Skocz do zawartości

tablety.pl
Zdjęcie
- - - - -

Pierwszy tablet

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 katet19

katet19

First Rank

• Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 01 10 2013 - 11:31

Witam wszystkich, jak w temacie: poszukuję pierwszego tabletu, ale że jestem dość wymagającym klientem szukam tabletu o odpowiednich konfiguracjach/ ustawieniach/ czy może po prostu konkretnie odpowiadającymi mi możliwościami.
Potrzebuje konkretnie tabletu do dwóch rzeczy: czytania komiksów oraz przeglądania Internetu. Chciałbym więc aby tablet spełniał następujące wymagania:
1. Kosztował w przedziale 800-1000 zł
2. Miał wysoką rozdzielczość i naprawdę dobry obraz - nie wiem może jakąś kontrolę nad podświetleniem ekranu?
3. W przedziale 8-10 cali
4. Dobrze obsługiwał Internet (dosyć szybko)
5. Obsługiwał karty SD i miniSD ale żeby też miał własną pamięć.
6. Posiadał jakieś dobre podstawowe funkcje (niestety nie znam się na tabletach więc nie wiem co powinien mieć w bebechach).
7. Bardziej oscylowałbym nad androidem, najlepiej jakimś nowszym.
8. Długo trzymał baterię i był dość sprawny przez przynajmniej kilka lat.
Nie znam się na tabletach więc proszę nie rzucajcie mi tutaj jakimiś dziwnymi hasłami, wytłumaczcie wszystko łopatologicznie cheesy.gif

I od razu dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi smiley.gif

#2 XanTyp

XanTyp

Expert Rank

• Admins
  • 3887 postów

Napisano 01 10 2013 - 16:37

Będę monotematyczny :D ale możesz zerknąć w moją argumentację na rzecz Samsunga Galaxy Tab 10.1, jeśli faktycznie ma ci służyć przede wszystkim do czytania: http://searchengines...00-zl/?p=649032 to jako już nie-nowość - mada się do tego całkiem nieźle.

Mam go już niemal dwa lata i wciąż tylko go chwalę. I to (imo) jest dobrym powodem do argumentacji, że jest dobry. :)

A odnośnie punktów:

1 i 3 - Mój model spełnia te kryteria.

2. - kontrola jasności ekranu to standardowy pasek regulujący - w każdym urządzeniu z Androidem wygląda to chyba tak samo.