skoro temat wyczerpany, to wątek zamykam.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych