Skocz do zawartości


tablety.pl
- - - - -

[Z] Far Cry 2 [Z]




  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#16 Gość_Landuss_*

Gość_Landuss_*
  • Goście

Napisano 26 09 2008 - 10:53

Znamy już wszystkich dziewięciu bohaterów Far Cry 2

Dzięki wytężonej pracy redaktorów serwisu videogaming247, którzy odwiedzili brytyjską siedzibę Ubisoftu, znamy już wszystkich dziewięciu grywalnych protagonistów Far Cry 2.

W drugiej odsłonie Far Cry gracz dostanie wybór kim chce grać ? każda z postaci to inny wygląd i lekko zmieniona historia, ale rozgrywka ma pozostać zasadniczo taka sama. Gdy opowiemy się za jednym bohaterem, pozostałych ośmiu spotkamy w grze jako NPC-ów.

Graczom przyjdzie wybierać z takich oto indywiduów:

1. Paul Ferenc - przemytnik z Budapesztu

Dołączona grafikaDołączona grafika



2. Mauretański ochroniarz imieniem Quarbani

Dołączona grafikaDołączona grafika



3. Wielki ex-wojskowy Ande Hippolyte z Mauritiusa

Dołączona grafikaDołączona grafika



4. Zajmujący się sprzedażą domów, emerytowany porucznik komandor marynarki wojennej z Algierii - Hakim Echebbi

Dołączona grafikaDołączona grafika



5. Frank Bilders - irlandczyk z IRA

Dołączona grafikaDołączona grafika



6. Młody chiński przemytnik Xianyong Bai

Dołączona grafikaDołączona grafika



7. Brazylisko-amerykański członek Marines ? Marty Alencar

Dołączona grafikaDołączona grafika



8. Ochroniarz z Oklahomy zwący się Warren Clyde

Dołączona grafikaDołączona grafika



9. Najstarszy i największy z gromadki ? kosowski Albańczyk Josip Indromeno ? spadochroniarz i partyzant

Dołączona grafikaDołączona grafika

Źródło: www.gry-online.pl






#17 Gość_Landuss_*

Gość_Landuss_*
  • Goście

Napisano 15 10 2008 - 17:48

Far Cry 2 ukończony

Studio Ubisoft Montreal poinformowało o zakończeniu prac nad swoim najnowszym projektem, którym jest Far Cry 2. Gra osiągnęła fazę „gold” i ku uciesze graczy pojechała właśnie do tłoczni, skąd krótka droga na półki sklepowe.

W tej chwili, jeśli nie nastąpi żadna nieoczekiwana katastrofa lub awaria, możemy być niemalże w stu procentach pewni, że Far Cry 2 nie zaliczy poślizgu i ukaże się w wyznaczonym wcześniej terminie. Amerykańska data premiery FPSa twórców chociażby Assassin’s Creed czy Tom Clancy’s Rainbow Six: Vegas została ustalona na 21 października bieżącego roku. Ubisoft wyda grę jednocześnie w wersjach przeznaczonych dla PC, Xboksa 360 i PlayStation 3.

Dzięki polskiemu oddziałowi francuskiego koncernu, który niedawno rozpoczął swoją działalność na terenie naszego kraju, nie będziemy musieli długo czekać na wydanie Far Cry 2. Premiera wersji PeCetowej w Polsce jest przewidziana na 24 października, a tydzień później mają się ukazać wersje konsolowe.

Źródło: www.gry-online.pl






#18 Gość_Landuss_*

Gość_Landuss_*
  • Goście

Napisano 12 11 2008 - 14:33

Milion kopii Far Cry 2 sprzedanych

Najnowszy shooter ekipy z Ubisoft Montreal okazał się jedną z najciekawszych produkcji końcówki roku 2008. Całkiem nieźle jest też w kwestii finansowej ? Far Cry 2 radzi sobie na rynku przyzwoicie.

Ubisoft podał do wiadomości, że przenosząca nas do skąpanej w słońcu Afryki gra znalazła już ponad milion nabywców. Produkcja kanadyjskiego oddziału francuskiego koncernu potrzebowała na to osiągnięcie niecałe trzy tygodnie. Dane dotyczą sprzedaży na całym świecie i obejmują wszystkie trzy platformy docelowe, czyli PlayStation 3, Xboksa 360 oraz PC.

Główne czynniki decydujące o powodzeniu Far Cry 2 na rynku to ogromna swoboda rozgrywki, wielki i tętniący życiem świat, a także zapierająca dech w piersiach grafika, powstała w oparciu o autorski silnik Dunia. Czarny Ląd prezentuje się zniewalająco, o czym starają się przekonywać recenzenci różnych mediów.

Źródło: www.gry-online.pl



Teraz trochę ode mnie :) Od kilku dni mam przyjemność osobiście grać w Far Cry 2, który ma większość plusów no ale minusy też są. O oprawie graficznej nie ma co dużo dyskutować, jest po prostu piękna. Wielokrotnie zwiedzając tereny Afryki przy okazji zatrzymuje się by móc się napatrzeć na świetne krajobrazy po drodze. Szczególnie piękne są wschody i zachody słońca. Ogień i paląca się trawa to też mistrzostwo i lepiej oddanego takiego właśnie efektu w żadnej innej grze nie zobaczymy. Fajny jest też efekt zmieniającej się pogody, raz słonecznie i niemal bezwietrznie a innym razem wietrznie i deszczowo, napotkałem też burzę piaskową i wtedy na ekranie niewiele widać :lol: Inteligencja przeciwników na wysokim poziomie, widać, że myślą jak posłać gracza do piachu.

Pora napisać o tym co mnie najbardziej denerwuje i moim zdaniem powinno mieć inne rozwiązanie. Chodzi np. o respawny przeciwników w punktach kontrolnych. Otóż wybieram się na misję, wsiadam w jakiś wózek i jadę do celu przeglądając jednocześnie mapę. Po drodze niejednokrotnie często natykam się na wrogi patrol najemników. Załatwiam ich po czym jadę dalej. Misja wykonana więc postanawiam wracać tą samą drogą i w tym samym miejscu znów spotykam najemników i muszę się z nimi użerać. Są oni o tyle uciążliwi, że nawet jeśli ich staranuje samochodem i pojadę dalej gdy tylko mają pod ręką pojazd gnają za mną do upadłego i ostrzeliwują a nawet taranują. Wiadomo trzeba się zatrzymać i ich załatwić. Można powiedzieć że to trochę sztuczne wydłużanie czasu gry i przez to rzeczywiście nie można się raczej nudzić ale troche tego jest za dużo, zbyt często są respawnowani przeciwnicy.

Szkoda też, że nie pomyślano o większej liczbie neutralnie nastawionych postaci do gracza. Wyjątkiem jest właściwie tylko miasto. W reszcie przypadków jesteśmy zmuszeni na atak wszystkich których spotkamy na drodze.

Kończąc ciekaw jestem jak wypadło by starcie silników Dunia vs Cry Engine 2. Na pewno Dunia (mogę to potwierdzić) jest znakomicie zoptymalizowana przez co gra jest znacznie przyjemniejsza. Nie trzeba aż tak potężnego sprzętu jak do CryEngine2, a sama gra działa bardzo płynnie.






.

#19 wojtekk

wojtekk

    First Rank

  • Na emeryturze
  • 1 postów

Napisano 14 11 2008 - 14:50

moje 3 grosze..
gram od kilku dni i zakochalem sie w afryce :lol:
grafika bardzo ladna, swietny miotacz ognia :)
co do tych respawnow..to nie jest tak najgorzej, chociaz potrafia byc upierdliwi. W porownaniu np. do moh:airborne - gdzie boty p otrafily przebiec obok ciebie bez oddania strzalu i dopiero po osiagnieciu 'celu' zawracaly otwierajac ogien :)

#20 delate

delate

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 14 11 2008 - 23:40

Mam Far Cry 2 na Ps3 i musze powiedzieć że...jest to kandydat jak dla mnie do miana Gry Roku.!!
Urzekająca,malownicza grafika plenerów Afryki , dobrze przemyślany scenariusz(dwustronna fabuła) oraz wiele licznych drobiazgów które cieszą jak mało co np.zacinanie się broni,palenie hektarów zbóż,traw itp.za pomocą miotacza ognia.
Jednym słowem..
Ludzie z Ubi Montreal odwalili znakomitą robotę.

Polecam wszystkim(wersja PS3)

GRAFIKA:9/10
DŹWIĘK:8/10
ZABAWA/GRYWALNOŚĆ:9/10

OCENA KOŃCOWA 9-


#21 naky

naky

    First Rank

  • Użytkownicy
  • 24 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 17 11 2008 - 00:14

Gra bardzo ładnie dopracowana, choć mi się nie za bardzo podobało to iż strasznie łatwo się momentami gra, a chwilę później jest olbrzymi skok, gdy Cie atakuje trochę ludu. Na zasługę też zasługuje tafla wody podczas pływania, no i super z niego mechanik, trochę podkręci silnik i już samochód sprawny ;P

#22 Gość_Landuss_*

Gość_Landuss_*
  • Goście

Napisano 16 12 2008 - 10:07

Porównania DX9 z DX10 w Far Cry 2

Porównań dokonano przy maksymalnych ustawieniach programu, wykorzystując karty GeForce GTX 280 i AMD Radeon HD 4870, uzbrojone w najnowsze sterowniki. Pomiędzy kartami firm NVIDIA i AMD nie odnotowano żadnych różnic w kwestii wyświetlaniu obrazu.

Dołączona grafika

Na pierwszy ogień poszły cienie. Okazuje się, że głównym plusem i przewagą dziesiątej edycji DirectX jest lepsze wygładzanie ich krawędzi. Wyglądają one ładniej, chociaż jak zauważyli twórcy porównania, w pewnych sytuacjach pojawiły się pewne niedociągnięcia – na DX10 wyraźniej bowiem widać różnicę w jakości cieni znajdujących się blisko bohatera i daleko. Ta rozbieżność zaciera się w przypadku starszej technologii. Niezbyt ładnie zdaniem testerów wygląda również sytuacja pokazana na obrazku powyżej. Na DX10 cienie na cementowej powierzchni murka tworzą jak gdyby dziwne paski o różnym natężeniu światła.

Dołączona grafika

DX10 wygląda też podobno lepiej jeśli skupimy się na oświetleniu. Przede wszystkim, nowszy system domyślnie powoduje wyświetlanie nieco jaśniejszych i mocniejszych barw, co zdaniem autorów porównania prezentuje się lepiej. Wątpliwości nie ma w przypadku wygładzania krawędzi (czyli tak zwanego antialiasingu). Na tym polu DirectX 10 jest zdecydowanie lepszy. Szczególnie ładnie prezentuje się wygładzanie powierzchni przeźroczystych (ogrodzenie powyżej).

Ostatnią fazą testu było sprawdzenie kilku kluczowych dla gry efektów – jakości przelewanej krwi oraz rozniecanego ognia, ale i rozmycia, wody i trawy. W przypadku pierwszej i drugiej wymienionej cechy, czyli krwi i ognia, sprawa jest prosta – różnic nie odnotowano. Autorzy wyrazili tylko ubolewanie z niewykorzystania przez producenta Soft Particles, efektu dostępnego na DX10. Właściwie różnic brak również w przypadku rozmycia i wody, jednak już trawa okazała się bardziej problematyczna. Okazuje się, że na DX10 zdarza jej znikać i ogólnie jest jej znacznie mniej.

Tak więc, pomiędzy DX9 a DX10 w Far Cry 2 występuje różnica, chociaż w wielu przypadkach jest ona mocno subiektywna. Nowsza technologia oferuje nieco lepsze oświetlenie, wygładzanie cieni i zdecydowanie bardziej „miękkie” krawędzie. Nie da się ukryć, że sporo z tych niuansów graficznych zarezerwowanych jest jednak dla wyjątkowo dociekliwych użytkowników, gdyż wielu graczy różnic po prostu nie zauważy lub po prostu je zignoruje. Prawdopodobnie dotyczy to nawet nieszczęsnej znikającej trawy, bo któż liczy źdźbła i chaszcze, gdy wokół toczy się wojna o diamenty?

Dołączona grafika

Źródło: www.gry-online.pl



#23 \pavvel/

\pavvel/

    Good Rank

  • Użytkownicy +
  • 468 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:"Puk, puk""Kto tam?""Harcerze""Nie wierzę""Otwieraj chamie policja nie kłamie"

Napisano 02 01 2009 - 01:37

To już nie jest Far Cry, to Franek w Afryce. Co prawda nie skończyłem gry i nie wiem na pewno jak się ona skończy, w każdym razie wyrobiłem już sobie opinię, że nazwa gry jest marketingowym nadużyciem. A ten kto czeka na dalszy ciąg losów Carvera - nie doczeka się.

Grając od czasu do czasu przez ostatnie 2 tygodnie, mogę powiedzieć, że grafika jest owszem dobra. Wielkość świata w którym się poruszamy jest niesamowita [w dodatku "świat" ładuje się tylko raz, na początku rozgrywki]. AI przeciwników możliwe, że też nie jest najgorsze. Uzdrawianie się interesujące.... To jednak wszystko co dobre.

Przeciwnicy jeśli już raz zlokalizują gdzie jesteś, strzelają do ciebie nawet przez gąszcz, przez który nie są w stanie widzieć, odradzają się co chwilę [jak tylko się "trochę" oddalisz od ich miejsca], brak neutralnych postaci które mogły by zmienić schemat "strzelaj do wszystkiego co się rusza", pozorna swoboda ruchów - w FC1 można było biegać "gdzie się chciało", tutaj w sumie oprócz ściśle wyznaczonych tras niewiele jest miejsca, żeby się poukrywać, nie mówiąc o tym że w FC1 można było przysiąść w krzakach i jeśli nikt nie widział że się w nie chowasz, przeczekać. Tu przeciwnicy jak już zaczną walczyć widzą chyba wszystko. Najlepiej zabijać ich kiedy siedzą w samochodzie, potem przyjmują tyle pocisków jakby mieli skórę z kewlaru i hektolitry krwi w zapasie. Przeciwnik przy karabinie maszynowym na samochodzie nie jest cię w stane zabić chociaż ten sam stojący obok samochodu już pewnie by palił fajkę "po".
Monotonność zadań, najczęściej trzeba było zniszczyć identyczną ciężarówkę w różnych miejscach, podobnych do siebie ludzi którzy czekali tylko na odstrzał.
Lornetka na jedno oko - jest do bani - tak źle się nią operuje, że lepiej jej w ogóle nie używać, albo używać karabinu snajperskiego.
Brak możliwości wzięcia więcej niż jedenej misji co przy robionych dystansach i odradzających się przeciwnikach to horror ;)
Malaria - nie daje o sobie znać po trochu... po prostu atakuje w przypadkowej sytuacji na całego, ograniczając widocznośc na kilka sekund.
Jesli kogoś zabijesz w strefie "pokoju" i uciekniesz to już po chwili nikt niczego nie pamięta.

Kilka razy zdarzyło mi się przy grze usypiać. Nie polecam.

Aczkolwiek jak ktoś po prostu chce spróbować, załączam save'a z częściowo odblokowanym uzbrojeniem.


http://uploading.com...053414.rar.html
Asus P5Q Pro [P45] - BIOS AMI (06/12/08), Core2Duo E7200, Sapphire HD 4850 (RV770), Samsung HD501LJ [sys], Samsung SP1614N, Sony DVD DW-G120A [6m-cy i padł], DVD-Rom LG GH22NP20, 2x OCZ Reaper HPC OCZ2RPR10661G DDR2-667, Atheros Ethernet Controller, Epson Stylus S20, O2 wirelessbox, Win7




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych