Skocz do zawartości


tablety.pl
Zdjęcie

Windows 10 i LaserJet P1006

#drukowanie #windows10



  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 m4ci3j

m4ci3j

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 14 12 2015 - 21:00

Mam nadzieję, że jest to odpowiednie miejsce na ten post. Jeżeli nie to proszę moderatorów o przeniesienie.

 

Problem z drukowaniem polega na tym, że drukowanie czasami działa, a innym razem dokumenty są na liście ze statusem drukowane ale nic nie jest drukowane. Drukarka nie sygnalizuje żadnego błędu.

 

Ściągnąłem i zainstalowałem sterowniki drukarki ale nie rozwiązało to problemu. HP Print and Scan Doctor również użyłem. Stronę testową drukuje za każdym razem. Po użyciu HP Print and Scan Doctor udało mi się wydrukować jeden dokument PDF, a następny pozostał na liście dokumentów do druku ze statusem drukowane.

 

Laptop mam z Windows 10 uaktualnionym z Windows 7, a drukarka to HP LaserJet P1006.

 

Wszelkie sugestie mile widziane.



#2 XanTyp

XanTyp

    Expert Rank

  • Admins
  • 3887 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Headquarter

Napisano 14 12 2015 - 23:02

A pod Win7 nie miałeś takich problemów?


Nawet, jeśli nie będę mógł pomóc, to może coś podpowiem:

1. Najpierw sięgnij do źródła, potem dopiero dzwoń po hydraulika.

2. Precyzja odpowiedzi zależy przed wszystkim od precyzji zadanego pytania.
3. Nie czytam w myślach, ale mogę powróżyć na specjalne życzenie (:


#3 m4ci3j

m4ci3j

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 16 12 2015 - 08:22

Nie miałem ale wydaje mi się, że na początku po uaktualnieniu również nie miałem. Mogę się jednak z tym okresem mylić.



#4 XanTyp

XanTyp

    Expert Rank

  • Admins
  • 3887 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Headquarter

Napisano 16 12 2015 - 09:28

Zakładam, że nie masz możliwości podpięcia jej do innego kompa by sprawdzić, czy to czasem nie jest jej wina?


Nawet, jeśli nie będę mógł pomóc, to może coś podpowiem:

1. Najpierw sięgnij do źródła, potem dopiero dzwoń po hydraulika.

2. Precyzja odpowiedzi zależy przed wszystkim od precyzji zadanego pytania.
3. Nie czytam w myślach, ale mogę powróżyć na specjalne życzenie (:


#5 m4ci3j

m4ci3j

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 18 12 2015 - 15:12

Niestety nie, do pracy używam chromebook'a.



#6 XanTyp

XanTyp

    Expert Rank

  • Admins
  • 3887 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Headquarter

Napisano 18 12 2015 - 21:40

Masz kilka opcji:

 

 - Powrót do Win7 - choćby tylko dla sprawdzenia sprawności;

 - uruchomić emulator typu Virtual Box i postawić wirtualny, starszy system.

 - poszukać innego kompa;

 - oddać do serwisu, jeśli jeszcze ma gwarancję.

 

Brak mi więcej pomysłów.


Nawet, jeśli nie będę mógł pomóc, to może coś podpowiem:

1. Najpierw sięgnij do źródła, potem dopiero dzwoń po hydraulika.

2. Precyzja odpowiedzi zależy przed wszystkim od precyzji zadanego pytania.
3. Nie czytam w myślach, ale mogę powróżyć na specjalne życzenie (:





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych