Skocz do zawartości


tablety.pl
Zdjęcie

Logowanie za pomocą profilu tymczasowego - REGULARNA POWTÓRKA




  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Michaello84

Michaello84

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 32 postów

Napisano 22 11 2017 - 13:33

Witajcie,

 

Bardzo proszę o pomoc, bo już rozkładam ręce i nie wiem gdzie szukać. 

 

Regularnie, tj co ok 2 tygodnie, wysypuje się profil użytkownika i loguje na profil tymczasowy w laptopie. Jedyne co pomaga, to przywrócenie systemu na stan sprzed kilku dni i na dwa tygodnie jest spokój. Potem znów pojawia się problem.

 

Metoda opisana na support'cie microsoftu nie pomaga (z usunięciem profilu tymczasowego, a w prawidłowym usunięcie rozszerzenia .bak).

 

Co mogę jeszcze sprawdzić? Ewentualnie może jakieś logi załączyć? Czy może to byś sprawa hardware'u czy może jakiś wirus i inny śmieć?

 

Z góry dziękuję,

 

Pozdrawiam

Michał



#2 Michaello84

Michaello84

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 32 postów

Napisano 23 11 2017 - 07:56

Bardzo prawdopodobne, że przyczyną był program HP SimplePass PE 2011, który odpowiada za zarządzaniem profilami zabezpieczeń w komputerach HP. Po niedawnych aktualizacjach Windowsa, program wyrzucał błędy (dlaczego ja od razu nie spojrzałem w dziennik zdarzeń w windowsach?!?). Teraz sytuacja wygląda tak, że od wczoraj przeprowadziłem kilkanaście restartów komputera (wcześniej po 4-5 restartach wracał problem profilu tymczasowego) i jak na razie jest ok. Gdyby co się jednak działo, napiszę dla innych :)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych