Skocz do zawartości


tablety.pl
Zdjęcie

Resetowanie...




  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 KubassPL

KubassPL

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 10 02 2014 - 15:44

Siema! Od kilku miesiecy posiadam nowy komputer,a stary z ktorym mam problem chce oddac babci,glownie do internetu i gier typu majong pasjans itp.

Po formacie kilka dni bylo wszystko ok,zainstalowalem sterowniki.Chcac zobaczyc czy wszystko dziala ok przed oddaniem zainstalowalem bodajze mount and blade:warband.Po 2 wlaczeneniach bylo dobrze.Potem dopiero po zresetowaniu gra odpalala,teraz nie chce odpalic ZADNA gra,bo komputer se resetuje. Nie wiem zbytnio co z tym zrobic,troche o tym czyatalem,lecz za wiele nie moge sie dowiedziec.Potrzebny mi prawdziwy ekspert.Jezeli juz ktos pomocny sie znajdzie podam specyfikacje komputera itp.

 



#2 XanTyp

XanTyp

    Expert Rank

  • Admins
  • 3887 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Headquarter

Napisano 10 02 2014 - 22:51

Uruchom tryb awaryjny i przywróć system do punktu sprzed zainstalowania gry.

Nie instaluj byle czego. A jeśli gra jest legalna, skontaktuj się w tej sprawie z jej autorami.


Nawet, jeśli nie będę mógł pomóc, to może coś podpowiem:

1. Najpierw sięgnij do źródła, potem dopiero dzwoń po hydraulika.

2. Precyzja odpowiedzi zależy przed wszystkim od precyzji zadanego pytania.
3. Nie czytam w myślach, ale mogę powróżyć na specjalne życzenie (:


#3 KubassPL

KubassPL

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 11 02 2014 - 14:30

Zapomnialem napisac,ze juz probowalem tego i kilka innych sposobow-nic nie daje.Czytalem watek na forum i minidumpach i bledach z nich wynikajacych,moze to by pomoglo.Najgorsze jest to,ze nie wiem jak sciagnac sterowniki do karty graficznej,te z plytki moga byc zle,a w internecie znalezc nie moge.



#4 XanTyp

XanTyp

    Expert Rank

  • Admins
  • 3887 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Headquarter

Napisano 11 02 2014 - 23:02

te z plytki moga byc zle

 

A skąd ten wniosek? Nie spotkałem się dotąd z sytuacją, w której producent miałby dawać złe sterowniki do swojego sprzętu.

Stare? Ok, mogą być przestarzałe, ale zaraz że złe? :blink:


Nawet, jeśli nie będę mógł pomóc, to może coś podpowiem:

1. Najpierw sięgnij do źródła, potem dopiero dzwoń po hydraulika.

2. Precyzja odpowiedzi zależy przed wszystkim od precyzji zadanego pytania.
3. Nie czytam w myślach, ale mogę powróżyć na specjalne życzenie (:


#5 KubassPL

KubassPL

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 12 02 2014 - 11:06

Źle się wyrazilem,widzialem inny wątek w którym on wywolal blue screena,i potem wyslal minidumpa. Myslisz ze u mnie może to pomoc? Mniej więcej do niedzieli chcialbym go naprawić. Szukalem nowszych sterowników do karty tylko nie wiem juz czy to zintegrowane jest czy nie. Na stronie zbytnio nie ogarniam. Karta ati x1300 series.

EDIT: Screenshot z HDTune:

http://iv.pl/images/14207622525541222307.png



#6 KubassPL

KubassPL

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 12 02 2014 - 13:02

Program ,w ktorym mam sterowniki na plycie to Catalyst Control Center. Plyta glowna asusa.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych