Skocz do zawartości

tablety.pl
Zdjęcie

Komputer wyłącza się zaraz po uruchomieniu.

Najlepsza odpowiedź Pentium320, 25 07 2014 - 16:57

Podejrzewam, że płyta główna mogła odejść z tego świata.

Sprawdź jeszcze komputer na innym zasilaczu. Jak nie odpali, to to jest dosyć prawdopodobne.

Przejdź do wpisu

• Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Senrian

Senrian

First Rank

• Użytkownicy
  • 22 postów

Napisano 25 07 2014 - 11:02

Chciałbym tylko ostrzec że jestem totalnym laikiem, jeżeli chodzi o sprzęt.

Jak w temacie, kilka sekund po uruchomieniu komputer nagle się wyłącza, po czym po kolejnych kilku sekundach włącza się na nowo i tak w kółko. Obserwowałem go przez około 5 minut, i sytuacja cały czas się powtarzała. Na komputerze nic nie zdążyło się załadować, ani Bios, ani nawet ekran ładowania windowsa.

Najlepsze w tym wszystkim jest to, że jeszcze wczoraj o godzinie 4 nad ranem komputer działał bez zarzutu, myślę jednak że będzie to wina zasilacza (FORTRON ATX-450PNR)

Niestety nie znam dokładnych nazw komponentów w komputerze oprócz procesora (Core 2 duo) oraz płyty głównej (Gigabyte ga-ep43-s3l)

Przyklejony w dziale precyzuje bardzo dobrze, jak powinien wyglądać post rozpoczynający w tym dziale.

Uzupełnij treść.

Użytkownik XanTyp edytował ten post 25 07 2014 - 11:35

#2 Pentium320

Pentium320

Very Good Rank

• Moderatorzy
  • 1019 postów

Napisano 25 07 2014 - 11:32

Jeśli opis jest kopiowany skądś, prosiłbym chociaż o usuwanie formatowania tekstu.

Skoro nie masz możliwości uruchomienia systemu, to możesz sprawdzić jaki masz sprzęt metodą "nieprogramową": http://searchengines...m-w-komputerze/

Odłącz od komputera wszelkie urządzenia usb i inne dodatkowe rzeczy. Z wewnątrz obudowy poodłaczaj także wszystkie rzeczy, które nie są niezbędne do uruchomienia komputera (takie jak napęd, dysk, panel przedni na obudowie, dodatkowe karty rozszerzeń jak karta TV czy dźwiękowa (o ile takowe posiadasz) i spróbuj wtedy uruchomić komputer