Skocz do zawartości


tablety.pl
Zdjęcie
- - - - -

Problemy ogólne




  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 irman

irman

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 16 postów

Napisano 03 10 2006 - 21:01

Kolejny problem. Użytkownikiem slsk jest już od ponad trzech lat i parę problemów już z tym programem przeżyłem. Przez ostatnie mce nie ściągałem za dużo z powodu braku miejsca na dysku. Po kupnie nowego kompa postanowiłem zabrać się za nadrobienie zaległości muzycznych ale mój ulubiony program zawodzi. W czym problem? Mam najnowszą wersję testową (jednak na poprzedniej mam to samo). Otóż przy wyszykiwaniu utworów nawet przy bardzo popularnych wykonawcach pojawia się zwykle bardzo mało wyników, natomiast jeżeli już coś ściagam to zwykle po jednym utworze przy następnym inicjalizacja trwa w nieskończoność. Pomaga dopiero ponowne uruchomienie slsk:/. Ma ktoś pomysł o co chodzi, bo już mnie jejku bierze.

#2 kalkamarkaa

kalkamarkaa

    Good Rank

  • Użytkownicy +
  • 509 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Londyn

Napisano 04 10 2006 - 08:39

Witam.

Skoro masz wersje 157 test 8 to nic dziwnego że masz mało wyników, na testowej wersji
siedzi zawsze mało userów ale piszesz znowu że na poprzedniej miałeś to samo,hmm
ja bym na twoim miejscu jednak przeniósł się na wersje oficjalną,
czyli numerek 157 c, i spróbował jeszcze raz.

Sprawe ciągłej inicjalizacji @ picasso wyjaśnia nastepująco :

DOWNLOADS ZATRZYMAŁY SIĘ NA INITIALIZING

OFFLINE
Osoba od której ściągasz przechodzi w stan offline. Może to zająć trochę czasu. Trudno jednak to wykalkulować. Zdarzyło mi się raz czekać ponad 1,5 godziny na jednoznaczne stwierdzenie że użytkownik ten rozłączył się. Co więcej jego ikona była ciągle niebieska. To taka odwrotność Limbolandu - użytkownik jest już offline (bo przecież żeby się rozłączyć potrzebna jest 1sec) ale jego status w Soulseeku został zhibernowany pomiędzy connected - disconnected. Podkreślam 'jego status' bo user jest już dawno rozłączony
(O świecie limbo poczytaj w dziale 'Problemy z połączeniem')

ZAWIESZENIE
Osoba od której ściągasz ma problemy ze swoim Soulseekiem. Prawdopodobnie doświadcza objawów 'zawieszenia' programu. Skasuj pliki które ściągasz i spróbuj później. Nie ma sensu przedłużać tego etapu, bo w takich warunkach 'downloading' na pewno się nie rozpocznie. Niestety jest trudno odróżnić czy user ma rzeczywiste problemy czy już jest offline tylko jego status w twoim oknie uległ 'zamrożeniu'. Wysłanie wiadomości do niego w obu przypadkach nie daje efektu. Nie jest on jej w stanie po prostu odebrać.

BRAK MIEJSCA NA DYSKU
Sytuacja nie wymaga wyjaśnienia. Po prostu oczyść dysk.

USZKODZONE PLIKI CFG
To może być przyczyną transferów Failed oraz sekwencji:
Initializing - Failed - Remotely Queued lub Initializing - Downloading - Failed.
Odinstaluj wszystko (skasuj folder Soulseeka, klucze w rejestrze itd). Oczyść dysk, sprawdź czy nie masz wirusów. Zrób sobie speedtest żeby się upewnić że nic cię nie blokuje. I zainstaluj ponownie.


Przemyśl wszystkie możliwe przyczyny, ale myśle jednak że przejście na wersje oficjalną,
reinstal Soulseeka (wyczyścić klucze w rejestrze),pomoże.

Pozdrawiam.

#3 irman

irman

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 16 postów

Napisano 07 10 2006 - 19:36

Obiecałem napisać czy zalecone działania pomogły. Otóż pomogło zainstalowanie wrsji 156c. Ta stara na której też kiepsko działało była wersją 156 stąd pewnie problem.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych