Skocz do zawartości


tablety.pl
Zdjęcie
- - - - -

[z][r][d]Half Life 2: episodes [z][r][d]




  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 montek

montek

    Very Good Rank

  • Użytkownicy +
  • 1424 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolyca Stolycy

Napisano 02 06 2006 - 14:58

EPIZOD PIERWSZY

no i jest

Dołączona grafika Dołączona grafika


Episode One (wcześniej znany jako Aftermath) to pierwszy, oficjalny dodatek do Half-Life 2, pierwszoosobowej strzelaniny wyprodukowanej przez firmę Valve Software, która została uznana przez największe magazyny branżowe za jedną z najlepszych gier 2004 roku.

Pierwotny tytuł rozszerzenia („Pokłosie”) doskonale oddaje charakter historii, jaką poznajemy w nowym epizodzie gry. Jak wiemy, misja Gordona Freemana z Half-Life 2 zakończyła się w Cytadeli obcych, stojącej w mieście City 17. Powolna destrukcja konstrukcji grozi całkowitym zniszczeniem metropolii. Nasz bohater oraz towarzysząca mu Alyx Vance muszą ocalić skórę i za wszelką cenę wydostać się z niebezpiecznego rejonu. Nie jest to takie proste, gdyż w okolicy wciąż jest sporo żołnierzy Kombinatu oraz... nowych wrogów, powstałych właśnie w wyniku wydarzeń na szczycie Cytadeli.

Przygotowane przez Valve Software rozszerzenie pozwoli ponownie spotkać się z wieloma bohaterami, znanymi już z drugiej odsłony cyklu Half-Life 2, m.in. doktorem Kleinerem, Barney’em oraz przede wszystkim z Alyx Vance, która nieustannie towarzyszy Gordonowi Freemanowi podczas zmagań. Mimo iż Episode One pod względem długości jest porównywalny z najdłuższymi epizodami z podstawowej wersji gry, autorzy zdołali upchnąć w nim wszystkie elementy, które zadecydowały o sukcesie pierwowzoru. Zobaczymy więc tu efektowne przerywniki filmowe z udziałem „pieska” należącego do Alyx, zagadki logiczne związane z eksploracją najbliższego otoczenia oraz wykorzystaniem praw fizyki, jak również masę strzelania – również w dowodzenej przez Freemana grupie.

Dodatek oferuje efektowną, znaną z pierwowzoru oprawę wizualną, wzbogaconą dodatkowo o dynamiczne oświetlenie. Jeśli chodzi o dźwięk – wszyscy aktorzy podkładający głosy w pierwowzorze, pojawiają się również w Episode One. Dodatek koncentruje się na zmaganiach w trybie single player i nie rozwija wariantu rozgrywek wieloosobowych.

jest w sklepach od 49 do 60 złotych

jest w wydaniu provision (tych samych co ostatnio wypuscili "sin episodes: emergency)

gra podobno krótka, ale kto by tam na to patrzył
wracamy do swiata HL2



edit;

NIE TRZEBA MIEć STEAM'a, ANI HL2, WYPAKOWYWUJECIE I GRACIE!!!!!!


bardzo przydatny plik tekstowy
!!!szukajcie(na forum...)a znajdziecie!!!
Dołączona grafika

#2 kalkamarkaa

kalkamarkaa

    Good Rank

  • Użytkownicy +
  • 509 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Londyn

Napisano 02 06 2006 - 16:46

Witam.

Mam pytanie, czy trzeba mieć zainstalowane Half Life 2 żeby
móc odpalić dodatek?

#3 F51

F51

    Very Good Rank

  • Użytkownicy +
  • 1547 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:skądkolwiek...;-)

Napisano 03 06 2006 - 14:15

To samodzielny dodatek i całe szczęście, bo bym zwariował, jakbym znów musiał instalować 5 płyt :blink:

Co do dodatku, to z jego długością nie jest aż tak tragicznie, poza tym jest wręcz przeładowany grywalnością :blink:
Praktycznie, od momentu wejścia do Cytadeli jesteśmy skazani na wspaniały wręcz gameplay i z każdą chwilą jest coraz to lepiej :( ---- Gravity Gun okazuje się nieoceniony, szkoda, że potem traci swój power :[
HDR spisuje się doskonale ---- po wyjściu na miasto wszystko ładnie się błyszczy i co najważniejsze, całość jest bardzo dobrze zoptymalizowana, przez co EO jest o wiele wydajniejszy od Lost Coast :(
Poza tym nie ma AI bugów, przeciwników w pozycji T i tak dalej, po prostu warto było czekać .... teraz pozostaje czekać na :

Dołączona grafika



#4 montek

montek

    Very Good Rank

  • Użytkownicy +
  • 1424 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolyca Stolycy

Napisano 03 06 2006 - 19:42

narzie znalazlem to, ale chyba w samym h2 tez tak bylo z tym boxem , zobaczcie na niebo
Dołączona grafika

co do wersji jaka krąży, dla graczy ktorzy maja niektore karty nie obslugujace dx9 , niezbedne jest zainstalowanie updatu-zajmuje on 370 mega(pisze niektore bo niektore karty nie obsugujace dx9 jakos sobie radza i texturki wyswietlaja poprawnie

nie na wszystkich kartach jednak te bugi/braki textur wystepuja

jak masz tak: http://img386.images.../hl2ep112tp.jpg
http://img386.images.../hl2ep127cw.jpg
http://img386.images.../hl2ep138ru.jpg
http://img386.images.../hl2ep145bv.jpg
http://img386.images.../hl2ep156bq.jpg

to instaluj update

kolejny przydatny plik tekstowy

a tak co do samej gry:

na hardzie z małąiloscia amunicji, z prawidlowo ustawiona gammą i z szybko rozładowywujaca sie latarka, fajnie czeka sie na tę winde starą, w pewnym momencie jak oszlaly bieglem po apteczke naciskajac co sekunde latarke jak w stroboskopie bo mialem rozładowana, jazda nieslychana, w ciemnosci czycha zło

edit:
jak czytam pod torami takie o to wypowiedzi
"What is start.bat anyway? Is that a program, crack program or is that DOS thing?"
to wiem ze na całym swiecie, nie tylko u nas, odpowiednicy dzieci neostrady królują
tego juz nie mozna nazwac niewiedzą, toż to ignorancja!!!!

!!!szukajcie(na forum...)a znajdziecie!!!
Dołączona grafika

#5 F51

F51

    Very Good Rank

  • Użytkownicy +
  • 1547 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:skądkolwiek...;-)

Napisano 03 06 2006 - 21:09

a tak co do samej gry:

na hardzie z małąiloscia amunicji, z prawidlowo ustawiona gammą i z szybko rozładowywujaca sie latarka, fajnie czeka sie na tę winde starą, w pewnym momencie jak oszlaly bieglem po apteczke naciskajac co sekunde latarke jak w stroboskopie bo mialem rozładowana, jazda nieslychana, w ciemnosci czycha zło


No, ten moment jest co najmniej bombowy ---- szczególnie, jak podchodzą nas zzombiali żołnierze z granatami i w ciemnościach widać tylko czerwoną diodę granatu :blink:

Gra bomba i tyle ...... pozdrawiam!!!!

#6 szamrok

szamrok

    Expert Rank

  • Użytkownicy +
  • 1965 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków

Napisano 03 06 2006 - 21:37

Pogralem dzisiaj nieco w HL2 E1, doszedlem do miejsca z winda i zombiakami, ale jakos ogolnie gra nie powala, moze ja juz za stary jestem na takie gierki :blink: Grafika jest ok, ale nie ukrywajmy, ze engine hl2 zostaje w tyle za chociazby oblivionem (wydajnosciowo hl2 rzadzi, ale niektore lokacje i mapy sa bardzo ubogie, a niektore postaci i potworki nieco kanciaste). Pomimo detali na maxa i hdr'a jakos tej super grafiki nie widze, moze dlatego, ze ciagle gra jest w zamknietych pomieszczeniach. Podobnie jak SIN: Episode Emergency (czy jak mu tam) HL2:E1 nie zrobil na mnie wrazenia, ot mila strzelanka na dobrym enginie, ale klimatu z HL2 zabraklo, jak dla mnie wtornosc i powtarzanie schematow.
Podsumowujac najbardziej z nowych gierek przypad mi do gustu Hitman Blood Money, ktory pomimo tego, ze jest dosyc krotki, to mial rewelacyjny klimat i fabule, a ostatnia misja to mistrzostwo :-)
Dołączona grafika - darmowy program do katalogowania książek

#7 montek

montek

    Very Good Rank

  • Użytkownicy +
  • 1424 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolyca Stolycy

Napisano 03 06 2006 - 22:05

juz mialem pisać , ze z jednym dali ciała, ale jednak w pewnym momencie dostałem to na co czekałem od początku tej gry

mój ukochany


Dołączona grafika

!!!ŁOM!!!

teraz jesteśmy juz razem ja i mój łom
Dołączona grafika
!!!szukajcie(na forum...)a znajdziecie!!!
Dołączona grafika

#8 doman

doman

    Very Good Rank

  • Użytkownicy +
  • 1167 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wałbrzych/Wrocław

Napisano 05 06 2006 - 09:50

Uważam Episode One za bardzo udany dodatek :D
Z początku jest trochę nudno, wkurzało mi również, że tak długo gramy jedynie z Gravity Gun, ale kiedy w końcu dostajemy do łapek karabinek, zaczyna się prawdziwa zabawa w mieście 17 :D
Rzeczywiście, niektóre fragmenty raziły wtórnością z hl2, ale było też kilka świetnych motywów - zwłaszcza fragment walki z atakującymi z każdej strony potworkami w ciemnościach, przy gasnącej latarce czy też walka z tym śmiesznym stworkiem z wielkim nosem (nie pamiętam jak to się zwało) w zamkniętej przestrzeni albo walka z trójnogim :D
Dołączona grafika
Chociaż brakowało trochę tego klimatu grozy i tajemniczości z hl2 :D

Mimo tego dodatek godny polecenia, a dla fanów serii HL obowiązkowa pozycja -> daje ok 3 godzin dobrej zabawy :D
Już czekam na Episode Two :)
Życie jest koszmarem ... a do tego jeszcze trwa tak krótko :-(
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#9 montek

montek

    Very Good Rank

  • Użytkownicy +
  • 1424 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolyca Stolycy

Napisano 13 09 2006 - 19:42

EPIZOD DRUGI

Dołączona grafika


Po przestudiowaniu materiałów dotyczących pierwszego rozszerzenia gry Half-Life 2, które miały mi posłużyć do stworzenia zapowiedzi tamtego programu, raczej nie było mi do śmiechu. Autorzy konsekwentnie unikali ujawnienia bardziej szczegółowych informacji, dzięki czemu niemal do ostatniej chwili nie wiedzieliśmy, czego się tak naprawdę spodziewać. Z perspektywy czasu nie dziwi mnie takie zachowanie firmy Valve, wręcz przeciwnie. Po sesji z Half-Life 2: Episode One stwierdzam, że twórcy gry nie mieli czego zapowiadać. W końcu rozszerzenie było wyłącznie zestawem dodatkowych poziomów i nie zawierało znaczących nowości.

Byłem trochę zażenowany postawą autorów dodatku, bo przez osiemnaście miesięcy firma Valve mogłaby przygotować zdecydowanie bardziej rozbudowany produkt. Mimo wszystko nie było jednak tak źle, jak mogłoby się pierwotnie wydawać. Epizod pierwszy obronił się świetnym klimatem, zwłaszcza w późniejszej fazie zmagań, oraz wysoką grywalnością. Teraz fani programu mogą już odliczać tygodnie do premiery kolejnego rozszerzenia, które paradoksalnie będzie obfitować w wiele usprawnień, czyli elementów zaniedbanych w poprzednim odcinku. Przyjrzyjmy się zatem, co takiego ciekawego szykuje nam Valve...

W pierwszym epizodzie byliśmy świadkami wybuchu Cytadeli. Tuż przed ucieczką ze zrujnowanej budowli, towarzyszącej nam dziewczynie udało się uzyskać interesujące dane, które - jak pamiętamy - chcieli odzyskać żołnierze wroga. Co znajduje się w plikach zgranych przez Alyx? Tego dowiemy się właśnie w drugim oficjalnym rozszerzeniu Half-Life'a 2. Historia opowiedziana w nowym dodatku będzie koncentrować się wokół informacji zdobytych w głównej siedzibie wroga.

W Half-Life 2: Episode Two zdecydowanie w
iększy nacisk zostanie położony na fabułę. Do łask powróci zapomniany w pierwszym dodatku G-Man. Zgodnie z obietnicą twórców programu, w trakcie zabawy uzyskamy kilka wskazówek, które pozwolą nam odpowiedzieć na pytanie: kim jest odziany w garnitur mężczyzna? Swoje pięć minut będą mieć także Vortigaunci. To właśnie pochodzący z planety Xen obcy roztoczą opiekę nad ranną Alyx oraz wezmą czynny udział w potyczkach z wrogiem (jedno i drugie możemy zaobserwować w zwiastunie, który wyświetlany jest po ukończeniu zmagań w Half-Life 2: Episode One. Z racji tego, że dziewczyna ucierpiała w wyniku katastrofy kolejowej, tym razem nie będzie ona towarzyszyć nam w zwiedzaniu nowych lokacji, a już na pewno nie w takim stopniu, jak miało to miejsce w wydanym niedawno dodatku. Autorzy obiecują ponadto powrót mechanicznego pieska, o którym słuch zaginął tuż przed karkołomnym wejściem Alyx i Gordona do ruin Cytadeli.

Po kontakcie z drugim epizodem usatysfakcjonowani będą nie tylko Ci z Was, którzy fabułę Half-Life'a wielbią nad życie, ale również zwolennicy łamania głowy. Koniec z prostymi zagadkami. Autorzy już teraz zapowiadają, że epizod drugi będzie zawierać najtrudniejsze i najbardziej zaawansowane łamigłówki w historii cyklu, w których będziemy musieli się wykazać zarówno pomysłowością, jak i znajomością podstawowych praw fizycznych. Biorąc pod uwagę, że w pierwszym dodatku zagadki były przewidywalne i niezbyt urozmaicone (kłopoty sprawić mogła jedynie próba wydostania się z zalanego pomieszczenia, gdzie nurkowanie uniemożliwiało wysokie napięcie), będzie to zadośćuczynienie dla wszystkich graczy, oczekujących od Half-Life'a 2 czegoś więcej niż tylko prostych operacji z użyciem Gravity Guna. Przyznam się szczerze, że wiążę olbrzymie nadzieje z tymi zapowiedziami, gdyż to właśnie łamigłówki w dużej mierze stanowią o unikatowym charakterze tej pierwszoosobowej strzelaniny.

Zmiany czekają nas również w kwestii otoczenia. Tym razem Gordon Freeman nie będzie błądzić wśród zrujnowanych budynków rodem z polskich osiedli. Blokowiska zostaną zastąpione przez tereny leśne. W trakcie wędrówki spotkamy się z bogactwem przyrody, zobaczymy rzeki i góry. Jedynym śladem ingerencji ludzkiej będą zaniedbane szopy i domy, opuszczone przez ich mieszkańców na długo przed wydarzeniami, jakie rozgrywać będą się w epizodzie drugim. Oczywiście nie zabraknie też zamkniętych pomieszczeń - potwierdzono już pobyt w kopalni oraz dawną bazę rakietową, gdzie Eli Vance oraz doktor Kleiner urządzili tymczasowy punkt dowodzenia - ale to właśnie otwarte przestrzenie będą przeważać w Half-Life 2: Episode Two.

Rozmach w projektach nowych lokacji wpłynie na poczucie swobody. Grając w pierwszy dodatek trudno pozbyć się wrażenia, że cały czas jesteśmy pchani przez kolejne sale - nawet po wyjściu na zewnątrz, wędrówka ulicami miasta nie należała do najdłuższych. W kolejnym epizodzie zmieni się to, a punktem kulminacyjnym będzie podróż nowym pojazdem. Tak, tak - tym razem autorzy nawiążą do pamiętnych rozdziałów Water Hazard i przede wszystkim Highway 17. Przejażdżka ma być bardzo długa, a także interesująca z jeszcze jednego powodu. Nowy wehikuł jest bowiem dwuosobowy i nasz pasażer będzie obsługiwać broń pokładową. Z racji tego, że Alyx leży wpółżywa w obozie Vortigauntów, przypuszcza się, że obowiązki strzelca spełni inny rebeliant lub kluczowy dla fabuły bohater, np. Barney.

Kolejne nowości dotyczą broni. Jest już pewne, że w epizodzie drugim zadebiutuje premierowa pukawka. Strider Buster - jak sama nazwa wskazuje - pomoże w eksterminacji dużych robotów, które były prawdziwym utrapieniem w podstawowej wersji gry (będzie ona wykorzystywać słaby punkt maszyn - być może chodzi tu o nogi. Przeobrażenie przejdzie też Gravity Gun, który zaoferuje nieznane wcześniej możliwości. Czym będą się one charakteryzować? Autorzy nie uchylają na razie rąbka tajemnicy. Pewne jest jedynie to, że już na zawsze możemy zapomnieć o błękitnej wersji broni, która uaktywniała się podczas pobytu w Cytadeli. Jeden z projektantów gry - Erik Johnson - całkowicie wykluczył obecność wzmocnionego Gravity Guna w drugim, a prawdopodobnie także i w trzecim dodatku.

Broń wykorzystywana przeciwko Striderom okaże się niezbędna, gdyż maszyny mają mieć nowych sojuszników w postaci Łowców (Hunters). Małe roboty na trzech nogach są bardzo szybkie, zwinne i potrafią pokonać nawet najtrudniejsze przeszkody terenowe. Będą one pełnić rolę zwiadowców i przekazywać starszym braciom informacje o Twoim aktualnym położeniu. Autorzy obiecują widowiskowe potyczki z dużą liczbą przeciwników. Zarówno Vortigaunci jak i rebelianci (dawni wrogowie staną się sojusznikami) pomogą Gordonowi i spółce w bitwach z przeważającymi siłami wroga...

To już właściwie wszystko, czego możemy spodziewać się po Half-Life 2: Episode Two. Jak widać, tym razem pracownicy Valve postarają się o nowości, których tak bardzo brakowało w wydanym niedawno dodatku. Pozostaje jeszcze kwestia długości rozgrywki. Przy okazji pierwszego epizodu wielu ludzi mówiło, że jest on zbyt krótki. Narzekania te nie były bezzasadne, wszak twórcy programu mieli naprawdę sporo czasu, aby przygotować odpowiednio długie rozszerzenie. Jeśli ktoś myśli, że w przypadku nowej gry ta kwestia ulegnie zmianie, srodze się zawiedzie. Autorzy już teraz zakładają, że drugi odcinek nowej trylogii będzie porównywalny pod względem długości z pierwszym, co oznacza od czterech do sześciu godzin zabawy. Po cichu liczę, że skomplikowane zagadki oraz etap samochodowy wydłużą efektywny czas rozgrywki - co z tego jednak wyjdzie, przekonamy się dopiero przed świętami Bożego Narodzenia.

Na koniec jeszcze jedna ciekawa informacja. Wraz z epizodem drugim, Valve zamierza udostępnić nową grę przeznaczoną do zmagań w trybie multiplayer. Wieść gminna niesie, że będzie to legendarna (niczym Duke Nukem Forever) następczyni gry Team Fortress, której akcja rozgrywać ma się podczas Wojny Siedmiogodzinnej (poprzedzającej wydarzenia, jakich byliśmy świadkiem w Half-Life 2). Co prawda nadzieja jest matką głupich, ale... głupi ma zawsze szczęście.


za neostrada.pl

filmiki, trailery, ingame
i jeszcze tu(możliwe ze te same)
http://ftp-game.tpi....play05_720p.zip
http://ftp-game.tpi....play04_720p.zip
http://ftp-game.tpi....play03_720p.zip
http://ftp-game.tpi....play01_720p.zip
http://ftp-game.tpi....ser01x_720p.zip
film z konwentu Leipzig pokazujacy pare filmikow z episodu 2 jak i z wyżej wspomnianego Team Fortress 2 do sciągnięcia TU


ps: prosba do moderatorów
połączcie jakos chronologicznie poprzedni temat tyczący epizodu pierwszego z tym bo nie ma sensu dawac za kazdym razem nowego topica

ps2:[z][r][d]-zapowiedz recenzje dyskusja, imo tu moze byc wszystko(bez technicznych oczywiście)
!!!szukajcie(na forum...)a znajdziecie!!!
Dołączona grafika

#10 doman

doman

    Very Good Rank

  • Użytkownicy +
  • 1167 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wałbrzych/Wrocław

Napisano 17 09 2006 - 20:05

Zapowiada się co najmniej zajebista gra. Wiii, na to czekałem :(
Filmiki wymiatają :) Widać na nich, że będziemy się poruszać po znacznie większych obszarach, a samej akcji nie będzie brakować. Ani w tekście ani na filmach nie ma mowy o broni Portal, o której wspominałem kiedyś na forum, hmm, albo będzie w następnej części albo autorzy gry trzymają to jako niespodziankę :(
W każdym raize czekam na gre z niecierpliwością :) Będę musiał potrzymać jeszcze na dysku Windowsa.
Życie jest koszmarem ... a do tego jeszcze trwa tak krótko :-(
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#11 kalet

kalet

    Good Rank

  • Na emeryturze
  • 729 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 18 09 2006 - 07:33

No to nie mogę się doczekać! Gra zapowiada się wyśmienicie, i znając Valve taka będzie. Ciekawi mnei tylko jedno, jak mocno wymagania pójdą w góre. :)
You rise, you fall, you're down, then you rise again !

#12 montek

montek

    Very Good Rank

  • Użytkownicy +
  • 1424 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolyca Stolycy

Napisano 09 10 2006 - 23:11

widzilem dzis na hyperze filmik z gry z zastosowaniem portali. moi drodzy szykuje sie przednia zabawa

tu macie filmik jak dziala

link

i w lepszej jakości link

a tu tez o portalu link

dodatkowo w planach episodu 2. ma być smierc jednego z głownych bohaterów
http://megagames.com...otagonist.shtml

no jak zobaczylem co mozna z tym bedzie robić to oniemiałem :)


edit:
no dobra widze ze jest, nie widzialem ze jest oddzielny temat dla tego, sory ale ja konkretnie do epizodu w którym to bedzie jakby co :)

kaczka forumowa

!!!szukajcie(na forum...)a znajdziecie!!!
Dołączona grafika

#13 doman

doman

    Very Good Rank

  • Użytkownicy +
  • 1167 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wałbrzych/Wrocław

Napisano 10 10 2006 - 08:23

widzilem dzis na hyperze filmik z gry z zastosowaniem portali. moi drodzy szykuje sie przednia zabawa

tu macie filmik jak dziala

link

i w lepszej jakości link

a tu tez o portalu link

Przecież o tym już było 3 miesiące temu: http://searchengines...showtopic=69986 :)
Życie jest koszmarem ... a do tego jeszcze trwa tak krótko :-(
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#14 montek

montek

    Very Good Rank

  • Użytkownicy +
  • 1424 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolyca Stolycy

Napisano 08 05 2007 - 11:19

Firma Valve dokonała aktualizacji newsów na swojej stronie internetowej. Dowiadujemy się z niej, że prace nad Episode 2 dobiegają już końca. Autorzy gry tłumaczą również publikację szkiców poglądowych, które już od rana możecie znaleźć na Valhalli.

Oto co powiedzieli twórcy kolejnej części przygód Gordona Freemana: „W chwili obecnej ciężko pracujemy nad złożeniem do kupy ostatnich kawałków Episode 2. We wczesnych etapach produkcji spędzaliśmy mnóstwo czasu na tworzeniu concept artów ilustrujących kluczowe lokacje w grze tak, by wszyscy ludzie w zespole mogli mieć pogląd tego, jak gra będzie wyglądała. Te trzy grafiki są przykładem tego typu pracy. Kiedy gra pojawi się w sklepach będziecie mogli zobaczyć jak koniec końców udało nam się je zamienić w gotowy produkt”.

Aż chce się powiedzieć – patrzcie i podziwiajcie. Szkoda tylko, że ślinka cieknie na samą myśl o tym tytule. Panowie z Valve – chcemy już poznać dalsze losy Gordona Freemana!

http://www.valhalla....wie-gotowy.html

czy czwarty kwartał 2007 nadal wchodzi w grę , może troszkę wcześniej ??
tymczasem odświeżajcie stronkę
http://ep2.half-life2.com/

edit: zapowiedziany dzień premiery to 9 sierpnia!!!!

http://megagames.com...etwodated.shtml

Użytkownik montek edytował ten post 16 06 2007 - 08:25

!!!szukajcie(na forum...)a znajdziecie!!!
Dołączona grafika

#15 montek

montek

    Very Good Rank

  • Użytkownicy +
  • 1424 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolyca Stolycy

Napisano 13 10 2007 - 18:49

no moi drodzy jestem po 2 epizodzie, krótki, ale za to jaki, dla mnie to i dobrze że krótki bo teraz czasu grać nie mam

na wstępie krótka porada : wchodząc w katalog główny i w plik steamemu.ini

zmieniamy Language = english
na polish

to tyle

teraz do rzeczy, wrzucam kilka screenów , oraz całą paczkę na rapida screenów które robiłem w trakcie gry, starałem się nie pokazać scen kluczowych

walki są rewelacyjne, dodatkowo jak zwykle konkretna muzyka przy akcjach, tereny piękne, wątek romansowy się pojawił
oczywiście nie mogło zabraknąć ucieczki samochodem przed śmigłowcem po pięknych terenach i torach kolejowych

niestety nie zobaczyłem (a co za tym idzie na screenach nie zobaczycie) pełni możliwości graficznych Source'a
dla mnie ta gra jednak nie musi mieć ładnej grafiki i wystarczało mi w skrajnych momentach kilka fps, bo gra ma grywalność i delektować się ją można bez końca, muzyka daje klimat (już jest na foobarze :ph34r: )

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

reszta screenów
http://rapidshare.co...nshots.rar.html


edit: posłuchajcie
http://www.wrzuta.pl/audio/1hbrYi0Vbv/

dodajcie do tego 3 Huntery i magnum w dłoni i gravity gun z butlą gazową

Użytkownik montek edytował ten post 14 10 2007 - 15:42

!!!szukajcie(na forum...)a znajdziecie!!!
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych