Skocz do zawartości


tablety.pl
Zdjęcie
- - - - -

Skype - Przerywa rozmowę




  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 adam.boy

adam.boy

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 33 postów

Napisano 19 05 2005 - 15:33

Witam. Mam taki problem: przy rozmowach przez Skypa dość często zrywa mi połączenie lub przecina rozmowę - słyszę co drugie słowo, choć po drugiej stronie znajomi słyszą mnie lepiej.
Jaki może być tego powód.
Dodam, że używam Cfosa (dla Skype priorytet wysoki, a net mam podzielony przez router na dwa kompy.

#2 zby

zby

    Medium Rank

  • Użytkownicy +
  • 390 postów

Napisano 20 05 2005 - 13:10

To może wynikać z przeciążenia sieci twojej lub rozmówcy.Ja mam to samo.często długo rozmawiam w idealnych warunach,ale bywa też tak,że mnie lub rozmówcę przerywa.Znajdz wśród znajomych serwis testowy echo123. To jest automatycna sekretarka skype do sprawdzenia własnego łącza,po zapowiedzi się nagraj i odsłuchaj czy twój głos wraca z przerwami czy bez.

#3 sigs

sigs

    First Rank

  • Na emeryturze
  • 2 postów

Napisano 28 05 2005 - 20:37

Jest to prawdopodobnie wina braku wymaganej przepustowości łącza. Jak twierdzą technicy Skype, ich kodek potrzebuje od 3 do 16 KB. Ale aby móc swobodnie rozmawiać, musimy mieć cały czas do swojej dyspozycji minimum 16KB. Przy źle skonfigurowanej sieci i wielu użytkownikach współdzielących to samo łącze, przepustowość chwilami może spaść poniżej wymagalnego progu. Wtedy zaczynają się problemy z jakością, przerywanie, a czasem nawet rozłączanie.
Inna możliwość to parametry komputera, ale to już jest temat rzeka.

Marcin

#4 slon11

slon11

    Medium Rank

  • Użytkownicy +
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała

Napisano 02 06 2005 - 19:19

Witam
No właśnie mam taki sam problem ze skype a łącze się sam przez jedno megowe połączenie z dialogu ,do tej pory był pełen luz ale nagle od tygodnia niemogę pogadać pierwsze 20 sekund luz a potem przerywanie słyszę co drugie słowo zresztą znajomi np w brukseli też słyszą mnie co drugie słowo albo efekt głosu jakbym mówił przez puszkę albo z jakiegoś garaka jejku ,jak z tym można powalczyć żeby było ok
Pozdrawiam

#5 Gutek-Pablo

Gutek-Pablo

    Expert Rank

  • Użytkownicy +
  • 3357 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław -okolica

Napisano 02 06 2005 - 23:04

No to musisz zapytac operatora, ponieważ jak miałeś dobre połaczenie a teraz masz złe to tylko tutaj leży przyczyna. Druga kwestia może masz limit na pobieranie i teraz spadła transmisja danych, ale co miesiac na nowo masz nowy tzw. abonament(limit0 więc może to być chwilowe :(

#6 slon11

slon11

    Medium Rank

  • Użytkownicy +
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała

Napisano 03 06 2005 - 19:14

Witam
limitu nie mam jest to połaczenie bez ograniczeń,1Mb przychodżace 256kb wychodzace jak zapewniał mnie dostawca nic z ich strony się nie zmieniło nie wiem czy im wieżyć tak na dobrą sprawę ,ale logicznie rzecz biorąc reszta rzeczy programów korzystań z netu nie zmieniła swej jakości, zauważyłem jeszcze że w momencie jak wyłacze AVASTA program antyvirusowy zresztą wiecie co to takiego to jakość się poprawia, spostrzegłem jeszcze od pewnego czasu i stawiałem posta na forum windows tylko nikt nic nie pomógł otóż komp robi sobir takie przerwy ćwierć pół sekundowe przy pracy log jak mnie zapewniała picasso jest czysty pojawiają mi sie czasmi blue screeny ale nie wiem czy to akurat ma jakieś znaczenie ostatni pojawił się kiedy aktualizowałem program avast nie baze tylko program robiłem różne zawirowania ze sterownikami szukałem nowych znalazłem zamontowałem i nic czasami sie jeszcze pojawi skubany, więc w zwiazku z tym wydedukowałem że te przerwy w rozmowach moga ewentualnie być zwiazane z tymi mikro przerwami w pracy kompa ,ale za chiny nie wiem jak się tego pozbyć ,co dziwne że przy włączonym avascie przerwa w słyszalności pokrywa się z obrotem tego wskaźnika avastowskiego na pasku po prawej stronie ,ale nawet po wyłączeniu były pewne lecz mniejsze komplikacje ,na angielsko języcznym forum powiedzieli że może to być to że mój rozmówca ma SP2 ale nie wszyscy mają więc teza zostaje odrzucona tak mi się wydaje , już w sumie nie iwme co mam robić może jakieś sugestie macie jeśli tak chętnie poczytam
Pozdrawiam

#7 Gutek-Pablo

Gutek-Pablo

    Expert Rank

  • Użytkownicy +
  • 3357 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław -okolica

Napisano 03 06 2005 - 20:12

Jeżeli miałeś blue screeny związane z antywirusem proponuję zmienić, zobaczTUTAJ i coś sobie wybierz :ph34r:

#8 slon11

slon11

    Medium Rank

  • Użytkownicy +
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała

Napisano 05 06 2005 - 12:02

Dostałem cos takiego od Niemca na temat ustawień i pozbycia się problemów z głosem na skype może to komuś pomoże ,trzeba sobie tylko przetłumaczyć

Do
Full audio test

This "manual" is for XP but shall be similar to NT and 2000

Audio Check:

1. Audio settings

V1.1
Go to
Skype-->File -> Options -->Sound Devices-->USB/Audio device (do not use windows default device)
You can also tick the ring pc speaker check box as this is a good backup to alert you even
if the main speakers are off or turned down.
V1.2
Skype-->Tools -> Options -->Sound Devices-->audio device/USB Audio Device(do not use windows default device)
You can also tick the ring pc speaker check box as this is a good backup to alert you even
if the main speakers are off or turned down.
Skype-->Tools -> Options -->Hand/Headsets-->audio device/USB Audio Device(do not use windows default device)
You can also tick the ring pc speaker check box as this is a good backup to alert you even
if the main speakers are off or turned down.


Start-->Control panel-->Sound and Audio devices
On the audio tab set the default playback device to your main soundcard(AC97/Audio-chip/add-on-adapter).

2. Hardware check

Check if your micro (pink) and speaker (lime) jacks are really correct and fully inserted!
They sometimes stuck.
For test only you can use earphone instead of microphone for Line In.
Standard micro in Line In will NOT work.

Go to:
Start
Programs
Accessories
Entertainment or go to
Volume Control; right click on loudspeaker icon in Task Tray
Options
Microphone
Scroll down
Check "Microphone"
If the bar "Microphone" is available, the microphone is detected by Windows now go on
(If not, Windows has a problem with your microphone)
Just to check if your microphone is broken or bad, you can use your headphones instead. They really work!
Which one L or R is microphone now, I think it's L
Check "Advanced properties"
Check Micro "Advanced"
Open
Check "20db boost" or "1.MIC boost" depending on language version
Volume level can be left in any position.
Mute microphone!!!

3. Check audio now on windows base.
Start
Programs
Accessories
Entertainment
Soundrecorder.
If your voice is fine, goto next step

4. Check Skype mike configuration in:
config.xml
You need to select "show hidden files" in folder options
Use any text editor like Word Pad or Word to open and edit this file, as this file is a pure text file
To be found in
C:
Documents and Settings
Your profile name
Application Data
Skype
Skype User name

In CALL you shall find this entry
In line 6 it should look like this
<MicVolume>255</MicVolume>
255 is max volume - Value "0" and "256" are equal = mike volume OFF
Without understanding this, there had been some users with value 255 was still not correct and reduced to a working level of 250.
So please give this a try as well.
Save
Restart Skype


5. Audio check on Skype base
Check your voice by doing Skype call <<echo123>>
Here you can monitor, record, (mirror) your own voice via VoIP.

Note: Think about your contact. If he/she has this problem as well!!!!

ALL XP SP2 users shall download this new version (5.1.2600.2505) TCPIP.SYS from here
http://www.microsoft...&displaylang=en

or patch (same result)

TCPIP patch

With the version 1.2. this problem should be solved.
It's still present.

A patch of tcpip.sys, to allow some more connections,
will correct this Skype behavior:
Slow voice
Braking voice
Distorted
Robotic sound
Mickey Mouse sound
Not connecting
Connect broken after x time

Change connection limitation:

XP SP2 user shall allow more "unsuccessful concurrent connections"
(in SP2 now limited to only 10/s, before it was unlimited).
Keep in mind this is a cap only on incomplete outbound connect attempts per second,
This means not total connections!
Use software XPANTISPY.exe (http://kickme.to/XPAntiSpy) to patch
Go top left
"Specials"
"Connections"
Or use patcher from: http://www.lvllord.d...tools#4226patch, latest
This patch will set your Tcpip.sys(two) to 50 connections now by default.
Windows immediately balks by bringing up an SFC (system file checker) warning box,
but once you click Cancel, it asks whether you're sure you want to keep the new file(s).
Click OK, and reboot, and you're set.

Not possible to change in the registry, must be patched!
Attention: Once you run "sfc" from CD, and, or "windows system restore" will revert your 50/s connections back to 10/s!

The following will let you know if you have this SP2 issue:

Press: START >> RUN
Type: Eventvwr <enter> Systems <enter>
Look into your system events and check for event 4226
Double click to open it and you will see the following text.
<<TCP/IP has reached the security limit imposed on the number of concurrent TCP connect attempts>>


Below is taken from the MS site following error report in TCP/IP reaching its limit.

"TCP/IP has reached the security limit imposed on the number of concurrent (incomplete) TCP connect attempts."

Explanation
The TCP/IP stack in Windows XP with Service Pack 2 (SP2) installed limits the number of concurrent,
incomplete outbound TCP connection attempts. When the limit is reached,
subsequent connection attempts are put in a queue and resolved at a fixed rate
so that there are only a limited number of connections in the incomplete state.
During normal operation, when programs are connecting to available hosts at valid IP addresses,
no limit is imposed on the number of connections in the incomplete state.
When the number of incomplete connections exceeds the limit, for example,
as a result of programs connecting to IP addresses that are not valid,
connection-rate limitations are invoked, and this event is logged.

Establishing connection–rate limitations helps to limit the speed at which malicious programs,
such as viruses and worms, spread to uninfected computers.
Malicious programs often attempt to reach uninfected computers
by opening simultaneous connections to random IP addresses.
Most of these random addresses result in failed connections.

Run this soft to check limits, should be 50
http://www.speedguid...atch211a-en.zip
If there are only 10, run SP2 patch again.

This patch will not harm your system. NO other OS accept XP SP2 has this limitation.
Note: Think about your contact. If he is on SP2 he can cause this problem as well!!!!


Also check for more information
http://www.voipfone....und_problem.php

For those objecting to patch a file can download this new version (5.1.2600.2505) TCPIP.SYS from here
http://www.microsoft...&displaylang=en


i tak wogóle to pozdrawiam

#9 GORELORD

GORELORD

    Good Rank

  • Użytkownicy +
  • 565 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Italia

Napisano 08 07 2005 - 10:38

Taka jeszcze moja mala porada dla uzytkownikow skype-a.
Odkrylem pewien czas temu, ze jesli zechcemy prowadzic rozmowe w pare osob na raz, to najlepiej, by gospodarzem rozmowy byl uzytkownik o najlepszym laczu, i oczywiscie przy wylaczonym programie p2p, wtedy jest najlepsza jakosc. Sam to testowalem bedac we Wloszech i rozmawiajac z kolega z Polski i Hiszpani na raz <_<
Pozdrawiam
Dołączona grafika

#10 Snejk

Snejk

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 27 11 2006 - 21:52

Witam, podczas rozmowy przez skype na telefony stacjonarne trace połaczenie na 1-2 sekund i dalej moge rozmawiać i taka sytuacja powtarza sie kilka razy podczas rozmowy. Natomiast podczas rozmowy z drugim uzytkownikiem Skype'a trace całkowicie połaczenie, czasami uda sie porozmawiac z 30 sekund a czasem rozlacza juz po paru sekundach. Moje problemy zaczeły sie po połaczeniu komputera przez router (Linksys WRT54GL<-> Karta WiFi D-Link DWL 510) Wczesniej gdy miałem modem podłączony bezpośrednio pod komputer na takich samych ustawieniach wszystko działało ok, ale po zmianie łacza na szybsze, byłem zmuszony przenieść modem w inne miejsce mieszkania i zeby nie ciagnąc kabla zastosowałem takie rozwiązanie. Nie wiem czy to wina ustawien komputera czy karty Wifi czy też ustawien Router'a.
Dodam jeszcze ze dioda na routerze pokazująca działanie sieci bezprzewodowej co około minute zatrzymuje się na około sekunde nawet gdy wykorzystywane jest maksimum przepustowosci łacza. Czy moze to byc zwiazane z moim problemem ze skype'em i czy da sie to jakos rozwiazac?


EDIT: Przyczyna problemu była karta D-Link'a, najprawdopodobniej te dwa urządzenia nie do konca ze soba wspólpracują. Po zmianie na karte Linksysa wszystko działa bez zarzutu.

#11 jacentosiii

jacentosiii

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 42 postów
  • Lokalizacja:Jelenia Góra

Napisano 16 06 2007 - 11:46

Witam

zauważyłem przy użytkowaniu skypa dwie rzeczy które poprawiają jakość rozmów, przedewszystkim gdy rozmawiasz z drugą osobą status powinien być ustawiony na dostępny, skype posiada wbudowana wtyczkę skype extras manager i też powinna być włączona i nie blokowana przez firewalla
na tych ustawieniach zawsze rozmawiam bez przeszkód tak na konferencjach jak i z jedną osobą

pozdrawiam

#12 adam199898

adam199898

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 29 04 2011 - 18:37

Witam mam taki problem z Komunikatorem Skype
Gdy zaczynam Rozmowę z kolegami to przez 3/5 minut jest okej następnie Skype mnie rozłancza i ikonka skype wskazuje na to że łączy się Nie wiem dlaczego ciągle mnie rozłancza proszę o Odpowiedz można na tą stronkę lub na GG : 1364377

Z Góry Dziękuję




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych