Skocz do zawartości


tablety.pl
- - - - -

[Z] F.E.A.R. 2: Project Origin [Z]




  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Landuss_*

Gość_Landuss_*
  • Goście

Napisano 01 11 2007 - 00:34

Dołączona grafika

F.E.A.R. 2: Project Origin


Project Origin to pierwszoosobowa gra akcji stworzona przez programistów z amerykańskiej grupy Monolith Productions. Opisywany projekt stanowi kontynuację wydanego w 2005 r. shootera pt. F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon, jednak jego tytuł różni się diametralnie od pierwowzoru, ponieważ prawa do nazwy pierwszej części pozostały własnością niezwiązanego z producentami ?dwójki? koncernu Vivendi Games.

Akcja gry rozpoczyna się w szpitalu położonym w dystrykcie Auburn, na pół godziny przed końcem wydarzeń przedstawionych w poprzedniej odsłonie wielokrotnie nagradzanej strzelanki. Tym razem wcielamy się nie w postać dzielnego Point Mana, lecz w skórę anonimowego D-Boya, członka jednostki antyterrorystycznej Delta. Naszym zadaniem jest aresztowanie Genevieve Aristide, kierowniczki znanej korporacji Armacham, zamieszanej w niszczenie dowodów, świadczących o jej nielegalnych badaniach w dziedzinie bioinżynierii. Szybko jednak orientujemy się, że ośrodek, w którym wylądowaliśmy, nie jest typowym miejscem leczenia schorzeń. Bliżej mu bowiem do siedliska niebezpiecznych, często zmutowanych, wrogów naszego oddziału.

Klimat produktu odpowiada atmosferze specyficznej grupy horrorów, których nieodłącznym elementem jest postać małej, tajemniczej dziewczynki o paranormalnych zdolnościach. W Project Origin osobą tą jest Alma Wade, znana z F.E.A.R.-a bohaterka mająca ścisły związek z niewytłumaczalnymi wydarzeniami wokół nas. W stosunku do poprzedniej części dzieła Monolith Productions jej umiejętności uległy rozwinięciu - potrafi kontrolować nie tylko ludzkie umysły, ale także w bardzo dużym stopniu wpływać na zjawiska fizyczne, zmieniając w ten sposób ukształtowanie wybranych lokacji.

Fundamentalną rolę w całej rozgrywce pełni walka, polegająca na wymianie ognia z napotkanymi oponentami. Starcia te toczą się zarówno w zamkniętych, sterylnych pomieszczeniach pokroju szpitali, hangarów albo biurowców, jak też na otwartej przestrzeni, gdzie do listy naszych wrogów dołączają gigantyczne roboty bojowe (mechy). Project Origin pozwala odbiorcom na dużą swobodę w kwestii eliminowania przeciwników. Do naszej dyspozycji oddano m.in. opcję zwalniania akcji w celu dokładniejszego namierzania adwersarzy, a także zagwarantowano wysoki stopień interakcji z otoczeniem (możliwość niszczenia lamp, telewizorów, przesuwania przedmiotów, np. mebli o dużych gabarytach, służących następnie jako osłony). Warto zwrócić też uwagę na szeroki zakres gatunków broni, składający się chociażby z kilku futurystycznych karabinów czy miotacza płomieni. Działania bojowe ułatwia ponadto zmodyfikowany HUD, czyli zestaw ekranowych wskaźników, informujących o stanie zdrowia bohatera, pozostałej mu amunicji czy kierunku, w jakim powinien się udać.

Tytuł grupy Monolith Productions bazuje na zmodyfikowanej wersji autorskiego silnika Lithtech Jupiter Ex, docenionego przez branżowych specjalistów po tym, jak efektownie zastosowano go w First Encounter Assault Recon oraz Condemned: Criminal Origins. Korzystając ze swego narzędzia twórcy Project Origin skupili się na wyeksponowaniu częstych rozmyć obrazu oraz budującej napięcie grze świateł. Elastyczność engine?u przydała się również w projektowaniu nowego trybu multiplayer, pozwalającego odbiorcom na oderwanie się od mrocznej kampanii single i zagłębienie w zabawie sieciowej.



Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika




.

#2 Gość_Landuss_*

Gość_Landuss_*
  • Goście

Napisano 15 03 2008 - 08:57

Najnowszy film z gry:



#3 F51

F51

    Very Good Rank

  • Użytkownicy +
  • 1547 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:skądkolwiek...;-)

Napisano 15 03 2008 - 15:02

Kto jeszcze nie widział, temu polecam 18 minutowy gameplay, wersja X360 :


Project Origin : Demo Walkthrough



Na Tiscali można bez bólu zassać wersje HD :


Project Origin



To video najlepiej pokazuje, co Nas czeka na oddziale :lol: .... po prostu miażdży !



Pozdrawiam !!!! ---- F51 .......

#4 montek

montek

    Very Good Rank

  • Użytkownicy +
  • 1424 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolyca Stolycy

Napisano 15 03 2008 - 19:21

dziś widziałem film, na gry-online, no cóż powoli dojrzewam albo do zmiany kompa, albo do przerobienia x360, zaniedbałem przez ostatni rok granie bo po 8h w pracy przed monitorem człowiekowi się odechciewa nawet grania
!!!szukajcie(na forum...)a znajdziecie!!!
Dołączona grafika

#5 F51

F51

    Very Good Rank

  • Użytkownicy +
  • 1547 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:skądkolwiek...;-)

Napisano 15 03 2008 - 20:20

To fakt, od roku pracuję przy kompie i nie chce Mi się grać :)
Ale F.E.A.R 2 nie odpuszczę, szczególnie po obejrzeniu gameplay ..... aaaarrrrrrgggghhhhh !!!! ..... dajcie Mi to, a rozniosę ten cholerny szpital w strzępy :lol: ....

Gra wyjdzie na X360, PS3 i PieCa .... zmodyfikowany silnik z F.E.A.R nie brzmi groźnie i być może nie będzie się wiązał z jakąś większą modyfikacją Hardu :) wiadomo jednak, że lepsza fizyka bardziej starmosi proca .....


Pozdrawiam !!!! ---- F51 .....

#6 Gość_Landuss_*

Gość_Landuss_*
  • Goście

Napisano 26 08 2008 - 18:49

Project Origin dopiero w przyszłym roku

Podczas trwającej właśnie imprezy Games Convention, główny projektant artystyczny ze studia Monolith Productions, Dave Matthews, przekazał złą wiadomość wszystkim wyczekującym kontynuacji F.E.A.R.-a. Niestety okazuje się, że na Project Origin przyjdzie nam poczekać dłużej niż się tego spodziewaliśmy - premiera zarówno konsolowych jak i pecetowej wersji gry została przeniesiona z października na pierwszy kwartał przyszłego roku. Nie została podana przyczyna tej decyzji.

Źródło: www.gry-online.pl



#7 Gość_Landuss_*

Gość_Landuss_*
  • Goście

Napisano 09 09 2008 - 17:04

Project Origin zmienia nazwę na F.E.A.R. 2: Project Origin

W serwisie Joystiq możemy znaleźć informację, że studio deweloperskie Monolith Productions i jego obecny właściciel Warner Bros Interactive Entertainment odzyskali prawa do marki F.E.A.R., do tej pory trzymane w rękach firmy Sierra Entertainment, czyli wydawcy pierwszej odsłony gry i jej późniejszych dodatków. Tym samym Project Origin, określany mianem duchowego spadkobiercy wspomnianego FPSa, został przemianowany na F.E.A.R. 2: Project Origin. W końcu wyznaczono także datę premiery tej produkcji - gra powinna ukazać się 10 lutego przyszłego roku na komputerach PC oraz konsolach Xbox 360 i PS3.

Dołączona grafika

Źródło: www.gry-online.pl






#8 Gość_Landuss_*

Gość_Landuss_*
  • Goście

Napisano 13 01 2009 - 14:47

F.E.A.R. 2 bez wsparcia DirectX 10. Podano wymagania rekomendowane

Okazuje się, że nowe dzieło ekipy Monolith Productions nie będzie posiadało wsparcia dla bibliotek DirectX 10, gdyż po prostu twórcom nie starczyło czasu na dodanie obsługi najnowszego DX. Mimo to John twierdzi, że i tak udało im się przygotować dokładnie taką grę jaką wcześniej zaplanowali, a do uzyskania wszystkich nowych efektów graficznych wystarczył DX 9.

Poniżej wymagania rekomendowane tytułu:

* Procesor: Core 2 Duo 2,2GHz lub Athlon 64 X2 4400+ (wymóg konieczny, jeżeli chcemy, aby nasz komputer służył jako host dla rozgrywek sieciowych),
* karta graficzna: GF 8600 GTS, Radeon 2900 XT lub lepsza w pełni zgodna z Direct X9, posiadająca przynajmniej 512MB pamięci i obsługująca Shader Model 3.0,
* RAM: 1.5GB,
* miejsce na HDD: 12GB,
* system operacyjny: Windows XP z SP3 lub Vista z SP1,
* karta dźwiękowa: kompatybilna z DX9.0c,
* Internet: szerokopasmowe łącze (768kbit/sec jeżeli chcemy być hostem dla 16 graczy).


Jak widać zalecane wymagania jak na dzisiejsze standardy do szczególnie wysokich nie należą. Przede wszystkim można zauważyć, że w zalecanej konfiguracji jednordzeniowy procesor P4 2,8 GHz (lub Athlon 64 3000+), wystarczający podobno do uruchomienia gry, został zastąpiony przez dwurdzeniowe CPU. We wspomnianym wcześniej wywiadzie John O'Rorke wspomniał, iż można będzie zauważyć wzrost wydajności po przesiadce z jednordzeniowego procesora na dwurdzeniowca. Z kolei różnica pomiędzy dwu, a czterordzeniowym CPU będzie już niewielka.

Źródło: www.gry-online.pl





.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych