Skocz do zawartości


tablety.pl
Zdjęcie
- - - - -

Problem ze switchem




  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 defcon1one1

defcon1one1

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 13 07 2014 - 11:23

Dzień dobry.

Ostatnio mam dosyć interesujący problem, otóż: pewnego dnia przestał działać internet (w domu mamy 3 komputery stacjonarne, 2 laptopy, tablet, telefony korzystające z wifi, wzmacniacz sygnału wifi i drukarkę podłączoną do sieci). A wcześniej wszystko działało dobrze - nawet nic nie zmieniałem, tak po prostu z dnia na dzień przestało działać jakiekolwiek połączenie, nawet LAN.
Sygnał dzielony jest przez switch podłączony do liveboxa. Otóż gdy podłączyłem do komputera kabel bezpośrednio z liveboxa - połączenie śmigało. Podobnie połączenie WiFi ciągle działało. Pomyślałem - zepsuł się switch. Podłączyłem po kolei każdy port, żaden nie wydawał się działać. Wszystkie połączenia bezpośrednio z liveboxa działały, przez switch nie działały. Kupiłem nowy switch i podłączyłem znowu - od liveboxa do switcha, a ze switcha na resztę urządzeń. I działało... przez parę dni. Dzisiaj znowu okazuje się, że:

- wifi działa jak należy

- sieć podłączona bezpośrednio z liveboxa działa

- sieć podłączona przez switch nie działa - nawet połączenie lokalne (tj. nie mogę się nawet połączyć z liveboxem jeżeli jestem połączony przez switch)
 

Na komputerach jest Windows 7. Switch jest zupełnie nowy - i zaznaczam, że sieć tak podłączona (tj. przez switch) działała u mnie przez bardzo długi czas.
Czy ktoś ma jakiś pomysł co się może dziać?
Modem to Livebox 2.0, a switch to D-Link GO-SW-8E.

Przepraszam za chaos w poście, w razie czego wyjaśnię gdyby coś było niejasne. Będę wdzięczny za każdą pomoc - ja sam jestem bezradny.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


    Google (1)