Skocz do zawartości

tablety.pl
Zdjęcie
- - - - -

Dc++ RmDc++ StrongDc

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 kaktus_degie

kaktus_degie

First Rank

• Na emeryturze
  • 3 postów

Napisano 30 01 2007 - 11:59

Ocb z rmDc co to w ogóle jest??? jestem kompletnym laikiem i chce się dowiedzieć więcej co i jak. Ktory program do p2p jest dobry i nie sprawia problemów? Ja osobiście uzywam dc++ 0.674 jak uważacie jest to dobra wersja? co zrobić żeby dc++ szybko hulało ;):) i bez problemów ściągało pliki od innych użytkowników...

#2 kulmegil

kulmegil

First Rank

• Użytkownicy
  • 40 postów

Napisano 30 01 2007 - 13:02

DC++ jest akceptowany na wszystkich hubach, wersja 0.674 jest na tyle nową, iż nie ma konieczności jej wymiany, przynajmniej dopóty nie będziesz korzystać z hubów ADC.

rmDC++ jest już przestarzały i nierozwijany więc nie poruszajmy go - R.I.P.

StrongDC++ to bardziej rozbudowany klient DC++ z wieloma dodatkowymi opcjami. Jeśli dobrze czujesz się na swoim DC++, ale uważasz że potrzebujesz dodatkowych możliwości (ściąganie segmentowe, zalecane na łączach przynajmniej 512kB/s) możesz spr. przesiąść się na Stronga. Nie jest on jednak akceptowany na wszystkich hubach.

Jeśli twój klient działa już w trybie active i nie sprawia problemów to jest dobrze. Wiele informacji znajdziesz korzystając z opcji SZUKAJ!

#3 kaktus_degie

kaktus_degie

First Rank

• Na emeryturze
  • 3 postów

Napisano 30 01 2007 - 13:55

hmmm no to spoooko ;)

a mam jeszcze takie pytanko bo wcześniej na starym kompie mi normalnie dc++ 0.674 działało wszystko ściągało jak trzeba. Zrobiłem sobie sieć w domq neo jest podpięta do routera i z tego na 3 kompy idzie net. I na moim nowym kompie dc++ nie działa znaczy jest tak, że nawet listy hubów nie moge pobrać a ustawienia są takie same jak wcześniej na starym, znowu na starym kompie wszystko jest ok. O co w tym chodzi? Dodam, że ustawienia połączenia mam na passive.

#4 kaktus_degie

kaktus_degie

First Rank