Skocz do zawartości


tablety.pl
Zdjęcie
- - - - -

Soulseek w Chello - Blokada portu?




  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#16 kiteman

kiteman

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 28 07 2008 - 20:12

witam,

u mnie wystepuje od kilku miesiecy dokladnie ten sam problem.
trudnosc w polaczeniu z serwerem, a jezeli nawet sie to uda to takie polaczenie jest zrywane po kilku minutach.

dzwonilem do upc i zglaszalem juz ten problem i czekam na wyjasnienie.


A to ja jak sie okazało tez mam UPC i tez problem z soulseekiem. Jest możlwie, aby dostawca w jakis sposób utrudniał nam korzystanie z slsk?

#17 n0id

n0id

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 29 08 2008 - 14:00

zmiana mtu jest bez sensu - szkoda łącza ... poza tym niekoniecznie to pomoże.
Ja znalazłem rozwiązanie tego problemu - pomogła zmiana adresu IP:

Jezeli łączymy sie bezposrednio przez modem to zmieniamy adres mac karty sieciowej na dowolny np. 000AE63EFDE1, a nastepnie resetujemy modem. Żeby zmienić adres wchodzimy w ustawienia/połączenia sieciowe/połączenie lokalne, klikamy właściwości, potem wchodzimy w zakładkę konfiguruj, a dalej zaawnsowane i w polu NETWORK ADDRESS wpisujemy nową wartość MAC np.000AE63EFDAF, 000AE63EAA01 itd)

Prawdopodobnie klasa adresów sieci 84.10.115.0 (akurat ja w tej byłem) jest zbanowana z jakiegoś powodu na soulseeku (sprawdzałem połączenie przez telnet i zrywa zaraz po jego nawiązaniu).

pozdrawiam i miłej zabawy życzę; )

#18 thenightwatch

thenightwatch

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 2 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 01 09 2008 - 17:37

być może brak mi cierpliwości lub też robię coś nie tak, w każdym razie u mnie bez zmian, soulseek nieżywy...

chciałbym podzielić się tylko dwiema drobnostkami:

1. w soulseekowym faq wyczytałem, że serwerowy ban trwa pół godziny:

Why does the server ban me though I didn't do anything bad?
Because of abuse in the past (spamming, etc.) the server has an auto-ban mechanism. The ban is usually triggered by actions mentioned in the ban message, e.g. flooding chatrooms. Despite of the fact that server admins are constantly working on this sometimes innocent users may get banned. There is nothing that can be done except waiting until the ban expires (up to 30 minutes). Sorry for the inconvenience.


2. z kolegą googlem :blink: znaleźliśmy post na irlandzkim forum dyskusyjnym, mają tam podobne zmartwienie!

http://www.boards.ie/

czy propozycja gościa o nicku 13 coś wnosi do naszych rozważań?

#19 thenightwatch

thenightwatch

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 2 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 17 09 2008 - 17:06

Witam ponownie,
w moim przypadku okazało się, że słaba kondycja Soulseeka przeminęła wraz z rezygnacją z pakietu SmartGuard w UPC, który obowiązkowo otrzymuje w prezencie każdy nowopodłączony. Co prawda niczego nie instalowałem na swoim komputerze, mimo to wygląda, że byłem objęty jakąś formą ochrony.
Jak sprawdzić, czy korzystamy ze SmartGuard? Usługa powinna być wyszczególniona na fakturze, ewentualnie zawsze można zadzwonić na infolinię.
Pozdrawiam.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych