Skocz do zawartości


tablety.pl
Zdjęcie
- - - - -

Szeroko rozumiane gry On-line




  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sosek

Sosek

    Very Good Rank

  • Użytkownicy +
  • 1558 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bielanbyn

Napisano 15 11 2004 - 14:50

Zawartość przyklejonego...

A,B,C,

Archmage
gra poprzez przeglądarkę internetową
Bite fight
gra poprzez przeglądarkę internetową
Cabal Online
gra poprzez pełną wersję gry/klienta instalowanego na komputerze
Conquer 2 Online
gra poprzez pełną wersję gry/klienta instalowanego na komputerze

D,E,F,
Erepublik
gra poprzez przeglądarkę internetową
G,H,I,

J,K,L,

Knightonlineworld
gra poprzez pełną wersję gry/klienta instalowanego na komputerze

M,N,O,

Manager Zone
gra poprzez przeglądarkę internetową
MU Online
gra poprzez pełną wersję gry/klienta instalowanego na komputerze
Ogame
gra poprzez przeglądarkę internetową


P,R,S,

Plemiona
gra poprzez przeglądarkę Internetową
Silkroad Online
gra poprzez pełną wersję gry/klienta instalowanego na komputerze
Scholandia
gra poprzez przeglądarkę internetową

T,U,W,

TA Spring (modyfikacja Total Annihilation)
gra poprzez pełną wersję gry/klienta instalowanego na komputerze
Tibia
gra poprzez pełną wersję gry/klienta instalowanego na komputerze
Travian
gra poprzez przeglądarkę internetową
TrueWay
gra poprzez pełną wersję gry/klienta instalowanego na komputerze
Wolfenstein: Enemy territory
gra poprzez pełną wersję gry/klienta instalowanego na komputerze

Z,Y,X

Xwars
gra poprzez przeglądarkę internetową

X-wars
gra przeglądarkowa

gra poprzez przeglądarkę internetową
gra poprzez pełną wersję gry/klienta instalowanego na komputerze
przykładowylink

Dołączona grafika

#2 Sosek

Sosek

    Very Good Rank

  • Użytkownicy +
  • 1558 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bielanbyn

Napisano 01 10 2005 - 12:49

X-wars PL

Skrót do bramki Java na kanał IRC
Forum X-wars

Najkrócej o grze...
- Strategia science-fiction, odległa przyszłość i galaktyka
- 4 gatunki istot o różnych umiejętnościach, których społecznościami można pokierować (ale budynki i pojazdy to już są identyczne)
- W teorii możliwy handel, w praktyce tylko wewnątrz sojuszy. W innym wypadku zwykła walka o przetrwanie, albo o jak najszybsze wykończenie przeciwnika
- 6 surowców podstawowych, 4 budowlane jedno paliwo i jeden surowiec żadki
- Budynki, wynalazki, czyli to co wszędzie
- Rozbudowana możliwość obrony - działka laserowe, plazmowe, obrona planetarna i orbitalna, pola minowe, kamuflaże i pola siłowe... w rzeczywistosci prędzej ulegnie się zniszczeniu niż do takiego poziomu dożyje
- Możliwość konstruowania statków - rózne kadłuby, rózne jednostki napędowe, pancerze, bronie, przedziały o różnym przeznaczeniu. Okazuje się że na każdym kroku są jednak ograniczenia, możliwosci konfirguracji nie za duże, trzeba brac pod uwagę cieżar całosci oraz moc generowaną przez silnik - wszystko bowiem wazy i zabiera nieco mniej lub więcej energii.
- Możliwość zamawiania juz kompletnych statków, ale akurat to nowość nie jest. Plusem można powiedzieć jest fakt, że przed zamówieniem można statki dodatkowo zmodyfikować wg potrzeb.
- Prędkość budowania, wynajdywania, produkcji obrony czy statków kosmicznych, wydobywania surowców, uzależniony od stopnia rozbudowania określonych budynków.
- Możliwość łączenia się w sojusze, no ale to już chyba w grach strategicznych nowościa nie jest.
- Brak możliwości oszukiwania i przejmowania kont

To tak ogólnie traktując o grze. A teraz czysto subiektywna ocena strony by Lover.
Polska wersja X-wars to dla mnie dno. Nawala na każdym kroku. Pierwszy gigant minus to niedoróbki w tłumaczeniu. Zamiast polskich opisów trafiają się niemieckie zwroty, ba! Nawet francuskie... Opisy są pobierzne, nie można z niektórych wywnioskować do czego dany element służy i jaki efekt przyniesie. Cały urok i nastrój pryska. Niezrozumiałe są także opisy raportów wojennych - dopiero wnikliwa analiza forum może pomoże (tam też trzeba dużo czasu stracić na znalezienie potrzebnych informacji). Niesprawiedliwe jest wg mnie naliczanie punktów doświadczenia, których przyrost jest większy jeśli dysponujemy większą ilością budynków niż większą flotą. Noobprotection to bajka. Po krótkim czasie mogą nas atakować użytkownicy o 2xwiększym doświadczeniu. ten fakt + poprzedni powoduje, że rozgrywka ukierunkowana inaczej niż na atak nie ma sensu, a przecież atutemgry ma być rozbudowana możliwosć handlu. Podział na rasy to też bajka - cóż z tego że Rasy mają pewne specjalności, skoro w późniejszym toku gry tracą praktycznie one na znaczeniu. Sam osobiście uważam że już od początku nie mają znaczenia, gdyż grając rasą o podobno rozwiniętym zmyśle obronnym nie miałem szans przed nikim się obronić. Każda z ras posiada te same możłiwości rozwoju, te same budynki, wynalazki, bronie.

Najśmieszniejszym jest fakt, że mimo polskiego supportu, trudno jest się dowiedzieć co się dzieje, co nie działa, dlaczego nie działa i do kiedy nie działa. Dział "Nowości" jest martwy od dawna a gra ma co chwila problemy. Właściwie to nie mam chyba powodu mówić o polskim supporcie, bo jego działania są niezauważalne (ja nie zauważyłem żadnego) . Bank, będący tak podkreślany wśród atutów gry jest martwy od tygodnia - podobno, z niepotwierdzonych informacji, ma ruszyć w styczniu. Noobprotection leży, bank jako forma ochrony ciężko zebranych surowców leży, coś takiego jak BASH na ogame nie funkcjonuje (nie ma limitu ataków jednej osoby na drugą). Pozostaje tylko atakować i ciągle atakować.

Teraz na podsumowanie - plany niezłe, realizacja tragiczna. Braki w tłumaczeniu (częste niemieckie i francuskie kwiatki), organizacja gry bez możliwości kreowania strategii postępowania, ukierunkowująca na agresję, SUPPORT kompletnie zajęty swoimi sprawami na tyle że nawet nie zamieści informacji o utrudnieniach czy awariach, no i zbędne bajery - te które mogłyby coś wnieść do rozgrywki (rasy) są potraktowane po macoszemu, inne mydla tylko oczy bogactwem wyboru (obrona czy konstrukcja statków)jeszcze inne mają problemy w działaniu albo nie działają wogóle (Bank, z którego ginęly zasoby, a w tej chwili wogóle nie funkcjonujący).

Przykro mi jest to mówić, ale przyjemne odczucia pierwszych dni gry zostały zaprzepaszczone. Sam osobiście nigdy tam nie zajżę. To wszystko odebrało mi chęć dalszej gry. Jeśli chcecie zagrać w ciekawą strategię, z prawdziwym podziałem na nacje - zagrajcie po prostu w Starcrafta. Ogame przy X-wars to majstersztyk :P
Dołączona grafika

#3 Mathiu Silverburg

Mathiu Silverburg

    Good Rank

  • Użytkownicy +
  • 576 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Scarlet Moon Empire

Napisano 01 10 2005 - 18:48

Archmage

Jest to pierwsza gra 'browserowa', z ktora mialem do czynienia. W grze tej wcielasz sie we wladce malego kraiku, ktory jest rowniez magiem.
Rozpoczynajac gre wybierasz specjalizacje w dziedzinie magii, ktora sie bedziesz poslugiwac. Te dziedziny to:

Ascendancy - magia kaplanska: wzmacnianie i ochrona zarowno jednostek, jak i terenow
Eradiction - magai wojenna: glownie zaklecia bitewne
Phantasm - magia iluzyjna: zaklecia ukrywajace twoj teren i otumaniajace przeciwnika
Verdancy - magia druidyczna: zaklecia wspomagajace twoj teren
Nether - zaklecia nekromanckie: zaklecia sprowadzajace plagi na tereny wroga

Oczywiscie poza ogolnymi podanymi wyzej kazdy mag posiada szereg zaklec wzywajace nadnaturalne armie. Zaleznie od servera, na ktorym gramy co 5,10 lub 15 minut dostajemy jedna ture do wykorzystania. Kiedy zaczyna sie nowa era (o tym pozniej) zaczynamy z zerem tur, jednakze jesli dolaczymy sie do gry pozniej to mamy maxymalne 120 tur na wykorzystanie.
Mozemy to zrobic w nastepnujacy sposob:

Gelding: zbieranie wiekszej ilosci podatkow
Exploration: powiekszanie swojego terenu
Auction: kupowanie przedmiotow, wojska i wynajmowanie bohaterow na aukcjach
Research: wynajdowywanie nowych zaklec
Charging: wyciaganie wiecej energii magicznej ze zrodel
Building: budowanie budynkow (jak sama nazwa wskazuje)
- workshop: zmniejsza czas budowania reszty budowli
- farmland: stanowi zaplecze gospodarcze dla ludzi oraz wojska
- cities: stad sie pobiera podatki
- guilds: zmniejsza czas wymyslania zaklec
- nodes: ze zrodel czerpiemy energie magiczna
- forts: sa to takie 'zycia', kazda przegrana w bitwie zabiera 1 fort

Oczywiscie kazdy budynek wymaga utrzymania, wiec nalezy zwracac uwage na ilosc miast (cities) jakie posiadamy. To samo tyczy sie utrzymywania zaklec i magicznych stworzen, ktore wymagaja stalego dostarczania many ze zrodel (czyli nodes). Dodam, ze wojska nekromanckie (nieumarli) wymagaja zarowno many, jak i ludnosci. Warto zaznaczyc, ze takie budynki, jak farmlands, nodes, czy cities generuja sporo populacji/many/pieniedzy na poczatku, potem juz troche mniej (wiec tez nalezy to brac pod rozwage). W trakcie ataku na wrazy teren mozna uzyc jednego zaklecia ofensywnego, jednego defensywnego i jednego magicznego przedmiotu. Jezli uda sie nam przebic przez jego obrone, to zagarniamy czesc jego terenu (wraz z budynkami) oraz jedna fortece (bardzo rzadko zdaza sie ze 2). To oznacza powazne straty finanosowo - populacyjne dla przeciwnika (mana tez drastycznie spada). Po trzech udanych atakach jestesmy 'zamrozeni', czyli do naszego ponownego zalogowania sie nikt nas nie moze dotknac. Mozna sie tez zamrozic na czas dluzszy, ale wtedy mozemy sie odmrozic dopiero po uplywie tego czasu. Jest oczywiscie ranking i limit mierzony ogolna sila, kogo mozna atakowac a kogo nie. Zatem nie ma szans, ze na glowe spadnie nam ktos z samej czolowki.

Wspomnialem o poczatku ery. Era sie konczy, kiedy magowie zniszcza wszyskie 7 pieczeci. Do zdejmowania pieczeci sluzy zaklecie 'Armageddon', jest to ostatnie zaklecie, ktore zdolny jest wymyslec dany mag. Kiedy dany mag zaczyna je rzucac (a musze zaznaczyc, iz trwa)to wiele tur caly swiat zostaje o tym poinformowany. wtedy nalezy sie liczyc, iz zaczna sie 'czystki etniczne' w gorych kregach (o ile mnie pamiec nie myli, nie ma podane, kto rzuca dane zaklecie, sa jednak zaklecia sadujace, ktore pozwalaja to wykryc). Kiedy zostanazdejte wszystkie pieczecie (7), to przestaja sie liczyc wszystkie zasaday, gdyz do koncaery pozostaje 24h. 10 najlepszych zostaje wpisanych do alei slaw, wiec wielu walczy o to nie zwazajac an srodki. Jednakze zanim zostana zdejete wszystkie pieczecie mozna temu przeciwdzialac. Smierc maga, ktory rzucil armageddon powoduje, ze pieczec sie odnawia. Z tym, ze jesli pokonamy ostatniego maga, ktory rzucil armageddon, to odnawia sie tylko ostatnio zniszczona pieczec. Jesli jednak jednego z wczesniejszych, to odnawia sie 'jego'pieczec i wszystkie zdejete po nim. Tam wiec pokonanie prowodyra powoduje, ze nalezy zaczac od nowa.

Ostatnie slowo odnosnie etykiety. Ogolnie przyjmuje sie, ze atakowanie tej samej osoby
w czasie krotszym, niz 24h jest zle widziane i potrafi nas narazic na atak ze strony
gildii. Takze rzucenie zaklecia (np. plagi), ktore nie wymaga bezposredniego ataku wojska
na teren wroga jest rowniez traktowane jako atak. Podobnie jest z magicznymi przedmiotami. Wiekszosc osob, ma swoje zasady kontrataku wypisane w opisie, wiec sugeruje na nie spojrzec zanim sie kogos zaatakuje.

Cala gre mozna znalezc pod tym adresem, a jesliby sie znalazlo wiecej zacheconych osob, to sam bym sie tez zmotywowal to ponownego przystapienia do gry ;)

- Mathiu Silverburg

polske znaki dopracuję z czasem - Lover
Szare oczy spojrzcie w gore, wszedzie kruki, wszedzie szczury...

#4 patryk83

patryk83

    Good Rank

  • Użytkownicy +
  • 570 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław

Napisano 04 10 2005 - 11:23

Ogame

Jest to gra całkowicie oparta o przeglądarkę WEB i nie wymaga żadnego dodatkowego oprogramowania żeby sobie w nią pograć.

W grze wcielasz się w międzygalaktycznego Imperatora którego zadaniem jest oczywiście podbój galaktyki.
Na początku dostępna jest jedna planeta, maxymalnie można mieć ich 9 i do każdej możliwe jest posiadanie księżyca który daje dodatkowe możliwości.
Na planetach wydobywa się surowce które wymagane są do budowania budynków, staktów oraz systemów obronych.
Surowców jest 4: metal, kryształ deuter(paliwo) oraz energia elektryczna.

Budynków dostępnych w grze jest 14 + 3 specjalne budowane tylko na księżycu przydające się do wyłapywania latających flot przeciwników i dostosowania ataku w taki sposób, aby uniemożliwić przeciwnikowi ucieczkę.

W grze dostępnych jest 13 jednostek latających od sond szpiegowskich statków transportowych, lekkich myśliwców po okręty wojenne, niszczyciele i Gwiazdy Śmierci, które posiadają moc bojową zdolną do zniszczenia księżyców.

Na planecie dostępnych jest 10 systemów obronnych: działa tarcze chroniące planetę, rakiety obronne oraz międzyplanetarne służące do niszczenia obrony planetarnej.

Gra udostępnia badania nad różnymi dziedzinami wraz, z którymi uzyskuje się dostęp do coraz to nowszej technologii, statków itp. Możliwy jest rozwój 15 dziedzin do różnego poziomu zaawansowania.

Możliwe jest zakładanie sojuszów bądź dołączanie się do już istniejących w celu zapewnienia sobie większej ochrony, pomocy i lepszej pozycji na swoim Uniwersum.
W ramach sojuszu oraz poza nim możliwy jest handel surowcami, wysyłanie wiadomości prywatnych.

Gra posiada swoje zasady, których nie wolno łamać, ponieważ są osoby odpowiedzialne za przestrzeganie tych zasad i nierzadko złamanie którejś z zasad kończy się banem na konto i kasacją.

Linki
Oficjalne forum ogame.pl
Program do symulacji ataków
Jak zepsuje Ci się windows nie naprawiaj go bo i tak mu nie pomożesz. Czeka Cię reinstalka.

Być może nie wiesz ale na forum istnieje chat.
Chat forumowy - wystarczy kliknąc i zaraz znajdziesz sie u nas na IRCu

#5 Sosek

Sosek

    Very Good Rank

  • Użytkownicy +
  • 1558 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bielanbyn

Napisano 09 10 2005 - 00:49

Wolfenstein: Enemy territory
Od razu zaznaczam że jest to wersja robocza, w czasie tworzenia :ph34r:
Co to jest za gra...
a więc jest to gra typu FPP, czysty multiplay na net i internet. Działa na silniczku Return to Castle Wolfenstein. Prezent dla społeczności internetowej od ekipy Splash Damage.
Jak gra wygląda
Dołączona grafikaimage by mumin
opis:
od lewej u dołu w kierunku prawym
- zielony pasek - pasek mocy... (niech moc bedzie z tobą :blink:) pasek pokazujący siłę do biegania
- żółty pasek - pasek życia... no, jak spadnie do zera to kaputt...
- nasza gęba - po niej możemy się dowiedzieć jakiej specjalności jesteśmy, każda specjalność ma własny ryj. dodatkowo liczbowa wartość zdrówka
- ranking dziedzinowy + punkty doswiadczenia ogólnie (XP) - kolejność dziedzin - umiejętności danej specjalnosci, umiejętności pola walki, umiejętności używania broni lekkiej - opisy niżej.
- nasza broń - lata po środku ekranu
- symbol broni - to tak jakbyś nie wiedział z jaką bronią chodzisz
- biały pasek - pasek intelektu - powiedzmy intelektu. w każdym razie ubywa go w miarę korzystania z niektórych umiejętności - stawiania min, podkładania dynamitu, podkładania ładunku radiowego, rzucania granatu dymnego czy racy, itd...)
u góry ekranu po prawej:
obracająca się mapka terenu. na niej są ważniejsze obiekty, oraz osoby, np ranne dla medyka, lub potrzebującej amunicji przy FieldOps'ie

Mozemy grać 5 specjalnosciami. Większosć specjalności ma do wyboru kilka broni.
Zatem opis co i jak dla każdej specjalności
1. Żołnierz - zaczyna gre ze zwykłym karabinem, miotaczem ognia, ciezkim karabinem maszynowym, moździeżem lub bazooką. Punkty doświadczenia zbiera się za śmierciobujstwa z tej broni. Efekty wyższych leveli: Miotacz ma dłuższy zasieg, z moździeża i bazooki można częściej strzelać, karabiny ciezkie maszynowe wolniej sie grzeją, szybciej strzelają i celniej.
2. Medyk - ma jedna broń. Punkty zarabia poprzez zastrzyki dla ciezko rannych (ci co leżą i gną się w pasie na ziemi), albo rozdajac apteczki. Co dają wyzsze levele? - apteczki lepiej uzdrawiaja, tak samo zastrzyk - początkowo przywraca połowę życia. Potem też zastrzyki można częsciej dawać.
3. Inżynier - ma do wyboru strzelbę, z której może sadzic granatami, i zwykły karabin. Zarabia punkty wysadzajac lub reperując specjalne cele, no i trafnie stawiane miny na które ktoś staje. Poza tym zarabia strzelajac celnie granatami. Doswiadczenie powoduje że szybciej robi swoja robotę, i może robić ja częściej.
4. FieldOps - zaczyna grę tylko z lekkim karabinem. Punkty zarabia poprzez rozdawanie amunicji, no i robienie nalotów (granat dymny), albo bombardowań artylerią (todopiero może zrobić jak ma lornetkę). Doświadczenie daje większą siłę bombardowań i nalotó + 4 level daje podwójny nalot. Poza tym naloty moga być dokonywane częściej. Jak słusznie zauważył kolega @Lodorus, fieldops ma umiejętność wykrywania przebierańców.
5. CoverOps - snajper ma do wyboru Snajperkę (wolną ale śmiertelna nawet po jednym strzale), karainek z celownikiem (szybki, ale zadaje mało obrażeń i jest świetny na krótką odległość) i karabin z tłumikiem (dla mnie pomyłka). Punkty zdoywa poprzez wysadzanie Command postów przeciwnika i samego przeciwnika ładunkami radiowymi, przez przebieranie sie za przeciwnika, no i oczywiście za strzelanie, ale tylko przez celownik. Doswiadczenie powoduje że szybciej stabilizuje sie ręka przy celowniku, szybicej można się przebierać, no i częściej można rzucić ładunek lub granat dymny.

Poza tym jest doświadczenie za broń lekką - granatami, pistoletami i lekkimi karabinami - daje to na lepsza celność a przy 4Lev daje nam możliwość latania z dwoma pistoletami.

No i jest doświadczenie za sens walki. 1 lev. daje na lornetkę, kolejne pozwalaja na rozpoznawanie przebierańców, i wykrywanie min. Na 4 lev przebieraniec jest określony jako "disquited enemy" czy jakoś tak (czyli wykrywamy przebranych wrogów w ciuszki naszych), a miny można oznaczać dla przestrogi naszych poprzez lornetkę flagami (brzmi śmiesznie, ale nie powiem co i jak bo i tak nikt tego nie stosuje (poza rozgrywkiami teamowymi)).

Klawiszologia:
TAB - wywala informacjie o zespołach - podział na Axis i Allies, klasyfikacja wg. Punktów doświadczenia. Informacja na temat Pingów i stanu zdrowia - postrzelony, zabity, czy żywy
Q, E - wychylanie sie zza murku
W,S,A,D - klawisze ruchu
R - reload broni
T - Informacja dla wszystkich
Y - Informacja dla Teamu
U - informacja dla FireTeamu
F - Otwieranie drzwi, dźwigni
G - Mapa
X - czołganie
L - wybieranie specjalności, nazwy, broni
C -przyklęk
V - komendy głosowe - dalsze sterowanie cyferkami
B - Lornetka Chwilowa (u Fieldopsa + fire i bombardowanie na wyznaczony cel)
ALT - statystyki gracza - informacje o celnosci, levelach, punktach aktualnych i wymaganych do kolejnych leveli
+/- - przy lornetce i snajperce, tak samo jak kółeczko w myszce, przybliża i oddala
SHIFT - bieganie - biega sie szybiciej, spada zielony pasek po lewej stronie
1 - nóż
2 - pistolet
3 - Broń wybrana, przy żołnieżu ze sprzętem cieżkim pod tym klawiszem są dwie bronie
4 - granaty
5678 - to klawisze specjalne dla różnych specjalności. Opiszę je później...

Mapka jest pod przyciskiem L, ale wtedy nie gramy,. lub G i wtedy mapka jest częściowo przezroczysta. Widać na niej cele, wyraźnie różnia sie te do wysadzenia , te do zabrania, i te do zreperowania... do wysadzenia zazwyczaj oznaczone są dynamitem, do zreperowania z reóły jest to pojazd, lu kupka z flagą. Snajper jeśli może coś wysadzic oznaczone to jest małą paczuszką...

teraz opis plansz:
Goldrush - alianci muszą najperw zdobyć czołg znajdujacy się w forcie niemieckim (tam skad niemcy zaczynaja) doprowadzic go na sam duł niszczac po drodze blokady, wysadzic drzwi banku, ukraść dwie skrzynie złota, zanieść je na ciężarówkę na przeciw banku, no i potem ciężarówkę zreperować jak zniszczone i odprowadzic na start 1 (treż są bariery dla cieżarówki)
Oasis alianci muszą w pierwszej kolejności wysadzićmur na starym mieście. Mogą sobie pomóc przejmując punkt startowy niemców. Potem po wysadzeniu muru trzeba wysadzic dwa działa które znajduja się w forcie w oazie. jedna droga jest normalna, druga przez studnię (wpierw trzeba naprawic pompę by wypompować ze studni wodę)
wurzburg radar w pierwszej kolejności trzeba wysadzic wielkie stalowe drzwi które znajdują się za bunkrem niemieckim, tuż za ciężarówką. Potem trzeba ukraść dwie skrzynki które są na dóch radarach, no i doniesć je do samochodu i odjechać.
railgun misja dla niemców - muszą dojechać wagonikiem do bocznicy tuż pod nosem aliantów. Obok punktu aliantów jest szlaban który trzeba podnieść. Na bocznicy trzeba załadować pocisk, dowieźć go na początek tuż obok punktu startowego niemcó, przeładować na drugi pociag, dowieźć do działa, zreperować sterowanie działem jeśli zniszczone, no i wystrzelic - koniec diząłania)
fueldump alianci musz zreperować most, przeprowadzić czołg, który wysadzi najpierw brame tunelów gurskich, potem bramę Bazy niemieckiej, potem można jeszcze uszkodzic mur, z drugiej strony bazy by były dwa wejścia. Potem trzeba zniszczyć ew. postawione oogrodzenia (snajper może) a potem wysadzic zbiorniki paliwa (inżynier)
Seawall battery alianci muszą się wkraść do bazy niemieckiej od tyłu lub od frontu i podłożyć bombę (inżynier) pod działami. Najlepiej jak alianci na początku zajdą od tyłu, pod przebraniem, i wysadza generator prądu - wszystkie drzwi sie otworzą...

inne porady

Aby pisać nazwy kolorami, w nazwie umieszcza się wpierw znacznik ^6, a potem kolejna cyferka lub litera alfabetu oznacza inny kolor/odcień
Działa też do pisania w konsoli
Do pisania Informacji do konkretnego gracza uzywa sie konsoli i polecenia /m {nazwa gracza} wiadomość - nie działa na każdym serwerze.

ważną sprawą dla obu stron jest reperacja Command Postu. Command post powoduje szybsze ładowanie paska specjalnych zdolności - po prawej stronie taki biały...

Jak wykopać gościa, jak zmienić planszę.:
1. trzeba wcisnać ESC --> VOTE no i wybrać, jak wykopujemy, to PLAYERS - wybrac klienta no i KICK. Potem wszyscy wciskają F1. Do wykopania proponujemy tylko współgraczy - axis axisa, aliant alianta.
do zmiany mapy ESC --> VOTE, --> Misc. --> MAP i wybrać czy ciepło i ciemno czy zimno śnieżnie i deszczowo.

czesto zdarza sie że gra zaczyna nam ściągać WYSZYSTKIE mapy na servie w takim razie wpisujemy w konsoli: Cl_allowdownload "0" (ale niejestem pewien unsure.gif )


L I N K I
Linki do serwisów całościowo poświęconych Wolfensteinowi. Znajdziecie tam pełne wersje Wolfensteina dla różnych platform (win, lin, mac) z najnowszym pathem, Najpopularniejsze MODy, mappacki, jak też i pojedyncze mapy.
Stronka pierwsza
Drugi link osobiście wg mnie najlepsza pozycja, Dysponuje szybkimi serwerami - moja wskazówka, do pobierania wybierać amerykański serwer.
Tutaj można znaleźć wiekszość map używanych na stawianym przez nas serwerze

patch podstawowy wymagany na większości serwerów, między innymi na naszym
Path 1.02
ten sam path, tyle ze dla linucha

Najnowszy path
Path dla windowsa - klikać amerykański serwer
No i ten sam patch dla pingwina

MOD'y wymagane w zależności od serwa na ktorym gramy
ETPRO 3.1.0 ETPRO 3.0.1.

inne, przydatne bardziej lub mniej
ETMinimizer znaleziony przez kolegę @domana...

Wolf:Enemy Territory - Fortress
a oto link
Jest to kompletny mod Wolfenstein:Enemy territory, podobny do serii Quake. Z tą różnicą ze jest szereg specjalności, różniących się możliwościami i uzbrojeniem. Bardzo kolorowa, dynamiczna gra...

Linki by @Vertigo
Enemy Territory PL (zwane równiez w skrócie etpl) czyli główny polski serwis ET.
ET Strategy Guide - najlepszy i najpełniejszy poradnik strategii ET. Znajdziecie tu wszystko od porad jak strzelać poprzez trickjumpy i trickplanty po zabawy konfigiem i skryptowanie. Stronka w jezyku angielskim, część przetłumaczono już na polski.
Stronka Bani'ego twórcy najpopularniejszego moda, na którym odbywają się rozgrywki klanowe, czyli ETPro
ClanBase popularnie zwane CB czyli miejsce głównych ladderów (zwanych po polsku drabinkami) ET.
strona klanu, którego @Vertigo jest członkiem czyli Mechanicznej Pomarańczy

Link by @Kaio6
comar.serwer.us/ ciąg dalszy map, modów i porad
Dołączona grafika

#6 Sosek

Sosek

    Very Good Rank

  • Użytkownicy +
  • 1558 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bielanbyn

Napisano 11 01 2006 - 00:16

Modyfikacja Total Annihilation: TA Springs (3D) (wypatrzona przez Lunę Kelsie)

Kto grał w Total Annihilation, z pewnoscią pamięta niepowtarzalny klimat gry. Pozycja ta wprowadziła wiele ciekawych rozwiązań w świat RTSów. Była w swoim czasie produktem epokowym. Żadna gra nie powtórzyła jej sukcesu, a sama TA nie doczekała się w sumie sequela...
TA Springs to wolna produkcja wykorzystująca klimat i zasady na których opierało się TA. Rozpowszechniana na zasadzie freeware, czysta wersja Multiplayer, pozwala na jednoczesną rozgrywkę kilku graczy na zróżnicowanych powierzchnią i budową planszach.
przykładowe screeny zapożyczone ze strony projektu

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Linkd do wersji instalacyjnej gry
link do pliku pozwalającego postawienie własnego serwera.
Mapy i MODy (fikacje :() mozna dociagnąć już bezpośrednio z poziomu gry, bez potrzeby osobnego ich poszukiwania.
Gra posiada możliwość rozgrywki z graczami sterowanymi przez komputer. Wymagania co do łącza nie są ogromne. ważne by był dobry ping pomiędzy serwerem a graczem. Rozgrywkę można poprowadzić bądź przez internet, korzystając z instniejących serwerów (dwa oficjalne) lub też poprzez LAN (można wykorzystać Hamachi).
To tak telegraficznym skrótem.
Proponuję dołączyć tą grę do poczetu gier Forumowych potyczek :)

Gra wygrzebana na necie przez @Lunę Kelsie na potrzeby zdołowania sie ciągłymi przegranymi :DDD
Dołączona grafika

#7 kilof

kilof

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 06 02 2006 - 20:04

Silkroad Online
strona projektu
Gra fantasy osadzona w starożytnych Chinach i krajach powiązane z Jedwabnym Szlakiem
Cztery serwy oficjalne do wyboru za free Xian, Aege, Babel, Troy. Przeważnie wszystkie zapchane ale spokojnie można się zalogować (przynajmniej ja problemu nie mam).
W grze dużo questów więc szybko gierka się nie znudzi. Zabijamy potwory solo lub w party.
Można otworzyć własny sklep ze zbędnym gractwem.
Można tworzyć gildie i walczyć z innymi klanami.
Szczegółowe info znajdziecie na:
http://www.silkroad.glt.pl/

#8 Sosek

Sosek

    Very Good Rank

  • Użytkownicy +
  • 1558 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bielanbyn

Napisano 08 04 2006 - 21:18

MU Online by kknd dnia pańskiego 28/03/2004, 13:23

U - internetowa gra online gra w nia bardzo duzo ludzi serwery caly czas sa przeciazone poniewaz wiem ze wielu Polakow w nia gra chcialem sie spytac kto z was w nia gra ? Ja zaczolem od wczoraj no i troche mnie wciagnela.

Gra ma to do siebie ze nigdy sie nie konczy mozna przechodzic lewele bez konca. Gra polega na zabijaniu "potworow" wszelkiej masci nie zabija sie userow aczkolwiek jest to mozliwe po ktoryms tam levelu user zabijajacy ma nicka na czerwono a jego postac jest koloru czarnego z elementami czerwonego.

Strona domowa
http://www.muonline.com/main.asp

Ala lumaczenie Polskie;
http://homepage.eirc...i/MU/index.html

[znaleziono w necie]
MuOnline wersja bezpłatna (BETA)

Na wstępie jak rozpocząć grę w MUonline na GLOBALU

1. Wejść na stronę www.muonline.com
2. Zarejestrować się
3. Ściągnąć klienta:
ftp://muonline.nefficient.co.kr/pub/muonl...d_full(Eng).exe
http://www.ultrahaha...d_full(Eng).exe
4. Zainstalować grę
5. Pozwolić by gra dokonała autoudpate'u
6. Uruchomić grę
7. Wybrać serwer Maya lub Wiggle (nie mozna przenosic rzeczy z jednego na drugi!!) Najwiecej polakow gra na
Maya 2 a jesli chodzi o Wiggle to nie za bardzo sie orientuje.
8. Stworzyć postać
9. Grać ile wlezie
=====================================================
Jak zaczac grac na prywatnym serwerze:
żeby grac musisz zrobic tak: ściągasz nowego klienta 97u full i patcha 97y z tych stron:
Klient versja 96 lub 97 (na nowszych):
>> http://download.much...y_full(Chs).exe
http://ownagemu.dontexist.org/ (tu macie do 97)
Patch:
>> http://download.much..._patch(Chs).exe
http://ownagemu.dontexist.org/ (do 97)
Powinny działać! (szczególnie ten drugi!)

Później instalujesz klienta i patcha, później musisz w pliku Partition usunąć wszystkie serwery koreańskie i napisać swoje serwery, tu popularne.
Oczywiscie musisz sie do danego serwera najpierw zarejestrowac, zazwyczaj linki do rejestracji sa podane przy danych serwera.
Teraz pozostaje ci jeszcze ściągnąć pliki które zmieniają język z koreana na angielski:
http://www.fobia.dk/mueng.zip
Rozpakuj te pliki i wrzuc do Data/Local, teraz uruchom main.exe i wybierz zakladke po lewej, pojawia sie serwery, wybierz serwer a potem ten srodkowy, powodzenia, jak cos nie wychodzi napisz: gg 4041164

Opisy serwerow prywatnych:

1- MUstorm
rejestracja http://24.1.63.167:9...reg/default.asp
wpisac do partition MUStorm 24.1.63.167 44405
forum http://mustorm.cjb.net/

2- Pwn serwer
Server IP: 62.194.20.117
Port: 44405
Website:http://62.194.20.117:80
Discussion Board: http://www.pwnmu.cjb.net

3- BedlamiteMu
24.28.29.9 44405
Version: .96y
1500x exp rate
60% drop rate
Custom items in shops

4- IceeMu
202.166.37.146 44405
http://s3.invisionfr...act=Reg&CODE=00
Niezły serwerek ale rejestracja jest chyba zablokowana!
Pewnie zaś niedługo odblokują :>

5- MuUnlimited
MuUnlimited 24.1.159.168 44405
http://24.1.159.168/
Może być :> Statsów nie znam!

6- Final Four
FinalFour 213.231.235.57 44405
http://213.231.235.57/index2.html
Dużo ludu z forum tu gra :>

7- MuFocus
Mu-Focus 213.134.170.225 44405
www.ragezone.com do sekcji 97
Fajny serw (niestety działający w godzinach od 15 do 24:/)
założony przez MiC266.
190% EXP
65% DROP
Creation, Life, Bless, Soul & Chaos w sklepie
Dobre sety dla każdej klasy
Wszystkie eventy, Złote moby co 20min.

8- MuMania
MuMania 212.244.55.213 44405
http://www.mumania.k....asp?action=reg
Powiem tyle że chyba nie działa :/

====================================================================

F.A.Q czyli... najczesciej zadawane pytania: Cały FAQ napisał VmacV! Dzięki!

1. Skad wziasc pieniadze ?
2. Dlaczego kolor mojego nicka sie zmienia ?
3. Skad niektorzy gracze maja skrzydla ?
4. Co to za postacie z czerwonymi wlosami bez helmow ?
5. Jakie sa najlepsze bronie dla wojownika elfa i maga ?
6. Jak sie robi te bronie ?
7. Jak sie handluje ?
8. Jak moge atakowac graczy ?
9. Dlaczego czasem widze tekst rozmowy na zoltym tle ?
10. Jak mozna zwiekszyc poziom przedmiotu ?

Odpowiedzi:

1. Pieniadze wypadaja z potworkow lub mozesz szukac samarytanina ktory da ci troche siana.

2. Kolor moze sie zmienic "w dwie strony" jest strona "dobra" Gdzie nick staje sie blekitny i potem niebieski. Jest tez strona "zla" gdzie nick staje sie zolty, pomaranczowy i potem czerwony. Kiedy bedziemy zabijac tych z czerwonym nickiem (3x) zostaniemy hero (niebieski nick),a jesli zabijemy niewinnych staniemy sie Phonomaniakem (3x). Status hero raczej nie ma wplywu na gre, natomiast Phono. ma dosc duzy im jestes "gorszy" tym wieksz szansa na strate przedmiotu przy smierci, Nasz przedmiot poprostu wypada. Szanse na strate itemu w kolejnosci od normalnego do phonomana to : 1/16 1/8 1/4 1/2

3. Skrzydla to przedmiot ktory mozna nosic od 180 lvlu. Sa 3 rodzaje: Satan dla wojownika, Angel dla maga i Fairy dla elfa. oprocz szybszego poruszania dodaja x% obrony, x% ataku i jakies dodatkowe opcje w zaleznosci od rodzaju. Twozy sie je z Chaos broni i chaosa.

4. To Magic Gladiatorzy. Dostepni po przekroczeniu 220 lvlu. Co lvl otrzymuja nie 5 a 7 pkt. do statystyk, moga biegac bez butow +5 ( inne postacie ich wymagaja do biegania, ten + moze byc oczywiscie wyzszy) a wszelkie ograniczenia lvlowe ( czyli wstep do miast po przekroczeniu okreslonego lvlu) sa zmnijszone o 1/3.

5. Moim zdaniem to Chaos bronie sa najlepsze odpowiednio: Chaos Dragon Axe; Chaos Nature Bow i Chaos Lightning Staff.

6. Do stworzenia tych broni potrzeba przedmiot +4+4% najmniej i chaosa. oczywiscie od poziomu przedmiotu i od ilosci jeveli (bless,soul,chaos) bless dodaje 5%, Soul 3%, a Chaos 2%, Im wiecej tym lepiej. Wszystko dajemy Chaos goblinowi ktory stoi w Norii (miasto elfow) i zamieniamy wszystko w bron. UWAGA !! Zrobiona bron jest calkowicie losowa dlatego mozecie robic CDA a wyjdzie CNB.

7. Trzeba wpisac /trade i najehcac lub kliknac myszka na postaci ktorej chcemy zaproponowac interes.

8. Aby zaatakowac gracza nalezy przytrzymac ctrl i kliknac na gracza. Aby atakowac ludzi ze statusem Phonomania nie trzeba nic przytrzmywac pomiewaz sa jak zwierzyna.

9. Jesli widzisz tekst na zoltym tle oznacza to ze ktos prowadzi z toba rozmowe prywatna ktora widzisz tylko ty i twoj rozmowca. Aby taka rozmowe zaczac nalezy kliknac prawym przyciskiem myszy na rozmowcy i po prawej stronie okna rozmowy powinien pojawic sie nick gracza. Jesli nie chcemy juz rozmawiac usowamy nicka klikajac tab i wymazujac go i potem znowu tab by powrucic do okienka rozmowy mozna oczywiscie miedzy nimi przelaczac sie za pomoca myszy.

10. Do zwiekszania poziomu przedmiotu sluza Blessy i Soule. Chwytamy Blessa i klikamy nim na przedmiot ktory chcemy ulepszyc. Blessem mozna ulepszac tylko do +6 za 100% skutecznoscia. Potem mozna ulepszac do +7+8+9 za pomoca Souli ale mamy tyklko 50% szans na udane ulepszanie, chyba ze mamy przedmiot z LUCK to mamy 75%. jesli nie uda nam sie ulepsznie do poziomu +8 lub+9 przedmiot spoada do +0 a jesli w przedziale +1 do +6 spada o 1 poziom w dol.


Podstawowe komendy w grze to:
/trade + trzymanie kursora na postaci z którą chce się handlować (by rozpocząć handlowanie)
/party + trzymanie kursora na postaci którą chce się dołączyć do drużyny (założenie drużyny)

Tu kilka uwag dla początkujacych graczy!
1 .JESLI KTOS WAS BEDZIE PROSIL O DAWANIE KILKA RAZY TRADE BEZ CELU NIE ROBCIE TEGO NAWET JAK COS BEDA ZA TO OFEROWALI!
2 .Dawajcie trudne do odszyfrowania hasła i ID i za nic w swiecie nie podawajcie swojego ID bo wtedy gdy wejdziecie nastepny raz do gry bedziecie mieli prawdopodobnie gola postac!
3. Na rynku rozni hackerzy daja strony do hackow z MU np. na stronie www.hackers.tk (czy jakos tak:) to podpucha ! Gdy klikniecie na connect wysle sie do nich e-mail z twoim ID i haslem!
4. Patrzcie uwaznie co kupujecie! Złodzieje pierw pokazuja rzecz i daja niska cene a juz przed samym zakupem podmieniaja na duzo gorsza a my podjarani dajemy OK!
5. Nic mi sie wiecej do glowy nie przychodzi

Zwroty używane przy handlu, które rozumieją gracze z całego świata:
S> [nazwa przedmiotu] (gdy chce się coś sprzedać)
B> [nazwa przedmiotu] (gdy chce się coś kupić)

Jak robić skróty klawiszowe do komend i tekstów:
Włączamy okno rozmowy i wpisujemy /1 [tutaj tekst lub komendę] np. /1 /trade
Aby użyć tak przygotowanego skrótu należy wcisnąc podczas gry alt+1
I tak możemy przypisywać kolejnym cyfrą inne komendy lub teksty.

Jak przypisać daną litere do itemów:
Wchodzimy do inventory wzkazujemy na potion lub item kursorem i naciskamy Ctrl + q,w,e

Jaki trzeba mieć lvl by dostać się do poszczególnych miast:
15 lvl do Devias
10 lvl do Lorencji (dla elfek)
10 lvl do Norii (dla magów i wojowników)
20 lvl na pierwszy poziom podziemi, 40 na drugi i 60 na trzeci
80 lvl Lost Tower
(byc moze wkrotce i Tarkan chyba od 160lvl!)

Aby założyć gildie należy mieć 100 lvl (gildie mają siedzibę w Devias)
Aby odblokować dodatkową postać gladiatora (mix maga i wojownika), należy osiągnąć 220 lvl

====================================================================

Ceny żadkich przedmiotow (obowiazujace na GLOBALU)
Jewel Of Chaos - okolo 850k (mozna utargowac 800k)
Jewel Of Bless - Jakies 12,13 Jewel Of Chaos
Jewel Of Soul - 6 + 800k lub 7 Jewel of Chaos

Arfetakty:
Safeguard Angel - Absorbuje 30% obrazen.
Satan - Dodaje 30% zadawanych obrazen.
Jewel of Chaos - Sluzy do tworzenia najlepszych broni dla denej profesji ( ELF - Chaos Nature Bow, DW - Chaos Thunder Staff, DK - Chaos Dragon Axe) I ticketów do Devil Square.
Box Of Luck - Wypada z Gold Budge Dragon, moze z niego wypasc albo jakas cenna rzecz, kasa albo... NIC
Box Of Khundun - Co jakis czas pojawiaja sie złote potwory (gobliny i takie tam:) i wypada z nich wlasnie Box of Khundun +1,+2,+3. Za +2 juz mozna wołac Blessy....
Horn Of Uniria - Kura
Horn Of Dinorate - Ptaszek ze skillem.
Orb Of Twisting Slash - Skill dostepny od 80 lvl, tnie wszystko na okolo.
Penetration [priv serwer) - Skill dla elfki. Zadaje podwójne obrażenia.

Pierścienie:
Ring of Ice+1,2,3 itd. - ochrania przed mrozem
Ring of Poison - ochrania przed trucizną
W wersji koreanskiej sa pierscienie dzieki ktorym mozna przemieniac sie w rozne potwory. (nie zauwazylem zeby to cos dawalo poza wygladem..)

Amulety:
Pendant of fire+1,2,3 itd. - ochrania przed ogniem
Pednant of Lighting+1,2,3 itd. - ochrania przed błyskawicami

Wings:
HeavenˇŻs Wings
SatanˇŻs Wings
FairyˇŻs Wings
O co chodzi z tymi skrzydłami poczytajcie na stronie
Nie pisalem o wszystkich rzeczach tylko o tych naistotniejszych o reszcie poczytajcie na
http://www.muonline.com/s02/s04_09.asp

Na prywatnych serwerach sa jeszcze inne itemy ktore nie sa opisane mozna je znalezc na http://www.muspirit.com/item.html

====================================================================

LINKI:
http://homepage.eirc...i/MU/index.html - Polskie opisy wszystkich itemow w muonlineŁ

Linki do ciekawych miejsc na oficjalnej stronie MuOnline:
http://www.muonline.com/s02/s05.asp - Profesje (domyślnie Dark Knight) można tu sprawdzic np. jakie czary ma mag.
http://www.muonline.com/s02/s07.asp - Mapy (Lorencja, Davias, Noria, Dungeon)
http://www.muonline.com/s06/s01.asp - FAQ MuOnline




http://homepage.eircom.net/~aiki/MU/
http://www.muonline.fuks.pl/
Dołączona grafika

#9 Sosek

Sosek

    Very Good Rank

  • Użytkownicy +
  • 1558 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bielanbyn

Napisano 05 06 2006 - 11:06

BiteFight

Cóż to za zwierz...? A więc takie niewiadomo co. Najbliżej temu do tekstowo obrazkowego totalnie okrojonego RPG. Gra która nie wymaga myślenia, tylko dużej kasy na komórce (doładowania z komórki przydają się bardzo) dużo wolnego czasu, ogranicza się do klikania myszką, bezmyślnego wyszukiwania i lania przeciwników czasem urozmaicenia pracą.
Akcja gry toczy się gdzieś. Lokacje o których wiemy ze istnieją to Cmentarz, dwa sklepy, dom, miasteczko ( z czego widzimy tylko naszą siedzibę którą rozbudowujemy i wejście do sklepów i na cmentarz w pseudomieście).
Gra ogranicza się do wybrania tego co mamy zamiar zrobić, a możemy walczyć, zapolować na ludzi i pracować. Dochodzi do tego też opcja kupowania i ew. treningu czy rozbudowy siedziby.

Plusy gry:
+ brak irytujących reklam w grze
+ nawet szybko się ładuje
+ po polsku
+ banalna, prosta, i wogóle
Minusy gry:
- Jej skomplikowanie dużo mówi o graczach (po prostu i jedno i drugie to żenada)
- Niedopracowany algorytm walki - bardzo często obrywa się od graczy słabych, mało doświadczonych, wygrywa się z dużo lepszymi
- Irytujące linki rozsyłane przez graczy do normalnych ludzi (po prostu spam)
- Idiotyczne wręcz zasady - człowiek idzie do pracy i w tym czasie mogą go inni bezkarnie siekać, tak więc ostatecznie można wyjść dużo na minus z gotówką po dniu spędzonym w pracy (sens?)
- właściwie rozwijanie postaci nic nie daje. Można rozwijać jedną cechę i tłuc lepszych od siebie :D
- właściwie gra pozbawiona w wielu miejscach sensu

Podsumowując, jest to gra dobra dla przedszkolaków tudzież młodzieży szkół podstawowych - nie zgubią się w nadmiarze opcji do wyboru. Brak tej grze polotu, niejasny system rozwoju osoby i rozwiązywania walki...
Ta gra po prostu jest bo jest. Bawi może ze dwa dni, a zostają przy niej osoby nie lubiące chyba wysiłku umysłowego przy ambitniejszych projektach.

@patryk ponad miesiąc czasu próbował coś napisać na temat tej "pustej" pozycji. Niu udało mu się. To chyba też o czymś świadczy :D
Dołączona grafika

#10 Sosek

Sosek

    Very Good Rank

  • Użytkownicy +
  • 1558 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bielanbyn

Napisano 17 07 2006 - 23:45

Scholandia
przygotowane przez @jumper19

Pozwole sobie zareklamowac godna uwagi "strone" (jesli mozna tak to nazwac)

Znalazlem cos interesujacego: symulacja zycia panstwa, a raczej ludzi w panstwie (tzw v-panstwo) - SCHOLANDIA.org. Wszystko na www
(skrypty php). Trzeba pracowac, zarabiac kase, jesc, zeby zyc, miec gdzie mieszkac, utrzymywac stosunki towarzyskie i
biznesowe. Swietna zabawa, naprawde polecam.

"gra" wymaga logowania sie do systemu raczej nie rzadziej niz raz na 10 dni (zeby najesc sie i np. zaplacic czynsz).

Sa tam sklepy, szpital, bank, gielda, restauracje, hotele, poligon, koscioly... kazdy moze wniesc cos od siebie, a wiem o tym dosc dobrze, bo jestem od niadawna... premierem Krolewskiego Rzadu Scholandii.

zapraszam, to naprawde dobra zabawa i ciekawa przygoda!

www.scholandia.org

pozdrawiam

jumper

PS. Bardzo zalecane jest zapisanie sie na liste dyskusyjna Krolestwa, gdy juz staniemy sie jego obywatelami. Wymiana informacji i zycie... to bardziej ludzkie toczy sie na tej liscie. Zycie gospodarcze - systemowe "dzieje sie" w skryptach i bazach danych Scholandii.
Dołączona grafika

#11 Carlos

Carlos

    Second Rank

  • Użytkownicy +
  • 145 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Szczecin

Napisano 01 09 2006 - 09:22

managerzone

ManagerZone to gigantyczna gra menedżerska, umożliwiająca tysiącom użytkowników sprawdzenie swoich możliwości w interaktywnym świecie piłki nożnej i hokeja.

Gram tylko w piłkę więc przedstawię tą część gry.

Naszym głównym zadaniem jest awans do jak najwyższej ligi, ale nie myślcie sobie, że jest to takie łatwe. Grałem trzy lata temu i udało mi się awansować zaledwie do ligi 4, teraz natomiast nie mogę nic zdziałać w 6. A w sumie jest 8. Oczywiście każda liga ma przypisanych kilaset numerków co daje naprawdę wielką liczbę tabel ligowych. Dodatkowo zmierzyć się możemy z menadżerami z ponad 50 państw.
Istotną sprawą są oczywiście pieniądze:
* powiększanie stadionu, budowanie budynków
* zatrudnianie trenerów
* transfery (zakup i sprzedaż graczy)
* szkółki juniorskie
* ...
Możliwości do zarobienia pieniędzy jak i ich straty jest wiele.
Ustawianie taktyk. Przez agresywną grę skrzydłami do defensywnej gry podaniami.
Gra daje możliwość gry w różnych oficjalnych pucharach i ligach, gdzie do wygrania są wspaniałem nagrody.

Myślicie, że to wszystko? Nieeeeee, to tylko zarys tego co oferuje Wam gra.
Polecam.
Kiedy myśle i nic nie wymyśle, to sobie myśle, po co ja tyle myślałem, aby nic nie wymyślić.
Przecież mogłem nic nie myśleć i tyle samo bym wymyślił.

#12 Xsarq

Xsarq

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 15 10 2006 - 12:01

Travian
dzieło popełnione przez szereg osób, m.in.: @Xsarq, @Belcik.
Travian jest niemiecką strategiczną grą online (typu MMOSG - Massive Multiplayer Online Strategic Game), polegająca na zakładaniu i rozbudowywaniu osad oraz handlowaniu i walczeniu z innymi gracza W Travianie w odróznieniu od innych gier MMOSG występują trzy rasy kazda z nich ma swoje wady i zalety kazda z nich posiada też własne jednostki Grafika Traviana jest niezła chodz przydałoby sie ją poprawić(patrz screeny) Travian jest grą stosunkowo młodą w Polsce pierwszy serwer zaczął działac w wakację i jeszcze kazdy ma szanse na dostanie sie do top 1500...
Do największych wad traviana zalicza sie tylko jedna rzecz-brak ludzi gra jest prowadzona w Polsce jedynie na jednym serwerze o ile ilosć graczy na tym serwerze jest wystarczająca o tyle nie ma nadzieji na stworzenie drugiego polskiego serweru dlatego tez autorzy Traviana postanowili udostępnić dla wszystkich osób które pomogają znalesc swiezych rekrutów konta premium

parę screenów:
http://img141.images...1/9548/1bt8.jpg
http://img141.images...1/1747/2dn8.jpg
http://img136.images...6/1638/3xy2.jpg

Rzymskie imperium jest najbardziej przyjaźnie nastawione w Travianie. Z powodu wysokiego poziomu rozwoju społecznego i technicznego Rzymianie są mistrzami koordynacji w budownictwie. Ich żołnierze należą do elity w Travianie.
Ich umiejętności są równomierne zarówno w ataku, jak i w obronie. Szkolenie ich jest jednak kosztowne i długotrwałe. Ich piechota jest legendarna, natomiast obrona przeciwko kawalerii jest wśród narodów najsłabsza. Dla poczatkujących graczy Rzymianie są idealnymi na rozpoczęcie gry.

Jednostki Rzymian
Dołączona grafikaCechy
Możliwość jednoczesnej budowy pola surowców i budynku w centrum osady
Wysoki bonus obronny dzięki murom miasta
Handlarze mogą transportować 500 surowców (tempo: 16 pól/godzinę)
Bardzo mocna piechota, średniej wartości kawaleria
Rozwój jest kosztowny i długotrwały

Galowie są najbardziej pokojowi ze wszystkich nacji. Ich jednostki są bardzo dobrze wyszkolone w obronie, jednak siła ich ataku jest bardzo słaba. Galijczyk jest urodzonym jeźdźcem, jego konnica słynie z szybkości, czym zaskakuje nieprzygotowanego wroga.

Galowie bronia się bez problemu, ofensywny sposób gry jest również realny. Daje to możliwość rozwoju w wybranym kierunku i według wybranej strategii (ofensywna lub defensywna, samotna lub w zespole, handlowa lub grabieżcza, postawiona na piechotę lub kawalerię, osadników lub zdobywców), wystarczy trochę doświadczenia i talentu. Mimo to również początkujący gracze dadzą sobie radę.

Jednostki Galów
Dołączona grafika
Cechy
Bonus szybkości: najszybsze oddziały w grze
Średni bonus obrony poprzez palisadę
Handlarze mogą transportować 750 surowców (tempo: 24 pola/godzinę)
Podwójna pojemność kryjówki (ochrona przed grabieżą)
Drogie maszyny wojenne
Tani osadnicy

Naród Germański jest najbardziej agresywnym narodem. Germańscy wojownicy słyną z okrucieństwa podczas ataku. Zapuszczają się w najdalsze krainy, grabią i nie boją się smierci.

Germanie nie posiadają miltarnej dyscypliny Rzymian i Galów, dlatego ich słabościami są prędkość i defensywa. Dla ofensywnych i doświadczonych graczy Germanie są najlepszym narodem!

Jednostki Germanów
Dołączona grafika
Cechy
Bonus grabieży: kryjówka przeciwnika chroni tylko 2/3 swojej pojemności
Wały obronne ciężkie do zniszczenia, nie zapewniaja jednak dobrej ochrony
Handlarze mogą transportować po 1000 surowców (tempo: 12 pól/godzinę)
Wyjątkowo tania i szybka rekrutacja jednostek
Słabość w obronie


za: serwis gry Travian

REG:
http://www.travian3.pl/

SCREENY:
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

inny skin w grze - tak tez travian moze wygladac:
Dołączona grafika
Dołączona grafika


Skiny z w/w linków do tej gry:

http://digilander.li...ravianskins.htm

#13 wilku77

wilku77

    Medium Rank

  • Użytkownicy +
  • 160 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:...

Napisano 26 07 2007 - 21:02

TrueWay

jest darmową grą 3D MMOG (Massive Multiplayer Online Game), symulatorem bycia hakerem - dobrym lub złym, autorstwa polskiej grupy informatycznej Hakerzy.NET.
Dołączona grafika

Wymagania zalecane:
Procesor Pentium III 800mhz
512MB Ram
Karta Graficzna z 64MB pamięci i obsługą GLSL
10MB wolnego miejsca na dysku twardym
System operacyjny Microsoft Widnows 9x/ME/NT/2000/2003/XP/Vista
Dostęp do internetu z prędkością 128kbps

Więcej na: http://www.TrueWay.dl.pl
Forum projektu: http://www.hakerzy.n...rojekty-trueway

#14 crayon

crayon

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 50 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 01 08 2007 - 20:12

Tibia
gra poprzez klienta

Nikt tutaj o tej grze nie wspomniał, a jest ona dość popularna

Tibia to gra z gatunku MMORPG, stworzona przez czterech niemieckich studentów informatyki (Stephan Börzsönyi, Guido Lübke, Ulrich Schlott i Stephan Vogler), dystrybuowana przez niemiecką firmę CipSoft. Początkowo była niekomercyjnym eksperymentem. Pierwsza wersja Tibii została wydana w 1997, była jednak bardzo niedopracowana. Po krótkim czasie stała się projektem komercyjnym.

Tibia, mimo stosunkowo długiego czasu istnienia, nadal posiada prostą grafikę opartą na bitmapach. Gra pozbawiona jest jakichkolwiek dźwięków. Uczestniczenie w grze jest bezpłatne, jednakże CipSoft oferuje ulepszanie kont do statusu konta premiowanego odblokowującego wiele dodatkowych opcji.

W Polsce gra stała się tematem wielu reportaży prasowych na temat uzależnienia od gier i internetu.

O co chodzi?
Gra polega na sterowaniu ruchami wojownika podróżującego po świecie o nazwie Tibia. Rozgrywka polega na trenowaniu swojego bohatera poprzez trenowaniu i ulepszaniu statystyk, polowanie na różne stwory używając broni bądź magicznych zaklęć i zbieranie skarbów. Interakcja między graczami jest realizowana poprzez rozmowy, handel, wspólne polowania oraz przynależność do gildii. Na większości serwerów jest także możliwa walka pomiędzy dwoma postaciami (PvP), na niektórych serwerach jest możliwość gry bez walki graczy (Non-PvP), najrzadszym typem serwerów gry są te dopuszczające walkę między graczami bez ograniczeń i kar. (PvP - enforced).


Więcej info
http://www.tibia.com
http://www.tibia.pl

a najbardziej podstawowe informacje znajdziecie np. tu
http://pl.wikipedia.org/wiki/Tibia

Ja gralem w Tibie przez okolo 2 lata, i musze przyznac ze gra potrafi na prawde mocno wciagnac (mimo iz grafika nie powala) i znam pare osob, ktore sie dosc mocno od niej uzaleznily :P
Nie ma sie co wiecej rozpisywac, wszelkie potrzebne wam info znajdziecie na stronach, do których linki podałem wyżej

#15 SzpokoSzpoko

SzpokoSzpoko

    Second Rank

  • Użytkownicy
  • 94 postów

Napisano 11 10 2007 - 17:33

Knightonlineworld

Strona główna
http://www.knightonlineworld.com/
Oficjalne forum
http://www.ko4life.c...orums/index.php
Polskie strona na temat gry
http://www.knightonl...rld.pl/news.php
Screeny z gry
http://www.knightonl...screenshots.php


Najpierw rejestrujemy się na stronie
http://www.knightonl...om/register.php
Czekamy na maila aktywacyjnego. W międzyczasie możemy sciągnąć pliki instalacyjne.
Włączamy grę i logujemy się no i gramy :ph34r:

Instalka zajmuje ~505 MB
Gra instaluje także klienta XTrap - który czasami przy aktualizacjach sprawia problemy ( nie można się połączyć z serwerem )

Wymagania zalecane

Hardware/Software: Recommended
Operating System: Windows 98/2000/XP/ME
CPU: Pentium II 400 or above
Memory: 256 MB or above
Hard Disk Space : 600MB or above
Video Card: 32MB or above 3D
Display Cards with DirectX support
Additional Software: DirectX 8.1 or Above

Można powiedzieć, że jest to "troszkę okrojona" wersja Lineage 2 - przynajmniej darmowa.
Niestety na serwerach gra całą masa Tureckich graczy także, aby porozmawiać po angiesku,
albo po polsku trzeba się naszukać ;) . Niestety serwery są czesto przeładowane. Do przyjemnej gry wymagane są podstawy angielskiego - chodzi oczywiście o zrozumienie fabuły i powieżanych zadań.
Na początku otrzymujemy przez 3 dni konto premium bronze czyli najtańszą z możliwych wersji premium.
Konto premium daje kilka plusów najważniejszym jest chyba możliwość wejścia nawet na pełny serwer. Ja mimo wyczerpanego premium łącze się jednak bez problemów.

W ramach krainy( serwera) można się łączyć ze wszystkimi 3 serwerami czyli jak jeden jest zapchany próbujemy na drugi
Czyli w ramach np. serwer Ares są Ares1, Ares2, Ares3

Przepraszam za błędy merytoryczne. Jeśli jakieś znajdziesz wyślij pm - poprawię.
Życzę miłej gry




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych