Skocz do zawartości

tablety.pl
Zdjęcie

Spadek wydajności komputera

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 naged

naged

First Rank

• Użytkownicy
  • 24 postów

Napisano 26 11 2014 - 17:57

Witam,

Więc może zacznę od specyfikacji komputera:

Zasilacz: producent: OCZ Technology, model: ocz600mxsp, moc: 600w
Płyta główna: producent: ASUS, model: p8h61-m le r2.0, strona producencka: http://www.asus.com/.../P8H61M_LE_R20/
Procesor: Intel Core I5 3450 @ 3.1 GHz
Zainstalowane moduły pamięci: Jedna kość ram, 8 GB, nie wiem który slot to 'który', żeby odróżnić w którym mój jest, producent: Corsair, model: cml8gx3m1a

Parametry kości RAM (jeśli w ogóle podaje to o co chodzi, nie znam się :( ):

Typ DDR3, Rozmiar 8192 MBajtów, # Kanałów 1, Częstotliwość DRAM 799,9 MHz, Opóźnienie CAS# (CL) 10 taktów, Opóźnienie RAS# do CAS# (tRCD) 10 taktów, RAS# Precharge (tRP) 10 taktów, Czas Cyklu (tRAS) 27 taktów, Command Rate (CR) 1T

Zainstalowana karta graficzna: AMD Radeon 7800 HD, 2 GB pamięci
Dysk twardy: Jeden dysk twardy o pojemności 1 TB, producent Western Digital, model: WD10EARX-00PASB0

System operacyjny: Windows 7 64 bit