Skocz do zawartości


tablety.pl
Zdjęcie
- - - - -

AVG przestał chodzić, komputer dziwnie się zachowuje




  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Paula_92

Paula_92

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 08 12 2013 - 23:00

Wrzucam logi:

FIRST: http://wklej.org/id/1201197/

 

ADDITION: http://wklej.org/id/1201198/

 

 

Przy włączaniu AVG, wyskakuje komunikta "avgui.exe - Błąd aplikacji": Aplikacja nie została właściwie uruchomiona (0x000007b). Kliknij przycisk OK, aby zakończyć aplikację".

 

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.



#2 XanTyp

XanTyp

    Expert Rank

  • Admins
  • 3442 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Headquarter

Napisano 09 12 2013 - 05:22

avgui.exe - Błąd aplikacji

 

 

http://www.process-i...et/pl/avgui-exe

Nie znam strony, nie polecam zastosowania ich fixa, ale jest tam opisane co można zrobić.

I można również wykonać reinstalację antywirusa.


Nawet, jeśli nie będę mógł pomóc, to może coś podpowiem:

1. Najpierw sięgnij do źródła, potem dopiero dzwoń po hydraulika.

2. Precyzja odpowiedzi zależy przed wszystkim od precyzji zadanego pytania.
3. Nie czytam w myślach, ale mogę powróżyć na specjalne życzenie (:


#3 ArekAVGpl

ArekAVGpl

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 1 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 09 12 2013 - 11:45

Odwiedź avg.pl/pobierz

Pobierz instalator, uruchom go i skorzystaj z opcji Napraw Instalację.



#4 wirusolog

wirusolog

    Expert

  • Użytkownicy +
  • 4856 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 09 12 2013 - 11:45

Dodatkowo:

1) Odinstaluj:

BitGuard (x32) <==== ATTENTION

 

2) Użyj >Adw-cleaner (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).  
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner.txt

 

3) Otwórz Notatnik i wklej w nim:

AppInit_DLLs-x32: c:\progra~3\bitguard\261694~1.246\{c16c1~1\bitguard.dll  [2704352 2013-09-23] ()
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.dalesearc...124446&tsp=5040
(AVG Secure Search) C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search\vToolbarUpdater\17.2.0\ToolbarUpdater.exe
() C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search\vToolbarUpdater\17.2.0\loggingserver.exe
() C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\vprot.exe
HKLM-x32\...\Run: [vProt] - C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\vprot.exe [2471448 2013-12-08] ()
HKLM-x32\...\Run: [ConvertAd] - C:\Users\Paula\AppData\Local\ConvertAd\ConvertAd.exe
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,bProtector Start Page = http://www.dalesearc...124446&tsp=5040
URLSearchHook: HKCU - (No Name) - {687578b9-7132-4a7a-80e4-30ee31099e03} - No File
SearchScopes: HKCU - DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = http://startsear.ch/...88ae1d2466be&q={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - bProtectorDefaultScope {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9}
SearchScopes: HKCU - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = http://startsear.ch/...88ae1d2466be&q={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {0D7562AE-8EF6-416d-A838-AB665251703A} URL = http://start.facemoo...s.com/?a=bf3&s={searchTerms}&f=4
SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www.dalesearch.com/?q={searchTerms}&babsrc=SP_ss&mntrId=2ECB0026C72BBB34&affID=124446&tsp=5040
SearchScopes: HKCU - {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} URL = http://isearch.avg.com/search?cid={BEF65538-8190-49EB-9CF1-8E06DDC6A7A4}&mid=da1c0c06408747d0b1c63f69dea3d8df-5751ef8e1b62d5f570186ed317bbf5b148322b20&lang=pl&ds=AVG&pr=fr&d=2013-01-21 14:14:19&v=15.3.0.11&pid=avg&sg=0&sap=dsp&q={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {AD22EBAF-0D18-4fc7-90CC-5EA0ABBE9EB8} URL = http://www.daemon-se...m/search/web?q={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {D4D94BE3-A050-4CD2-99A9-0EA0D4BF53FF} URL = http://websearch.ask...RJ&o=&src=kw&q={searchTerms}&locale=&apn_ptnrs=&apn_dtid=OSJ000&apn_uid=17BDF512-CE31-4388-8881-0999F1F34C3C&apn_sauid=D910935C-AC8E-47C2-A0EE-EE8499C4406B
BHO-x32: IE5BarLauncherBHO Class - {78F3A323-798E-4AEA-9A57-88F4B05FD5DD} - C:\Program Files (x86)\StartSearch plugin\ssBarLcher.dll (StartSearch Inc.)
BHO-x32: AVG Security Toolbar - {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} - C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\17.0.1.12\AVG Secure Search_toolbar.dll (AVG Secure Search)
Toolbar: HKLM - DAEMON Tools Toolbar - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Toolbar\DTToolbar64.dll No File
Toolbar: HKLM-x32 - StartSearchToolBar - {7AC3E13B-3BCA-4158-B330-F66DBB03C1B5} - C:\Program Files (x86)\StartSearch plugin\ssBarLcher.dll (StartSearch Inc.)
Toolbar: HKLM-x32 - AVG Security Toolbar - {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} - C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\17.0.1.12\AVG Secure Search_toolbar.dll (AVG Secure Search)
Toolbar: HKCU - No Name - {21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068} -  No File
Toolbar: HKCU - No Name - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} -  No File
Toolbar: HKCU - DAEMON Tools Toolbar - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Toolbar\DTToolbar64.dll No File
Toolbar: HKCU - No Name - {759D9886-0C6F-4498-BAB6-4A5F47C6C72F} -  No File
Toolbar: HKCU - No Name - {7AC3E13B-3BCA-4158-B330-F66DBB03C1B5} -  No File
Toolbar: HKCU - No Name - {687578B9-7132-4A7A-80E4-30EE31099E03} -  No File
Toolbar: HKCU - No Name - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} -  No File
FF Plugin-x32: @avg.com/AVG SiteSafety plugin,version=11.0.0.1,application/x-avg-sitesafety-plugin - C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search\SiteSafetyInstaller\17.2.0\\npsitesafety.dll (AVG Technologies)
FF SearchPlugin: C:\Users\Paula\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\x2mroefi.default\searchplugins\askcom.xml
FF SearchPlugin: C:\Users\Paula\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\x2mroefi.default\searchplugins\babylon1.xml
FF SearchPlugin: C:\Users\Paula\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\x2mroefi.default\searchplugins\daemon-search.xml
FF SearchPlugin: C:\Users\Paula\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\x2mroefi.default\searchplugins\dalesearch.xml
FF SearchPlugin: C:\Users\Paula\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\x2mroefi.default\searchplugins\startsear.xml
FF SearchPlugin: C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\searchplugins\avg-secure-search.xml
FF SearchPlugin: C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\searchplugins\babylon.xml
FF SearchPlugin: C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\searchplugins\fcmdSrch.xml
FF SearchPlugin: C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\browser\searchplugins\avg-secure-search.xml
FF Extension: vis - C:\Users\Paula\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\x2mroefi.default\Extensions\EFGLQA@78ETGYN-0W7FN789T87.COM
FF Extension: Babylon Toolbar - C:\Users\Paula\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\x2mroefi.default\Extensions\ffxtlbr@babylon.com
FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [avg@toolbar] - C:\ProgramData\AVG Secure Search\FireFoxExt\17.2.0.38
FF Extension: AVG Security Toolbar - C:\ProgramData\AVG Secure Search\FireFoxExt\17.2.0.38
Error reading preferences. Please check "preferences" file for possible corruption. <======= ATTENTION
CHR Extension: (VIS) - C:\Users\Paula\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\fmlgoencnlndpglbocajlimaikjohmab
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [ndibdjnfmopecpmkdieinmbadjfpblof] - C:\ProgramData\AVG Secure Search\ChromeExt\17.0.1.12\avg.crx
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [pbiamblgmkgbcgbcgejjgebalncpmhnp] - C:\Program Files (x86)\StartSearch plugin\vshareplg.crx
R2 vToolbarUpdater17.2.0; C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search\vToolbarUpdater\17.2.0\ToolbarUpdater.exe [1771544 2013-12-08] (AVG Secure Search)
S3 ewusbmbb; system32\DRIVERS\ewusbwwan.sys [x]
S3 ew_hwusbdev; system32\DRIVERS\ew_hwusbdev.sys [x]
S3 huawei_enumerator; system32\DRIVERS\ew_jubusenum.sys [x]
S3 hwdatacard; system32\DRIVERS\ewusbmdm.sys [x
2013-12-08 22:40 - 2013-10-28 09:15 - 00000000 ____D C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search
2013-12-08 22:40 - 2013-01-21 14:14 - 00000000 ____D C:\ProgramData\AVG Secure Search
2013-12-08 22:38 - 2013-05-31 21:00 - 00000350 _____ C:\windows\Tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB_rmv.job
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\0hrdv5kk.dll
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\APNStub.exe
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\AutoRun.exe
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\AutoRunGUI.dll
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\chutil.dll
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\DaleSearchTB.exe
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\eauninstall.exe
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\First15.exe
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\gg10_upgr_to_12096_from_11999.exe
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\ICReinstall_DownloadManagerSetup(1).exe
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\ICReinstall_nse78CD.tmp.exe
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\ICReinstall_PDFCreatorSetup.exe
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\iMesh_setup.exe
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\install_flashplayer11x32_mssa_aih.exe
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\jre-7u9-windows-i586-iftw.exe
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\MSETUP4.EXE
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\oi_{5F5DAB27-E8FD-481E-8CBD-2F8BAA219F77}.exe
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\oi_{E5A8FDBD-CAA2-4AB5-BD5D-40A6A8457C8C}.exe
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\payu2wxr.dll
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\SearchWithGoogleUpdate.exe
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\SkypeSetup.exe
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\sqlite3.dll
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\t.dll
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\tbuTo0.dll
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\The Sims 2_uninst.exe
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\uninst1.exe
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\uninstall.exe
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\utt23CE.tmp.exe
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\vis-pl.exe
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\VP6Install.exe
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\VP6VFW.dll
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\xdomqdzw.dll
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\y4fpckib.dll

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt.
Daj go.

 

4) Zrób nowy log z FRST (już bez Addition).
 



#5 Paula_92

Paula_92

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 11 12 2013 - 23:39

Wszystko zrobione tak jak w poleceniach.

Adwcleaner: http://www.wklej.org/id/1201722/

 

log po fixie frst: http://www.wklej.org/id/1204168/

 

log po nowym skanie: http://www.wklej.org/id/1204174/

 

 

Dziękuję za odpowiedzi!



#6 wirusolog

wirusolog

    Expert

  • Użytkownicy +
  • 4856 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 12 12 2013 - 02:59

Chrome: ======= Error reading preferences. Please check "preferences" file for possible corruption. <======= ATTENTION

 

To musisz naprawić sam/a w Chrome.

 

W nowym logu nie ma już nic do usuwania.

 

W Adw-Cleaner kliknij na przycisk Odinstaluj (UNINSTALL)

 

Otwórz Notatnik i wklej w nim:

DeleteQuarantine:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
przez SHIFT+DEL usuń pozostały folder C:\FRST

 

Czy z AVG jest już wszystko w porządku?



#7 Paula_92

Paula_92

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 13 12 2013 - 14:50

Używam przeglądarki Mozilla Firefox.

Wyszukiwarka nie wyszukuje Chrome i Adw-cleaner więc najprawdopodobniej ich nie ma.

 

 

log -> http://wklej.org/id/1205486/

 

 

AVG nadal nie chodzi. Wyskakuje ten sam błąd :

 

Aplikacja nie została właściwie uruchomiona (0x000007b). Kliknij przycisk ok aby zakończyć aplikację.

 

 

Pobrałam od nowa wersję próbną AVG, próbowałam naprawić instalację, jednak należy przy tym podać nr licencji, której w wersji próbnej nie miałam. Spróbowałam odinstalować całkowicie AVG , wyskakuje komunikat:

"Program przestał działać poprawnie  z powodu wystąpienia problemu. System Windows zamknie program i powiadomi Cię, jeśli istnieje dostępne rozwiązanie."

 

Póki co chciałabym korzystać nadal z wersji próbnej AVG lub całkowicie ją odinstalować, aby zainstalować nowego antywirusa.

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję na pomoc. :)



#8 wirusolog

wirusolog

    Expert

  • Użytkownicy +
  • 4856 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 13 12 2013 - 16:16

Do usuwania AVG służy AVG Remover - http://www.avg.com/download-tools



#9 XanTyp

XanTyp

    Expert Rank

  • Admins
  • 3442 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Headquarter

Napisano 13 12 2013 - 17:05

Pobrałam od nowa wersję próbną AVG, próbowałam naprawić instalację, jednak należy przy tym podać nr licencji, której w wersji próbnej nie miałam.

 

Nie miałaś licencji, bo jej nie kupiłaś.

Wersja próbna to wersja próbna -> czytaj: demonstracyjna. jest tylko po to, aby pokazać Ci, jak działa program w pełnej funkcjonalności i tylko po to ona istnieje, abyś - po wygaśnięciu okresu próby - wykupiła licencję. I wtedy byś ją dopiero otrzymała.

 

Jeśli chcesz mieć pełną, ale okrojoną z kilku narzędzi wersję AVG, możesz zainstalować wersję darmową, której klucz licencyjny jest wbudowany w instalator.

Ale jeśli chcesz mieć pełną wersję - musisz już za licencję zapłacić.

I niestety, wersja dla komputerów stacjonarnych oraz laptopów jest znacznie wyższa, niż dla urządzeń mobilnych.

A skoro masz jakieś błędy przy usuwaniu próbnej wersji, zastosuj się do linku z postu powyżej.


Nawet, jeśli nie będę mógł pomóc, to może coś podpowiem:

1. Najpierw sięgnij do źródła, potem dopiero dzwoń po hydraulika.

2. Precyzja odpowiedzi zależy przed wszystkim od precyzji zadanego pytania.
3. Nie czytam w myślach, ale mogę powróżyć na specjalne życzenie (:


#10 Paula_92

Paula_92

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 16 12 2013 - 14:26

WIRUSOLOG dzięki za pomoc :)

 

Wszystko już działa poprawnie.

 

Pozdrawiam.



#11 XanTyp

XanTyp

    Expert Rank

  • Admins
  • 3442 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Headquarter

Napisano 16 12 2013 - 22:50

Zatem zamykam.


Nawet, jeśli nie będę mógł pomóc, to może coś podpowiem:

1. Najpierw sięgnij do źródła, potem dopiero dzwoń po hydraulika.

2. Precyzja odpowiedzi zależy przed wszystkim od precyzji zadanego pytania.
3. Nie czytam w myślach, ale mogę powróżyć na specjalne życzenie (:





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych