Skocz do zawartości


tablety.pl
Zdjęcie
- - - - -

PORT




  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 koraz187

koraz187

    First Rank

  • Na emeryturze
  • 1 postów

Napisano 18 06 2007 - 13:48

Witam!
Jest to moj pierwszy post, poniewaz nigdy nie mialem problemow z slsk.... ok tydzien temu przeprowadzilem sie i bylem zmuszony zmienic dostawce internetu. Pierwsze co zrobilem po zainstalowaniu internetu w nowym domu to oczywiscie SLSK. Otwieram i tu nagle nie mooge browsowac ludzi z ktorymi wymieniam sie juz od dobrych kilku miesiecy, kolejnym porblemem jest to, ze przy bardzo znanych tytulach wyswietla mi sie tylko kilka i oczywiscie sa opisane "na szaro". Czytajac to forum dowiedzialem sie, ze jest to przyczyna portu(kliknalem w 'General Optios' -->'Test Firewall(..)' i wykazalo ze Port: 17230/tcp CLOSED. A wiec idac wskazowkami wylaczylem firewalla i dalej jest to samo. Prosze o pomoc! A i jeszcze jedno, czy jest sposob zeby to zalatwic nie wydajac kupy pieniedzy i nie starczac duzo czasu na telefony do dostawcy internetu (ktore pewnie i tak nic nie dadza) ?

#2 Heniek

Heniek

    Expert Rank

  • Użytkownicy +
  • 8194 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Browarlandia :D

Napisano 18 06 2007 - 20:32

@koraz187 witam, brakuje kilku danych:

1. Jakie masz łącze i czy masz publiczne czy prywatne IP:
Start >> Uruchom >> cmd >> ipconfig i pole Adres IP:

Mianem IP wewnętrznego (prywatne) określa się IP z następujących klas adresowych:
10.0.0.0 - 10.255.255.255
172.16.0.0 - 172.31.255.255
192.168.0.0 - 192.168.255.255

Wszystkie które nie mieszczą się w tych trzech przedziałach to publiczne (zewnętrzne) IP.

2. Masz w domu ruter?
Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika
mooo! [:

#3 koraz_187

koraz_187

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 8 postów

Napisano 18 06 2007 - 21:53

1) Cos takiego:

Dołączona grafika

2) Nie nie mam rutera

Da sie cos zrobic?

#4 Heniek

Heniek

    Expert Rank

  • Użytkownicy +
  • 8194 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Browarlandia :D

Napisano 18 06 2007 - 22:02

Czyli masz prywatne IP - kontakt z administratorem swojej sieci (np. przez email)
i prośba o przekierowanie jakiegoś (lub 17230) jednego portu - jak dostaniesz numer to wpisz go do SoulSeek.
Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika
mooo! [:

#5 koraz_187

koraz_187

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 8 postów

Napisano 19 06 2007 - 10:33

No i rozmawialem z adminem i cos tam mi zaczal mowic o jakims NAT .... i ze jedynym sposobem jest wykupienie publicznego IP za 10 zl miesiecznie. No nic to trzeba bedzie zaplacic dyche wiecej do abonamentu.

#6 Heniek

Heniek

    Expert Rank

  • Użytkownicy +
  • 8194 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Browarlandia :D

Napisano 19 06 2007 - 12:37

jedynym sposobem jest wykupienie publicznego IP za 10 zl miesiecznie.

Hehe to ma taką zaletę że wszystkie porty będą już działały i nie trzeba będzie nic przekierowywać.
Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika
mooo! [:

#7 koraz_187

koraz_187

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 8 postów

Napisano 24 07 2007 - 23:45

No i wszystko dziala jak ta lala :)

#8 methiu

methiu

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisano 01 10 2007 - 11:16

Witam

Przez długi czas byłem użytkownikiem neo i ich modemu. Od niedawna kiedy to mój brat zakupił router
pentagram i zrobił sieć w domu (stacjonarny i podpięty do niego router + 2 inne komputery) nie
idzie nic ściągnąć z slsk 156c . Oczywiście dalej mamy neo 1mb ale problem leży w portach. Przeglądałem
niektóre tematy z podobnym problemem i chyba wg mnie na pewno nie chodzi o to, że dostawca
zmienił porty czy coś takiego skoro problem pojawił się po zrobieniu sieci. Sęk w tym, że nie wiemy jak
to skonfigurować by ten program działał poprawnie.

W opcjach slsk Options -> General options -> Test firewall and router settings naciskam to ostatnie i
pojawia się komunikat:

IP: 83.xx.xx.xx Port: 12885/tcp CLOSED. Your router and/or Soulseek client needs to be configured correctly.

You may want to visit the Port Forward Help web site to get directions and support on configuring your broadband router correctly.

Don't forget that you need to restart your client if you modify your listening port.


Proszę o jakąkolwiek pomoc.

#9 Heniek

Heniek

    Expert Rank

  • Użytkownicy +
  • 8194 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Browarlandia :D

Napisano 01 10 2007 - 11:35

Pytanie pierwsze: dalej masz Neostradę?
Zmieniło się tylko to że doszedł ruter?

Musisz przekierować sobie port na ruterze - będzie to na 90% - 12885
ale dla pewności wejdź w opcje SoulSeek i znajdź pole port nasłuchu czy coś takiego.

Następnie weź instrukcję od rutera, znajdź adres jaki trzeba wpisać w przeglądarce,
login oraz hasło, zaloguj się, wejdź w odpowiednią zakładkę (NAT lub port forwarding)
szczegółowe dane powinieneś uzyskać z instrukcji lub z serwisu:
http://www.portforwa...routerindex.htm

Jak dojdziesz do tej zakładki utworzysz w niej regułę na ten port.
Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika
mooo! [:




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych