Skocz do zawartości


tablety.pl
Zdjęcie

wyłączający się internet - wifi




  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 mareczek_1988

mareczek_1988

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 28 05 2014 - 08:46

Witam. Mam problem na komputerze stacjonarnym z zainstalowanym win7 32bity. Mianowicie, co jakiś czas ekran monitora "mrugnie" na czarno i wyłącza się połączenie z internetem. Przez jakiś czas nie można nawiązać połączenia (jak by karta sieciowa wi-fi się zawiesiła). Nie pomaga restart sieciówki.

 

Na początku pomagało sprawdzenie i naprawienie błędnych wpisów w rejestrze za pomocą cclenera, ale teraz nie znajduje on błędów.

 

Jedynym rozwiązaniem jest odczekanie parunastu minut na ponowne mignięcie ekranu i wówczas wraca połączenie z wifi.

 

 

Proszę o pomoc w pozbyciu się tego problemu.

 

P.S.

Jak mogę pozbyć się ewentualnych śmieci po starym antywirusie? Bo mam przypuszczenia, że to jego wina... Skończyła mi się wygrana licencja na TrustPort, której nie przedłużałem i chyba po zmianie antyvira zaczęły się problemy...



#2 XanTyp

XanTyp

    Expert Rank

  • Admins
  • 3887 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Headquarter

Napisano 28 05 2014 - 21:54

Odinstaluj kartę. Usuń ja programowo przez menadżera urządzeń, restart systemu, i zainstaluj ponownie.

System powinien wykryć "nowe" urządzenie.

Kwestia antywira to osobna sprawa.

Skoro miałeś legalny klucz, zapytaj o to support firmowy: http://www.trustport...com.pl/question

Odsyłam cię tam od razu, bo w FAQ nie ma słowa porady o deinstalacji.


Nawet, jeśli nie będę mógł pomóc, to może coś podpowiem:

1. Najpierw sięgnij do źródła, potem dopiero dzwoń po hydraulika.

2. Precyzja odpowiedzi zależy przed wszystkim od precyzji zadanego pytania.
3. Nie czytam w myślach, ale mogę powróżyć na specjalne życzenie (:





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych