Skocz do zawartości


tablety.pl
Zdjęcie
- - - - -

Sposób na pijawki?




  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 kosa351

kosa351

    First Rank

  • Na emeryturze
  • 71 postów

Napisano 23 01 2006 - 17:39

Witam!
Mam takie pytanko. Udostępniam sporo plików wszystkim użytkownikom. Jednak jak zawsze część ściagających to pijawki, które nic nie dają od siebie. Teraz tak, jak się ich pozbyć?? Nie widzi mi się dodawać wszytskich do listy i sprawdzać czy ktoś coś ma udostepnione i banować. Jest jakiś sposób, aby zablokować dostep do moich plików osobom, które nic nie udostępniają. Wersja mojego klienta to 157 test8
Pozdrawiam
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#2 Gość_picasso_*

Gość_picasso_*
  • Goście

Napisano 23 01 2006 - 20:34

Udostępniam sporo plików wszystkim użytkownikom. Jednak jak zawsze część ściagających to pijawki, które nic nie dają od siebie. Teraz tak, jak się ich pozbyć?? Nie widzi mi się dodawać wszytskich do listy i sprawdzać czy ktoś coś ma udostepnione i banować. Jest jakiś sposób, aby zablokować dostep do moich plików osobom, które nic nie udostępniają.


Niestety:

1. Ręcznie banować.

2. Dzielić się tylko do listy (czyli nie udostępniasz ogólnie) lub udostępnić ogólnie wybrane foldery dla pijawek, a resztę tylko "do listy"....

#3 kosa351

kosa351

    First Rank

  • Na emeryturze
  • 71 postów

Napisano 23 01 2006 - 20:59

rozumię :/
Czy nie dałoby się w nowo wychodzących wersjach dodac taki szczegół, że ustalasz sobie granicę plików i jesli ktoś jej nie przekroczy nie może ściągać??
ups dwa posty, coś mi się skrzaczyło
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#4 Gość_picasso_*

Gość_picasso_*
  • Goście

Napisano 23 01 2006 - 23:15

że ustalasz sobie granicę plików i jesli ktoś jej nie przekroczy nie może ściągać??


Wątpię, by takie coś zostało wprowadzone kiedykowiek w kliencie dla Windows. Natomiast klienty Soulseeka dla Linuxa mają opcję tego typu.

#5 kosa351

kosa351

    First Rank

  • Na emeryturze
  • 71 postów

Napisano 24 01 2006 - 07:29

czy to jest jakaś bariera programowa nie do przebycia, aby pod windowsem wprowadzić takie udogodnienie?? Nic wieczorem napiszę do nich, zobaczymy co na to powiedzą :lol:
no i napisałem, jednak nie kwapią się z odpowiedzią
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#6 Archive

Archive

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 37 postów

Napisano 29 07 2006 - 20:46

rozumię :/
Czy nie dałoby się w nowo wychodzących wersjach dodac taki szczegół, że ustalasz sobie granicę plików i jesli ktoś jej nie przekroczy nie może ściągać??
ups dwa posty, coś mi się skrzaczyło


Uważam że ta opcja jest całkowicie bez sensu. Bo ile byś chciał dać do ściagnięcia - 100 - 200MB? Przeciez nie wiadomo ile jeden album zajmuje miejsca na dysku. Ktos by chciał wziąc dwa albumy a tu w połowie drugiego ups przerywa i nie daje mu sciagnac. po to sie ustawia koljke na dwa albumy zazwyczaj by całe sie sciagneły. Na tym polega chyba wymiana. Moje ripy zajmują czasami ok. 200MB. I co? Jeden album tylko? Jeżeli juz wprowadzić ograniczenie to mozliwość sciagnięcia np. dwóch folderów w których zazwyczaj trzymamy albumy ewentualnie opcja braku szeru dla osób nie udostepniajacych. SLSK posiada przeciez info kto ile udostepnia, wiec może takie rozwiazanie. Tak przy okazji sciagam sporo plików lossless i tam album ma przynajmniej 300MB. Sciagałem taki album od uzytkownika linuxowego klienta i transfer mi przerywało gdy miałem 200MB. I musiałem odpalac kolejne pliki recznie i to nawet wtedy gdy nikt od kolesia nie ciagnął - bez sensu. Lepiej udostepniac dla listy niz bawić się w takie pierdoły.
CPU:Intel Core 2 Duo E4400@3.06GHz + Scythe Infinity
RAM: DDR3 2x2GB Patriot
MBO: Asus P5KC
Grafa: Gigabyte Radeon HD4870X2
HDD: 2 x Seagate 1,5 TB Barracuda 7200.11 (32MB, Serial ATA II) + 2 x Samsung SpinPoint F1 1 TB (SATA II, 32MB cache, NCQ) + 2 x Samsung SpinPoint 250 GB (SATA/300, 8MB, 7200, NCQ) SP2504C + Seagate 200 GB Barracuda (ATA/100, 8MB, 7200) ST3200826A + IBM 40 GB (chyba się spalił:-))
Obudowa : Thermaltake Armor VA8000BWS
Zasilacz: Bequiet Dark Power Pro 850 W

#7 kosa351

kosa351

    First Rank

  • Na emeryturze
  • 71 postów

Napisano 25 04 2008 - 08:45

Masz po części rację. Jednak wkurza mnie gdy idę do pracy i zostawiam soulseeka na kilka godzin. Wracam patrzę, a tutaj 15 osób w kolejce w tym 10 nie udostępnia nic, 3 mają ~90 plików w tym 30 skrótów z puplitu, pozostałe 2 są w porządku użytkownikami.
Nie chcę dzielić się tylko z friendly userami z listy, ponieważ mój zbiór chciałbym udostępniać wszystkim userom, którzy nie żerują.
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#8 STAMiNA

STAMiNA

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 22 postów
  • Lokalizacja:Dęblin, Warszawa

Napisano 01 05 2008 - 15:30

IMHO lista jest "złą" funkcją, ogranicza dostęp do zasobów - szerszej rzeszy pasjonatów.
Poza tym notorycznie co drugi użytkownik nic nie udostępnia albo udostępnia totalny pier***nik.
Przydałaby sie funkcja "autoBAN" :], aby non stop nie klikać i nie banować zjebów.

Może jest jakiś skryptowy filtr, mod slsk, program, który załatwił by sprawę - autoamtycznie banować użytkowników:
- nic nie udostępniających
- udostępniających syf inny niż muzyka
- słaby bitrate
- źle opisane dane.

Znacie coś takiego?
MB: Asus P6T DELUXE V2 X58
CPU: Intel Core i7 920 2,66 GHz
RAM: Corsair DDRIII XMS3 Dominator DHX 6GB 1600Mhz (3 x 2GB) CL8 (TR3X6G1600C8D)
GPU: BFG GeForce GTX295 1,75GB GDDR3 896bit 2DVI HDMI PCI-E BOX (576/1998) (BFGRGTX2951792E)
SND: Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer - Fatal1ty Professional Series (CA20K1)
PSU: Tagan TG800 BZ 800W
HDD: SAMSUNG HD321KJ (320 GB, 7200 RPM, SATA-II) + Samsung 1TB HE103UJ 7200 SATAII 32MB – SATA II
DVD: Pioneer DVD+/-RW DVR-212 SATA
LCD: IIYAMA 24" LCD Prolite B2409HDS-1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych